Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte han gav den en bra recension? Det enda han reagerade på var väl att den inte hade äkta oud men att den var så otroligt välblandad att det tog honom 12h att verkligen inse det?
Men ska jag vara ärlig lyssnar jag inte så mycket på honom i vanliga fall heller eftersom han går ner på molekylnivå och det är way over my head.
Sorry, vet inte vad jag lyckades blanda ihop det med...Det var ingen ATH-diss. Har du sett när han dissar något? Då skräder han inte på orden. Han gillade denna. Han sa till och med att han tycker de lyckats väldigt väl med att få den att lukta som riktig oud!
Tro mig, den e grym!
Haha skön snubbe, inte sett hans videos tidigare.Nu förstår jag hypen kring Xerjoff..............Cubaknow avslöjar hemligheten ungefär 03:13 in i videon
Han är skön och om man filtrerar all macho bullshit så är hans recensioner rätt bra och tycks vara rätt kunnig.Haha skön snubbe, inte sett hans videos tidigare.
Det blir Xerjoff idag!
Skrev om det någon sida tidigare. Köpte en flaska och använde den primärt under sommaren. Ledde till att jag fick huvudvärk. Gillar den verkligen nu när det är lite kyligare ute.Testar Reflection Man idag. Tur att jag inte testade den når det var varmare, då hade jag nog inte uppskattat den lika mycket som nu. Inte så dum alls tycker jag...
Tack för input! Har bara testat African Leather vilken jag gillar, inte så mycket läder men skön doft.
Säg till om du vill sälja/byta Russian framöver.
Jag tycker det får anses bra om en doft ändå håller i sig 7 timmar för att sedan inte bli särskilt märkbar. Om doften är helt borta på 10-12h skulle jag anse vara mer regel än undantag.Kör sample av PdM Layton idag igen (typ testat 1 gång var tredje vecka i några månader nu) och den doftar riktigt bra, men performance är för kass för att jag ska tycka den är värt det. Den blir tyvärr skin-scent på 6-7h och sen försvinner den helt inom 10-12h. Har beställt sample av Layton Exclusif nu istället för o se om den är bättre. Sen tycker jag den faller väldigt nära Nishane ANI i doftkategori och då vinner ANI i både väl-doft och performance för mig iaf.
Har på mig Richwood nu, en favorit för tillfället.Köpte en sample av denna. Inte så tokig. Tror till och med att frugan gillade den.
Vad tycker ni om Trussardi?
Arancia di Capri, Bergamotto di calabria, och fico di Amalfi känns alla väldigt semester tycker jag, för mig får de också i alla fall något bättre performance än TFs sommardofter.
Hittade en gammal bild på mina "semesterparfymer". Tyvärr tycker jag inte att någon av dom har jättebra performance, men gott luktar dom iaf.
Har ni någon semesterfavorit?
Nja, jag håller faktiskt inte med, vill att den ska sitta bra minst en full arbetsdag och gärna fortfarande kunna känna av när på huden när jag går o lägger mig. Speciellt om den kostar mer än en vanlig designer parfym för 500-700 kr. Är det en vanlig plain spraya efter gymmet grej, typ ysl eller jpg eller dylikt så fine, men PdM ska va bättre än dem.Jag tycker det får anses bra om en doft ändå håller i sig 7 timmar för att sedan inte bli särskilt märkbar. Om doften är helt borta på 10-12h skulle jag anse vara mer regel än undantag.
Haha, härligt! Den är en keeper här också!Min absoluta favorit!
Ett mycket klokt val min bäste herre.
Nja, jag håller faktiskt inte med, vill att den ska sitta bra minst en full arbetsdag och gärna fortfarande kunna känna av när på huden när jag går o lägger mig. Speciellt om den kostar mer än en vanlig designer parfym för 500-700 kr. Är det en vanlig plain spraya efter gymmet grej, typ ysl eller jpg eller dylikt så fine, men PdM ska va bättre än dem.
Nu 12h senare så är det precis på gränsen att jag kan ana den om jag trycker näsan mot armen, och det är lite för dåligt för min smak på en niche parfym.
Alla förutom en - lagerarbetarenTallink
Tallink Silja varslar alla ombordanställda
Upp till 500 personer får gå från Tallink Silja när rederiet varslar alla anställda på sina fartyg om uppsägning. Det säger rederiet till Aftonbladet.www.svd.se
Hahah han jobbar övertidAlla förutom en - lagerarbetaren
Kan vi se fram emot ytterligare en realisation?Tallink
Tallink Silja varslar alla ombordanställda
Upp till 500 personer får gå från Tallink Silja när rederiet varslar alla anställda på sina fartyg om uppsägning. Det säger rederiet till Aftonbladet.www.svd.se
Igår:
Xerjoff Golden Green och mefisto gentiluomo. MF känns som en blandning av creeds GIT och SMW, det gröna blandat med det mer ozoniska. Golden Green riktigt fin också, men betydligt tyngre i doften, inte så mkt kaffe som jag trodde. Två trevliga bekantskaper som båda förtjänar att testas mer utförligt.
Idag: Nishane Ani - satan vad bra den är. Fortfarande inne på en dekant men undrar om det inte ska bli en helflaska av denna.