Känner igen inställningenOud maximus:
Min fru: "Den luktar eh, stall"
Jag: ”Ja! Visst gör den!?” (Påtagligt glad)
Hon: You sick fuck.
Igår hade jag Layton exclusif:
Jag: "Vad tycker du?"
Hon: Betydligt bättre än hästbajset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner igen inställningenOud maximus:
Min fru: "Den luktar eh, stall"
Jag: ”Ja! Visst gör den!?” (Påtagligt glad)
Hon: You sick fuck.
Igår hade jag Layton exclusif:
Jag: "Vad tycker du?"
Hon: Betydligt bättre än hästbajset.
Detta bekräftar att min order inte skötts på bästa möjliga sätt och pandemin har inte haft någon större betydelse för leveranstiden. Skickat själv en massa paket med bla UPS. Du får den leveranstiden du betalar för. Den billigaste är gummihjul i europa och då tar det typ minst en vecka från Italien. Vad jag tror har hänt är att man kompenserat den mindre vinsten pga Black Friday med ett billigare leveranssätt. Helt ok för mig ifall man klart har den uppgiften tillgänglig.Min order från Sprayparfums gick strålande.
Beställde den 25:e (i onsdags), skickades den 26:e (i torsdags) och kom fram till mig i tisdags. Ända från Italien. Supernöjd.
@Nic ovan nämnde pandemin... när jag skickade paket i våras/somras till Asien/USA så tog det nästan två månader för paketen att komma fram jämfört med 7-10 dagar tidigare.
Min order från Sprayparfums gick strålande.
Beställde den 25:e (i onsdags), skickades den 26:e (i torsdags) och kom fram till mig i tisdags. Ända från Italien. Supernöjd.
@Nic ovan nämnde pandemin... när jag skickade paket i våras/somras till Asien/USA så tog det nästan två månader för paketen att komma fram jämfört med 7-10 dagar tidigare.
Denna är väldigt lik Mancera Red Tobacco i mitt tycke. Tycker carlisle är lite mjukare i öppningen men fortfarande väldigt lika. Fina dofter båda två!
Släng med Initio Side Effect bland dem oxå så är det 3 väldigt bra dofter som är ganska lika varandra men med vissa variationer som gör att man kan välja lite inriktning själv. Jag samplade alla 3 och köpte sen en helflaska av Side Effect (men sneglar fortfarande lite på Red Tobacco ibland då den oxå var riktigt bra på sitt sätt).Inte testat den heller, men de skrev om den (och likheten med Carlisle) på Facebook igår kväll. Man blev nyfiken så klart...
Den är bra!Ser fram emot att höra vad du tyckte om den .
Haha ja du har ju inte jättefel, men väntar tills jag hittar något mer.Ikväll är du 1600 kr fattigare när du klickat hem 125 ml från boozt
Thats the spirit*125ml väldoftande flytande vätska rikare. Välj ett positivt perspektiv
Fick precis ett tråkigt mail från Sprayparfums
"We are sorry to inform you that we are forced to refund your order, since the supplier just informed us this item is no longer available."
Hade beställt en Tom Ford Tobacco Vanille 50ml.
Kul att du nämner Side Effect, fick hem min förra veckanSläng med Initio Side Effect bland dem oxå så är det 3 väldigt bra dofter som är ganska lika varandra men med vissa variationer som gör att man kan välja lite inriktning själv. Jag samplade alla 3 och köpte sen en helflaska av Side Effect (men sneglar fortfarande lite på Red Tobacco ibland då den oxå var riktigt bra på sitt sätt).
Den är bra
Nytt att testa. London va riktigt grym! Men Alexanderia II va inte min kopp of tee..
Alexandria II tog 2-3 ggr för mig att börja gilla på allvar. Luxor likaså. Antar att Golden Dallah skulle vara samma sak.
Acquired taste helt enkelt.
Du har ändå någorlunda tur kan jag säga. Har tappat lukt och smaksinnet för 4 veckor sen och känner fortfarande ingetHar varit lite frånvarande på parfymfronten sen jag drabbades COVID för ett kort tag sen. Förlorade aldrig doftsinnet helt, men den blev klart försämrad och saker doftade "konstigt". Förlorade därmed parfymintressed under den tiden, men doften håller på att återställas känner jag. Har beställt en sample på Widian London, så får se hur den sitter.
Stackarn! Jo, känner att jag har lite tur i alla fall. Systern min hade samma otur som du - förlorade både doft- och smaksinnet.Du har ändå någorlunda tur kan jag säga. Har tappat lukt och smaksinnet för 4 veckor sen och känner fortfarande inget
Så är det säkert. Får ge det lite tid. Men Widian London satt direkt. Iaf om man lyssnar på sambon
Creed Virgin Island Water idag. Jag vet, det är helt fel säsong. Men jag kände för att lukta lite fräscht.
Två timmar senare så doftar jag som en flaska Malibu. Bokstavligen.
Ja, London är enkel att gilla. Jag är sugen på att testa IV och V också. Liwa har jag sedan tidigare (och gillar!)
Jag köttade Xerjoff Kobe igår. Va också sugen på att dofta fräscht. Men efter en timme va jag less, trots att jag verkligen gillar Kobe (apelsin/neroli-bomb).
Jag testade positivt den 24 okt och har precis börjat få tillbaka lite av luktsinnet...Du har ändå någorlunda tur kan jag säga. Har tappat lukt och smaksinnet för 4 veckor sen och känner fortfarande inget
Alexandria II tog 2-3 ggr för mig att börja gilla på allvar. Luxor likaså. Antar att Golden Dallah skulle vara samma sak.
Acquired taste helt enkelt.
Nose har bra pris utan rabattIngen som vet någon sida med rabatt på Creed Aventus? Behöver ha en flaska i reserv .