Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag föredrar honom där än i sina egna videos måste jag sägaDet verkar som att ATH fick krypa till korset.
Jag föredrar honom där än i sina egna videos måste jag säga
Absolut! 70% av parfymerna jag köpt på sistone innehåller stora delar oudfavorit!
Mer Oud till folket
Absolut! 70% av parfymerna jag köpt på sistone innehåller stora delar oud
Jaha, då måste man alltså beställa hem grejerna man 'tvekade' på sist
Jag älskar den men det finns många som hatar denVad tycker ni om Musc Ravageur? Har en dekant på väg och är ivrig att testa den.
Vad tycker ni om Musc Ravageur? Har en dekant på väg och är ivrig att testa den.
Tycker den är riktigt bra. Inte "love at first sniff" men har vuxit.Vad tycker ni om Musc Ravageur? Har en dekant på väg och är ivrig att testa den.
Jag hoppas på riktig i de flesta, möjligtvis att acqua di parman är syntetisk? hahaRiktig eller syntetisk?
Jag älskar den men det finns många som hatar den
Är ett stort fan av den
Tack för svar! Hoppas den når fram imorgon. Postnord är ju som de är...Tycker den är riktigt bra. Inte "love at first sniff" men har vuxit.
Musc Ravageur är en av de i särklass vidrigaste parfymer jag någonsin provat.Vad tycker ni om Musc Ravageur? Har en dekant på väg och är ivrig att testa den.