Ja, blev en paketdeal på den och YSL PH.Hehe incoming?
Ditt fel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, blev en paketdeal på den och YSL PH.Hehe incoming?
Ja, blev en paketdeal på den och YSL PH.
Ditt fel!
Tack, får kolla upp den.Naxos borde va högt upp.
Ja absolut! Jag och min sambo har delade åsikter om 85% haha.Dofter är ju så individuellt.
Jag gillar och har Fiero, Mefisto, Mefisto Gentiluomo, Uden Overdose (incoming), Alexandria II och Ivory Route.
Haha absolut, noterar!När du vill släppa Luxor står jag med öppna armar!
@sherwan är vår Xerjoff-expert!
Jag gillar:
Luxor
Uden Overdose
Nio
Kobe
Alexandria II
och från Casamorati:
Regio
Mefisto gentileuomo
Överlag är mitt intryck att de är väldigt välkomponerade finstämda dofter. Casamorati är ännu mer klassiska än de andra.
Länge sedan @sherwan hördes av i tråden? Hoppas allt är bra!När du vill släppa Luxor står jag med öppna armar!
@sherwan är vår Xerjoff-expert!
Jag gillar:
Luxor
Uden Overdose
Nio
Kobe
Alexandria II
och från Casamorati:
Regio
Mefisto gentileuomo
Överlag är mitt intryck att de är väldigt välkomponerade finstämda dofter. Casamorati är ännu mer klassiska än de andra.
Har kört den snart en vecka dagtid, tycker den är otrolig.TF Beau De Jour idag. God och, för mig, annorlunda doft.
Hur mycket tar du? Jag körde ett sprut bakom varje öra.Har kört den snart en vecka dagtid, tycker den är otrolig.
Funkar perfekt på kontoret.
Samma här, gillar när det är rätt nedtonat om det inte handlar om en superklen doft.Hur mycket tar du? Jag körde ett sprut bakom varje öra.
TF Beau De Jour idag. God och, för mig, annorlunda doft.
Osar sofistikation.TF Beau De Jour idag. God och, för mig, annorlunda doft.
I år har jag kört optico.it från Optico Profumo som jag fått från Sniph, väldigt god var den men som de flesta andra citrusdofter var den inte särskilt långvarig.
Hittade en gammal bild på mina "semesterparfymer". Tyvärr tycker jag inte att någon av dom har jättebra performance, men gott luktar dom iaf.
Har ni någon semesterfavorit?
Snackar vi semester med värme så är denna min #1 hittills:
Hittade en gammal bild på mina "semesterparfymer". Tyvärr tycker jag inte att någon av dom har jättebra performance, men gott luktar dom iaf.
DD: Xerjoff Oud Stars - Alexandria II
Tycker den är svårförklarad. Faktiskt förvånad över att den har så höga betyg på Fragrantica, känns inte som en ”crowd pleaser” direkt.Ge oss din snabb-recension.
Har den fortfarande på short-listen trots en relativ besvikelse vid test på papper...
Jag kan tycka att det inte gör så mycket att det inte är superbra performance på en semesterparfym. Ofta duschar man innan man gör kvällen/middag/etc och vill förmodligen dofta något annat än det man tidigare haft på sig under dagen.
Ge oss din snabb-recension.
Har den fortfarande på short-listen trots en relativ besvikelse vid test på papper...
Köpte två rejäla flaskor med rakvatten på Gents i Helsingborg för ett tag sedan.
Pinaud Lime Sec 370 ml. En fin doft av lime. Perfekt för varma sommardagar. Sitter kvar i ca: 1,5 timme
Pinaud Clubman Cologne 473 ml.
En klassik barbershop med gröna toner och mossa.
Sitter kvar i ca: 3 timmar.
Mycket billiga och väl värda slantarna. Härligt ”riv” vid applicering och gör ett bra jobb.
Väldigt bra!DD har varit Xerjoff Richwood som är en av mina favoriter faktiskt, som jag hoppas kommer finnas i mitt skåp i många många år.
Den där lät ju enormt intressant. Blev till att beställa en sample.DD har varit Xerjoff Richwood som är en av mina favoriter faktiskt, som jag hoppas kommer finnas i mitt skåp i många många år.
Kul! Hoppas du kommer gilla den.Den där lät ju enormt intressant. Blev till att beställa en sample.