Richard1987
Silver
Billigaste jag sett Layton på är ca 1650 kr för 125 ml. Vet inte vad slutpriset med 20 % blirJag fastnade fullständigt för PdM Layton. Skulle ni säga att priset som Boozt har just nu med 20% rabatt är bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Billigaste jag sett Layton på är ca 1650 kr för 125 ml. Vet inte vad slutpriset med 20 % blirJag fastnade fullständigt för PdM Layton. Skulle ni säga att priset som Boozt har just nu med 20% rabatt är bra?
Jag köpte min 75ml Layton från Boozt för 1-2 veckor sedan för 1140kr, då var den nedsatt till 30% och sedan hade dom även en rabattkod som sänkte priset med 10% till.Jag fastnade fullständigt för PdM Layton. Skulle ni säga att priset som Boozt har just nu med 20% rabatt är bra?
Billigaste jag sett Layton på är ca 1650 kr för 125 ml. Vet inte vad slutpriset med 20 % blir
Tack för svar. Då ger jag det några veckor och håller utkik efter rabattkoder här i trådenJag köpte min 75ml Layton från Boozt för 1-2 veckor sedan för 1140kr, då var den nedsatt till 30% och sedan hade dom även en rabattkod som sänkte priset med 10% till.
Boozt kör ju rätt ofta koder och rabatter så om du inte har jättebrådis kan du ju vänta och se
Jag fastnade fullständigt för PdM Layton. Skulle ni säga att priset som Boozt har just nu med 20% rabatt är bra?
Boozt har väl ok pris från början och nu 20%. Det är väl braJag fastnade fullständigt för PdM Layton. Skulle ni säga att priset som Boozt har just nu med 20% rabatt är bra?
Kul med Moustache, den har jag varit sugen på ett tag. Vill gärna ha en liten analys senInte handlat på ett tag nu, haft köpförbud. Men kunde inte låta bli att slå till på en skön trio idag.
Prada Luna Rossa Black
Rochas Moustache EDP
Givenchy Pi
Gött att ha paket på ingång igen!
La en order på en till ATH Arabica, synd att den är discontinued
Valde mellan Godolphin och Tuscan Leather ikväll. TL vinner för mig, men de två är för min näsa väldigt, väldigt lika.Jaha, det såg jag nu ja. Då får man vara rädd om den man har.
Är det nån här som provat den nya ATH Ambre Extrême? Blir väl till att köpa hem en 10 ml och testa annars.
Edit:
PDM Godolphin idag. Mycket bra måste jag säga.
Iris är rätt framträdande i den, bra kontorsdoft!Nytt in att variera med på jobbet.
Prada - Prada L’Homme edt
https://www.fragrantica.com/perfume/Prada/Prada-L-Homme-39029.html
Inte så duktig på noter men känns rund, lätt, fräsch och lite blommor av något slag. Hoppas det kan funka iaf
Såg detta på Fyndiq och beställde direkt bara för att se om det ens skulle gå igenom...
Beställde vid 21:50 och redan 22:15 hade dom avbrytit och återbetalat mig
Edit: Sista dagen på Tallink-rean nu, glöm inte att klicka hem den där flaskan ni har gått och funderat på att beställa hem hela veckan
Jag har en 5ml dekant jag bara tagit något enstaka sprut av. Skickar den gärna till dig. Släng iväg ett PM om du är intresserad!Hört väldigt gott om Prada l’Homme. Har dock inte fått tillfälle att testa den. Lite sugen med tanke på Tallink-rean, men jag är inte så mycket för blind-buys.
Är irisen för stark? Jag provade på MFK Amyris Homme Extrait och ogillade den. Tyckte den doftade som en stark Head & Shoulders-schampoo. Stack lite väl för mycket i näsan.
Hört väldigt gott om Prada l’Homme. Har dock inte fått tillfälle att testa den. Lite sugen med tanke på Tallink-rean, men jag är inte så mycket för blind-buys.
Är irisen för stark? Jag provade på MFK Amyris Homme Extrait och ogillade den. Tyckte den doftade som en stark Head & Shoulders-schampoo. Stack lite väl för mycket i näsan.
Tack för den du...Edit: Sista dagen på Tallink-rean nu, glöm inte att klicka hem den där flaskan ni har gått och funderat på att beställa hem hela veckan
Tusen tack, men jag kommer ha vägarna förbi Åhléns, så tänkte ta och testa på den där.Jag har en 5ml dekant jag bara tagit något enstaka sprut av. Skickar den gärna till dig. Släng iväg ett PM om du är intresserad!
För en som ogillar champagne kommer nog smaken inte vara av all världens skillnad. Så antagligen kan det vara så att jag bara inte fattat tycke för iris. Tänkte mer om Pradan var lika irisrik som MFK:n.Nu kommer jag låta elak men att säga att Amyris luktar som head & shoulders är som att säga att en vintage Krug smakar som en Cordoniu ...
Både Amyris och Prada L’homme är irisdofter. Gillar du inte det är det inte rätt doft för dig.
Funderar på Hermes Terre D'Hermes EdT, någon som har testat och kan ge vägledning? Har svårt för när det blir för sött.
Gillade den också, den har ett rykte av sig att dofta ”dirty orange”. Frugan var inte lika såld på den däremot.Haft flera olika TDH. Inte söt. Den doftar som apelsinskal nedtryckt i ett hav med nysågat trä. Grymt fin IMO.
Tack båda! Låter ändå bra. Minus det med fruganFår se vad sambon säger...Gillade den också, den har ett rykte av sig att dofta ”dirty orange”. Frugan var inte lika såld på den däremot.