Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tar gränsen över minst fan your flames och black V om du vill låta dem gå vidare sen.Lite nytt in att utforska . Kanske finns en blivande ”Layton” bland dessa .
Nishane - Wulong Cha
Nishane - Vain & Naïve
Nishane - Fan Your Flames
Widian - Black V
By Killian - Angels Share
Nasomatto - Black Afgano
Nasomatto - Pardon
BOIS 1920 - Oltremare
BOIS 1920 - Classic 1920
Nishane - Musiqa Oud
Nishane - Afrika Olifant
Prada - L’Homme
Memo Paris - African Leather
Davidoff - Zino
Hade varit en riktigt rolig grej om vi kunde få till en sådan. Jag är på om det blir av
Köpte blint en flaska Armaf - Club de Nuit Intense Man efter jag råkade komma in på parfymen via Fragrantica och sedan kollade in denna YT videoHåller absolut med snubben om att den definitivt är en ”bättre” Aventus klon eller vad man ska kalla det .
Jag upplever den som mer nära Aventus än Nishane - Hacivat som också brukar jämföras. Performance vet jag ännu inte då jag inte hunnit utvärdera den. Tänkte ta några sprut sen kan jag sälja flaskan vidare. Skicka mig ett PM isåfall .Hur nära är den Aventus och hur lång är performance på den där? Tänkt beställa den flera gånger för att ha som komplement till riktiga Aventus.
Vågar du dig på en kort recension? Jag väntar med spänning på mitt doftljus, vet inte vad jag ska förvänta mig...Dagens roligaste. Min fru köpte Byredo - Space rage/TravX åt mig.
Hennes kompis hade sagt att den bygger på Pulp. Min fru antog då att den luktar pappersmassa (som ju luktar fjärt!). Hon var jävligt skeptisk till vad jag skulle med den jävla parfymen. HAHAHAHAHA
Haha! Hur är den? Fick inte tag på någon..Dagens roligaste. Min fru köpte Byredo - Space rage/TravX åt mig.
Hennes kompis hade sagt att den bygger på Pulp. Min fru antog då att den luktar pappersmassa (som ju luktar fjärt!). Hon var jävligt skeptisk till vad jag skulle med den jävla parfymen. HAHAHAHAHA
Vågar du dig på en kort recension? Jag väntar med spänning på mitt doftljus, vet inte vad jag ska förvänta mig...
Haha! Hur är den? Fick inte tag på någon..
Dear Customer,
We really would like to thank you for your order made during our Black Friday period.
Our sales campaign has gone beyond our expectations, thank you!
Since we are a boutique, we take care of each order manually and properly. But of course, this takes some time.
Your order has been taken in charge and it’s now been processed. Some of the main houses are experiencing some delays in shipping orders, and we have to wait for them to dispatch your item. We are asking them to move as faster as they can.
We are expecting to ship most of the orders within Sunday, you will receive an automatic generated email as soon as your order will be dispatched. Furthermore, a UPS tracking link will be sent by the courier.
If you don’t receive any “order closed and dispatched” message, you’ll be contacted by our customer service in order to comunicate you an estimated date of arrival. This will be done each 4 days.
If you purchased more than 1 item in 1 order, we could ship a partial order with the available items. The missing article will be kept in charge and shipped as soon as available.
We really would like to thank you for your trust, we will try our best to satisfy your requests and help you in case you might have any question.
All the Best from Italy
Alessandro Castagno
Turin sales manager
Spray Parfums
Via Caprie 4 IT-10138 Torino
Ph. +390113113028
[email protected]
www.sprayparfums.com
Trist att det tar extra tid, men ändå bra att dom hör av sig, det är inte vanligt att företag gör. Det är snarare att man ofta själv får jaga.Jag fick det här mailet från Sprayparfums igår.
Någon som vill byta/köpa följande 5ml splittar minus 2-3 sprays på vardera. Skicka mig ett PM .Lite nytt in att utforska . Kanske finns en blivande ”Layton” bland dessa .
Nishane - Wulong Cha
Nishane - Vain & Naïve
Nishane - Fan Your Flames
Widian - Black V
By Killian - Angels Share
Nasomatto - Black Afgano
Nasomatto - Pardon
BOIS 1920 - Oltremare
BOIS 1920 - Classic 1920
Nishane - Musiqa Oud
Nishane - Afrika Olifant
Prada - L’Homme
Memo Paris - African Leather
Davidoff - Zino
Samma som alla andra, Angel's ShareTrist att det tar extra tid, men ändå bra att dom hör av sig, det är inte vanligt att företag gör. Det är snarare att man ofta själv får jaga.
Vad har du beställt?