• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Hitsville

Omega
2-Faktor
Testade Floraiku - One Umbrella For Two förra helgen och först förstod jag inte alls grejen med den. Testade igen dagen efter och insåg herregud vad bra den är.

Nu har jag en flaska på väg.. Tyvärr utan den magiska korken men en helt ny kostar 3300 kr..
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Budgetkvalité idag,
D87E4C6F-F92B-489D-AD98-7246988D37F1.jpeg

 

Onyx12

Omega
Efter att ha läst lite i tråden söker jag lite samples/splittar om någon har:
MFK - Oud Silk Mood
Initio - Oud for greatness
Xerjoff - Naxos

Har en TF Tobacco Oud att byta om någon vill mot ovanstående.
 

-SC-

Omega
Pledge Member
57B980C4-460E-4887-BDAF-98FC37EA375B.jpeg

Fick den här testern idag i samband med att jag köpte en tvål. Har ju fortfarande inget luktsinne så kan inte säga vad jag tycker om den...

Fick även ett glasrör fyllt med TF Bitter Peach till tjejen då det inte finns färdiga samples på den än.
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Kör Mancera Red Tobacco på ena armen och Initio Side Effect på andra idag. Någon mer som tycker de är väldigt lika? Kanske en liiiten fördel för Side Effect men frågan är om det är värt prisökningen jämfört med Red Tobacco...
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Jag älskar den men det finns många som hatar den🤔

Är ett stort fan av den :)

Tycker den är riktigt bra. Inte "love at first sniff" men har vuxit.
Tack för svar! Hoppas den når fram imorgon. Postnord är ju som de är... 😅

Skulle ni säga att det är en doft som passar oss som är lite yngre (20-25)? Läst en del på Reddit/Basenotes att den inte är superovanlig bland yngre användare. Lavendel kan dock ibland luta åt det ”äldre” hållet. :)
 

bleppo

Omega
2-Faktor
Om någon inte kommer överens med sin Initio - Rehab, säg till så kanske vi kan hitta en lösning på det dilemmat :)
 
Vad tycker ni om Musc Ravageur? Har en dekant på väg och är ivrig att testa den. :)
Musc Ravageur är en av de i särklass vidrigaste parfymer jag någonsin provat.
Köpte en liten flaska på COW och gjorde många försök men det slutade alltid med att jag var tvungen att skrubba bort skiten. Vissa säger att det är en fin drydown men så långt hann jag aldrig.
 
Topp