DD TF - Noir Extreme
Otroligt god doft men synd att performance är kass på mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens doft är Tom Ford Tobacco Vanille. Och jag har för första gången inte snålat...
Min vanliga applicering av parfym är ganska snål, ett sprut bakom varje öra. Vid enstaka tillfällen kör jag även ett extra sprut på typ bröst/halsen.
Idag körde jag hela sex(!!!) sprut, två bakom varje öra och sedan två på bröst/hals. Och jävlar vad det märks (spec eftersom det är TF Tobacco Vanille), men hittils bara positiva kommentarer
edit: Tyvärr har jag bara 5ml av den, önskar jag hade sett den på Tallink innan den sålde slut där, vad var det 50ml kostade hos dom, typ 1200kr? Väldigt billigt iaf.
Ligger 30 ml på fejjan för 800 nu. Ingen aning om det är bra pris ska tilläggas.
Den där är jag jäkligt nyfiken på.Dagens doft var kärlek vid första sniffen
Finns hos Notino för en liten slantDen där är jag jäkligt nyfiken på.
Kör samma idag. Inte den performance jag skulle önska heller. Med bättre performance hade den varit riktigt bra!DD TF - Noir Extreme
Håller verkligen med dig , så synd med en taskig performance på en god doft.Kör samma idag. Inte den performance jag skulle önska heller. Med bättre performance hade den varit riktigt bra!
DD: Xerjoff Shooting Stars - Uden Overdose
Träig och kryddig citrus som funkar året runt skulle jag säga. Har haft denna sample liggande ett tag och triggades av @Tjabo att testa den idag. Den ger mig en påtaglig och angenäm doft-deja vu fast jag kan inte riktigt komma på vad det är den påminner mig om. Hursomhelst är den kalasbra och adderas till inköpslistan. . .
Vad märkligt, jag tycker det är bra performance (på mig). Undrar om den har fått ändrat recept eller nåt, då min är ett par år gammal.Håller verkligen med dig , så synd med en taskig performance på en god doft.
Min ligger och väntar hos ombudet nu. Jag provade NE på Sephora förra veckan, satt kvar på handryggen efter två handtvättningar, om än svagt. Tror inte Sephora lyckas ha en testflaska från 2015 kvar.Vad märkligt, jag tycker det är bra performance (på mig). Undrar om den har fått ändrat recept eller nåt, då min är ett par år gammal.
Edit: min ska vara tillverkad i juli 2015
Vet tyvärr inte från vilket årtal/batch min Noir Extreme är men utan att överdriva är performance kass . Skulle dock ej förvåna mig om den är nyare än 2015 och säkerligen annan formula/recept.Vad märkligt, jag tycker det är bra performance (på mig). Undrar om den har fått ändrat recept eller nåt, då min är ett par år gammal.
Edit: min ska vara tillverkad i juli 2015
Ni som testat både denna och ’vanliga’ hur skulle ni säga att de skiljer?
Jag har bara provat den vanliga och, mja, för mig finns det mer intressanta dofter än den...
Beställde precis hem lite krimskrams från Le Labo och slängde med en Tonka 25 sample.
Någon som testat Le Labo? Jag har Santal 33 sedan tidigare vilken är en favorit!
Beställde precis hem lite krimskrams från Le Labo och slängde med en Tonka 25 sample.
Någon som testat Le Labo? Jag har Santal 33 sedan tidigare vilken är en favorit!
Nu får det fan vara nog, jag har gått helt bananas denna månad med ett klimax idag...Finns hos Notino för en liten slant
Jag hade önskat att jag knipit stora flaskan men fega då det var ett blindköp. Nu har även blivit nyfiken på en EDT som är en helt annan doft.
Härligt! Jag har fortfarande inte hört något annat än att "Instabox har fått info om en leverans" och jag beställde ena paketet den 13e och andra 15eDå fick jag äntligen paket från Tallink
Jag känner fortfarande av den, så för mig har den rätt bra performance ändåVet tyvärr inte från vilket årtal/batch min Noir Extreme är men utan att överdriva är performance kass . Skulle dock ej förvåna mig om den är nyare än 2015 och säkerligen annan formula/recept.
Är ganska ny på Xerjoff, har luxor och richwood. Vad har jag missat? Förrutom uden.Jag tyckte den vanliga var bra men inget jag skulle betala Xerjoff-priser för. Overdose däremot var en helt annan liga. Inte mörkare eller manligare utan mer ”in your face”. Men DNA:t från orginalet finns där tydligt så det bör man gilla.
Dock en ganska ”enkel” doft att gilla så inget överdrivet komplext alls.
Naxos borde va högt upp.Är ganska ny på Xerjoff, har luxor och richwood. Vad har jag missat? Förrutom uden.
Dofter är ju så individuellt.Är ganska ny på Xerjoff, har luxor och richwood. Vad har jag missat? Förrutom uden.
Är ganska ny på Xerjoff, har luxor och richwood. Vad har jag missat? Förrutom uden.
Dofter är ju så individuellt.
Jag gillar och har Fiero, Mefisto, Mefisto Gentiluomo, Uden Overdose (incoming), Alexandria II och Ivory Route.
Dofter är ju så individuellt.
Jag gillar och har Fiero, Mefisto, Mefisto Gentiluomo, Uden Overdose (incoming), Alexandria II och Ivory Route.