Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, den står på (den långa) ”ska provas”-listan!DD: Riktigt bra är den
Nä, intet nytt här heller ännu, börjar ana oråd...Går inte snabbt för Tallink, inte...
DD:
Härlig träig, torr, kryddig doft men performance nästan väl svag även för mig.
Om det är nån som sitter på en äldre (Millesime) batch som ni vill bli av med så hör gärna av er.
Går inte snabbt för Tallink, inte...
Nä, intet nytt här heller ännu, börjar ana oråd...
Han gör sköna betraktelser, kolla hans förra om Guerlain LIDGE, helt stört skön hyllning!Haha! Denna snubbe har jag missat.... han sitter i en koja! Riktigt kul
Men älskar Royal Oud också. Även jag är intresserad av de äldre flaskorna om någon har!
Fick in Honey Oud i ett byte för ett tag sedan men har tyvärr inte testat den ännu.
Gillar normalt inte ros, men denna gillar jag. Uppfattar den dock helt annorlunda än det jag läst om den. Jag uppfattar sötma och ros vilket för mig nästan ger en tropisk känsla, lite åt pina colada hållet snarare än whiskey som alla känner av.Har nu kört Nasomatto Baraonda i ett par veckor, och jag har kommit att verkligen tycka om den. Värme, djup och en mycket behaglig sötma som tillsammans skapar en trygg helhet. En välkomponerad doft med bra performance och snäll projektion. Förstår inte alls hur den döpts till ’kaos’. Ni som testat den, vad är era tankar? Har ni tips på fler dofter om man gillar denna?
Ni är vana med Gents 10 timmars leveranstiderNä, intet nytt här heller ännu, börjar ana oråd...
Kör samma deo fast roll-on istf stick, mycket nöjd!Angående deo så kör jag den här och den fungerar bra.
Idag kör jag Fragrance du bois Parisian, tyckte först att jag gick runt och luktade glögg men sen blir den rätt trevlig.
Touché! (man blir bortskämd)Ni är vana med Gents 10 timmars leveranstider
Haha, jag såg hela faktiskt. Vet inte varför dock. Men jag gjordet det.Han gör sköna betraktelser, kolla hans förra om Guerlain LIDGE, helt stört skön hyllning!
Och nyss ramlade även min faktura in.OK - nu fick jag ena Klarnafakturan (lade 2 beställningar) från Tallink, men inget leveransmail. Det går framåt!
Inte ofta man går och längtar efter att bli fakturerad!Tänk den som ändå fick en faktura
Sånt ska man väl egentligen inte erkänna kanske, men ja. Betygsätter allt jag samplar för framtida referens i Excel. Uppe i 680 notiser för tillfället.Är det någon annan här som för parfymbetyg i excelfil?
Bra jobbat!Sånt ska man väl egentligen inte erkänna kanske, men ja. Betygsätter allt jag samplar för framtida referens i Excel. Uppe i 680 notiser för tillfället.
DD:
Kanon. En bättre version av förlagan (och den är inte dum den heller). Dock är det första intrycket att den kommer ännu bättre till sin rätt på vår/sommar. Blir nog absolut en helflaska framöver.
Provade bägge förra veckan också - landade i samma slutsats, dumt nog, Gentiloumo är trevligare. Blev också sugen på flaska.