Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den är förjävla bra !Sa ju det! London är grym!
Vilken var favoriten? Bara testat en av Widian som jag inte direkt gillade (minns ej namn, men kom med i gents föregående parfymprovning).Ännu mera att utforska .
Widian - London ny/gammal .
Widian - Hili
Widian - Delma
Widian - Gold II
Liwa och London ligger varmt om hjärtat . Ska bli kul att testa Hili, Delma och Gold II också. Ja London måste du defintivt testa .Vilken var favoriten? Bara testat en av Widian som jag inte direkt gillade (minns ej namn, men kom med i gents föregående parfymprovning).
Tänkte ev klicka hem London...
Vilken var favoriten? Bara testat en av Widian som jag inte direkt gillade (minns ej namn, men kom med i gents föregående parfymprovning).
Tänkte ev klicka hem London...
Dont shoot me men tyckte den doftade rutten ananas och gamla cigg! hahaDu tänker kanske på Liwa? Orientalisk och blommig. Helt otrolig
Dont shoot me men tyckte den doftade rutten ananas och gamla cigg! haha
haha eller hur, man bara hoppas att folk inte tycker man luktar...ja just typ rutten ananas o gamla ciggHahaha, spännande tolkning! Det är det som gör hobbyn intressant, hur olika vi kan uppfatta samma doft.
Jag är såklart medRedan 8 anmälda till Secret Santa, snyggt jobbat. Saknar några frekventa användare i tråden på deltagarlistan, skriv upp er, det blir kul!
Jag sa ju det! Min association vilket jag luftade (pun not intended) med @sherwan (och tror jag fick medhåll) är att den där luktar uppklädd invandrartantTestar denna idag igen...gillar fortfarande inte den. Får bli en dusch haha
haha jäkligt skumt det här med dofter, andra är ju alldeles förälskade i doften hahaJag sa ju det! Min association vilket jag luftade (pun not intended) med @sherwan (och tror jag fick medhåll) är att den där luktar uppklädd invandrartant
BR540 är grym!!!haha jäkligt skumt det här med dofter, andra är ju alldeles förälskade i doften haha
Den gillar jag skarpt, såpass att jag tog hem en flaska från Sprayparfums härom veckan. Min favorit från Nishane med bred marginal hittills.Då var det dags igen. Denna tyckte jag var spännande.. stil.. först tänkte jag direkt på att det doftar som när man går in i en blomsteraffär men sen lugnar det ner sig och den känns stil och klassisk..
Får testa några dagar och se om det kan bli en flaska
Blood Orange är bra. Lättburen tycker jag. Blev dock lite förvånad över att den kan liknas med Aventus, det var inte riktigt vad jag föreställt mig Aventus att vara.Vil inte vara asocial men är inte bra på att veta vad folk vill ha och inte vet jag om jag har nåt nån vill ha heller så jag hoppar.
---
Fyra nya splitar idag att testa tack vare @eau.m.g
ATH:
Homme
Ambré Extréme
Alpha male
Blood orange
Den gillar jag skarpt, såpass att jag tog hem en flaska från Sprayparfums härom veckan. Min favorit från Nishane med bred marginal hittills.
Men det är ju det som är så himla kul och häftigt, hur vi människor (samma lika varelser) uppfattar i detta fallet dofter på så himla många olika sätt och att dofter går hand i hand med minnen, upplevelser osv.haha jäkligt skumt det här med dofter, andra är ju alldeles förälskade i doften haha
Men det är ju det som är så himla kul och häftigt, hur vi människor (samma lika varelser) uppfattar i detta fallet dofter på så himla många olika sätt och att dofter går hand i hand med minnen, upplevelser osv.
Då var det dags igen. Denna tyckte jag var spännande.. stil.. först tänkte jag direkt på att det doftar som när man går in i en blomsteraffär men sen lugnar det ner sig och den känns stil och klassisk..
Får testa några dagar och se om det kan bli en flaska
Jag har haft båda och tycker att de är rejält olika.Är mycket nyfiken på den. Har du testat Grey Vetiver och kan jämföra?
Jag har haft båda och tycker att de är rejält olika.
Där GV är lätt, citrusy och relativt diskret är SV opulent, gräsig/rotig (ffa i öppningen) och mer av ett statement.
Jag har sålt/bytt bort GV men känner att SV sitter ohotad i samlingen. GV är nog ett bättre allround alternativ och aldrig fel men kan heller aldrig bli så rätt heller som SV är för mig när andan faller på.
Carlisle är mycket bra. Inköpsställe?Blev ett ännu ett blindköp , vågar dock inte öppna flarran förens min sample av Carlisle kommer imorgon .
Ser fram emot ett prova den imorgon .Carlisle är mycket bra. Inköpsställe?