• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
IMG_20200909_125704.jpg

• Like
Reactions: S.L
Har nu kört Nasomatto Baraonda i ett par veckor, och jag har kommit att verkligen tycka om den. Värme, djup och en mycket behaglig sötma som tillsammans skapar en trygg helhet. En välkomponerad doft med bra performance och snäll projektion. Förstår inte alls hur den döpts till ’kaos’. Ni som testat den, vad är era tankar? Har ni tips på fler dofter om man gillar denna?
Gillar normalt inte ros, men denna gillar jag. Uppfattar den dock helt annorlunda än det jag läst om den. Jag uppfattar sötma och ros vilket för mig nästan ger en tropisk känsla, lite åt pina colada hållet snarare än whiskey som alla känner av.

Ni som testat parfymoljor - hiss eller diss?

har aldrig testat och vet inte ens vad de är.. antar att de är något drygare/starkare? Såg någon på fb med TFTV parfymolja och blev sugen... :)

Angående deo så kör jag den här och den fungerar bra.

358B5533-99DF-4045-B649-C5336A394614.jpeg

Idag kör jag Fragrance du bois Parisian, tyckte först att jag gick runt och luktade glögg men sen blir den rätt trevlig.

Senast ändrad:
  • Like
Reactions: S.L
Tillbaka
Topp