• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Då kom denna med posten idag, tack till @Fifflio! :D

Faktiskt väldigt lik Perri Ellis M som jag har ute för byte i Lifestyle.

20201216_115400.jpg

Allure Homme är riktigt riktigt bra. Har en flaska från typ 2012-2013 som jag använder sporadiskt så att den ska räcka extra länge.

Allure Homme är riktigt riktigt bra. Har en flaska från typ 2012-2013 som jag använder sporadiskt så att den ska räcka extra länge.
Superfin doft, tänker att den kommer vara extra fin framåt våren och sommarkvällar :D

Den där Perri Ellis M jag har ute fick jag i ett inbyte, fick till mig att den skulle dofta som Allure homme originalformulan men har inte testat Allure förrän nu. En slående likhet och tror Perri Ellisen luktar lite starkare och lite mindre citrus men mer vanilj. Kanondofter båda två...Perris Ellisen är discontinued.

Riktigt elegant doft det här, behaglig, len och fräsch. Väl värd kronorna!

Senast ändrad:
Blev tvungen att beställa ett sample på Widian- london efter alla hyllningar. Första intrycket - mycket bra!
Ni som testat eller kanske har en helflaska, hur upplever ni performance? Vill ju gärna att den ska hålla +6h om man betalar runt 2k för en flaska :)
Har kört 4 sprays med sample och får lätt mer än 6h :) Osäkerhur länge den sitter...men typ hela dagen

Le Lion kom bara häromdagen, borde finnas att få tag på. Annars finns den online i både stor och liten flaska. Är helt lyrisk. Vanilj, bergamott och citron för att tona ner lädret och allt trä. Utan att den blir för vaniljig, rökigheten sitter kvar i många timmar. Jag har bara ett sprut på handleden men det känns som att den projicerar bra och hållbarheten ska inte vara något bekymmer.

En klar favorit som ligger högst upp på att köpa-listan. Årets bästa släpp!?
Åh fan - du har alltså testat den? Häftigt och kul. I butik här i Sverige? Var då - jag sätter mig i bilen direkt :cool:

Fick hem Roja Enigma PC-testern idag. Det första man känner är den sötsyrliga cola-doften som jag faktiskt gillar. Den lägger sig dock relativt snabbt och därefter känns den lite "gubbig", som jag läst om tidigare...

Jobba hemma med nya dofter är riktigt farligt. Har idag testat Galleria Parfums Dusk to Dawn och Dream Woods - både riktigt bra! Imponerande djup kombinerat med fräschhet såväl som mörkare toner. Känns som dynamiska och komplexa dofter, som dock har en del likheter med varandra. Rätt taggad på att testa övriga! 😄
Avslutade med något spray Chanel Bleu EDP 😄

Le Lion kom bara häromdagen, borde finnas att få tag på. Annars finns den online i både stor och liten flaska. Är helt lyrisk. Vanilj, bergamott och citron för att tona ner lädret och allt trä. Utan att den blir för vaniljig, rökigheten sitter kvar i många timmar. Jag har bara ett sprut på handleden men det känns som att den projicerar bra och hållbarheten ska inte vara något bekymmer.

En klar favorit som ligger högst upp på att köpa-listan. Årets bästa släpp!?
Hur rökig är Le Lion? Har Sycomore från Chanel och kan stundvis känna att rökigheten kunde ha tonats ned.

Nu börjar jag tröttna.. Hur bra är Angels Share egentligen? Värt väntan?

Dear,

This is the final update on your order.
We have been informed by “Killian” that your article Angel’s Share has experienced an extra delay from the shipper.

We are sorry we can’t make it before Christmas. We are ready to offer you a refund and a new discount code for future purchase if you wish to cancel this order.
Please reply to this email with your order number and refund request.

If you prefer to keep your order active with actual discount, just ignore this email.

Thank you very much for your patience.

All the Best from Italy

Debora

Nu börjar jag tröttna.. Hur bra är Angels Share egentligen? Värt väntan?
Den är bland det bästa jag har testat.
köpte en 5ml men det kommer garanterat bli en flaska framöver.
Ångrar att jag inte slog till när det va rea.
Orkar du inte ligga ute med pengar så tar jag gärna över ordern ;)

Senast ändrad:
KS Secret Santa - Den väldoftande varianten.
Är det bara jag som inte kunde hålla mig till 24e 🎁🎄☃️🙄😊. ”Tomten” jag tackar ödmjukast för dom trevliga dofterna och G-Shock klistermärket som var pricken över iet👌😍. Ska bli oerhört spännande att prova alla men speciellt Xerjoff.
CE7E8F9D-345C-427C-9051-39E18841ECE6.jpeg

Doftexperter! Jag är helt ärligt kass på det här med dofter men köpte nyligen en "by the fireplace" som jag är kär i. har även en del fritid närmaste perioden iom sjukskrivning/coronapandemi etc. så tänkte vara ute i god tid och börja kolla efter nått mer sommar/våraktikt också, dessutom jagar jag en lite tyngre skäggolja som ska matcha min "by the fireplace". Har ni några bra tips? (alternativet är att jag bara köpa något annat ur replicaserien då jag gillar konceptet).

1608147444356.png

Doftexperter! Jag är helt ärligt kass på det här med dofter men köpte nyligen en "by the fireplace" som jag är kär i. har även en del fritid närmaste perioden iom sjukskrivning/coronapandemi etc. så tänkte vara ute i god tid och börja kolla efter nått mer sommar/våraktikt också, dessutom jagar jag en lite tyngre skäggolja som ska matcha min "by the fireplace". Har ni några bra tips? (alternativet är att jag bara köpa något annat ur replicaserien då jag gillar konceptet).

1608147444356.png
D&G light blue intense
Guerlain ideal cologne
Prada lhomme
Creed Aventus eller billigare: armaf club de nuit
Lacoste Blanc eller lhomme intense
Versace Eros

Senast ändrad:
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp