Fifflio
Silver
FyfanFyfan, har ni checkat stämningen i den andra secret santa? Den "vanliga" klockrelaterade som ligger i diskussiomsdelen?
Just for the record..jag blir glad om jag får 1 ml av något jag inte testatMin santa är safe!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FyfanFyfan, har ni checkat stämningen i den andra secret santa? Den "vanliga" klockrelaterade som ligger i diskussiomsdelen?
Just for the record..jag blir glad om jag får 1 ml av något jag inte testatMin santa är safe!
Fyfan, har ni checkat stämningen i den andra secret santa? Den "vanliga" klockrelaterade som ligger i diskussiomsdelen?
Ja de är verkligen grymma på det... Flaskorna är jäkligt fint designade och boxarna är riktigt lyxiga.Blev förvånad igår när det stod ett paket utanför dörren utan att budbeee ens hört av sig. Det är alltid kul att öppna väldoftande paket men satan vad bra Xerjoff är på presentation
![]()
![]()
Hur är den jämfört med Tuscan Leather? Jag är lite nyfiken på Ombré men Tuscan orsakade illamående hos mig så jag har inte vågat testa.Dagens. Hade nästan glömt bort hur mycket jag gillar denna.
![]()
Fyfan, har ni checkat stämningen i den andra secret santa? Den "vanliga" klockrelaterade som ligger i diskussiomsdelen?
KS Secret Santa 2020
Sådär ja, fick muta grabben med en G-Shock så släppte han julklappsklockan. Tack återigen Hemlikus :)klocksnack.se
![]()
Vadå, ska du inte slå sönder den med en hammare och sedan tjata om det i 10 inlägg?Alltså va i h-vete?
Jag fick en rent av bedrövlig parfym i min secret santa. Men den följde med ett oerhört bra rim så jag skrattade högt rakt ut. Bara garva ju?
![]()
Hahaha helt galet...Alltså va i h-vete?
Jag fick en rent av bedrövlig parfym i min secret santa. Men den följde med ett oerhört bra rim så jag skrattade högt rakt ut. Bara garva ju?
![]()
Vadå, ska du inte slå sönder den med en hammare och sedan tjata om det i 10 inlägg?![]()
Vill man komma billigt undan så Kina, finns några länkar tidigare i trådenNi som säljer parfymsplittar, vart köper ni flaskorna?
skulle vara kul att börja splitta upp lite parfym![]()
Jag har beställt 5ml flarror från Amazon.Ni som säljer parfymsplittar, vart köper ni flaskorna?
skulle vara kul att börja splitta upp lite parfym![]()
Ska kolla Amazon och lite andra ställen.Jag har beställt 5ml flarror från Amazon.
Oud Touch. Har någon testat denna? Riktigt affordable.
![]()