Nu jag nämnt här tidigare att jag inte är så mycket för oud, men jag blev lite nyfiken på Roja Aoud samt Amber Aoud. Tydligen ska de inte vara alls så "oudiga" av sig. Vad säger ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har alltid antagit att 50 är ”the final frontier”.Nu gjorde du mig nyfiken, när blir man gubbe egentligen?
Du kan få köpa min till det pris jag betalade för den under rean.Den är bland det bästa jag har testat.
köpte en 5ml men det kommer garanterat bli en flaska framöver.
Ångrar att jag inte slog till när det va rea.
Orkar du inte ligga ute med pengar så tar jag gärna över ordern
Nu jag nämnt här tidigare att jag inte är så mycket för oud, men jag blev lite nyfiken på Roja Aoud samt Amber Aoud. Tydligen ska de inte vara alls så "oudiga" av sig. Vad säger ni?
Tack för heads up! Mycket frestande men tajmingen är sådär, ska fundera lite!@S.L Du som gillar barbershop-dofter, har du testat Invasion Barbare? Finns en till bra pris på K&S just nu.
https://klocksnack.se/threads/creed-aventus-10th-anniversary-mdci.142202/
Obs. inte min annons
Kanonleverans!Paketleverans idag
Återkommer med batch ikväll när jag är hemma från jobbet .Funderar på att slå till på PdM Carlisle (efter att ha testat min 5ml från @livinl0ud. Btw, är din Carlisle en ny batch eller en äldre?)
Har en 30% kod på sprayparfums så skulle då få den för strax under 2k (125ml), vilket är billigare än boozt som har 30% (2221kr) på deras pris.
Men jag har ju köpstopp...
Det var två stycken handsprit flaskor (BB Saffron Leather och Oud) plus en BB Saffron Leather After Shave Gel, kommer till bra användning alla tre!Spännande!
Ser verkligen fram emot att se vad det blir
Enigma är fantastisk. En doft som gjord för denna årstid.Kan säga att Enigma blir bättre ju mer man provar den. Kanske var lite förhastad med mitt omdöme igår. Hoppas jag inte fastnar för långt ned i träsket när jag börjar utforska Aoud-serien...
Jo jag misstänkte det. Då får jag kämpa på några år till.Har alltid antagit att 50 är ”the final frontier”.
Kanhända därför jag gillar den då. I nuläget kanske den doft jag valt om jag bara fick ha en enda och ingen mer. Något murken nyhuggen ved i solsken. Kan det bli bättre...Har Roja Aoud hemma som sample. Oud är min favorit-not. Allt från lena oud:er från Thai till barnyardiga hindu-ouds.
Roja Aoud doftar absolut oud. Ingen toppkvalitet á la Ensar och Bortnikoff men absolut oud. Dock är den rätt snäll för att vara en oud.
Kanhända därför jag gillar den då. I nuläget kanske den doft jag valt om jag bara fick ha en enda och ingen mer. Något murken nyhuggen ved i solsken. Kan det bli bättre...
Men imorgon kan det ha ändrat sig förstås