Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Borde vi skapa en skäggtråd kanske?!
Min perfekta kombo just nu är TF Tobacco Vanille tillsammans med en skäggolja som doftar tobak. Underbart
Dagens dilemma; to buy or not to buy.
2 lax för 50 ml :/ Hade varit en done deal om det var 100 ml...men nu sitter man här och snålar
Någon här som ska klippa en flarra? Gents har 20 % rabatt på ord pris 2500 kr idag.
Byredo black saffron?Överväger också.. fick ju precis hem black saffron och båda verkar ju vara hallon/läder dofter. Skulle säga att dem är någorlunda lika så vet inte om de blir för lika... Widian kostar dubbla mot black saffron så får fundera lite till
Dagens dilemma; to buy or not to buy.
2 lax för 50 ml :/ Hade varit en done deal om det var 100 ml...men nu sitter man här och snålar
Någon här som ska klippa en flarra? Gents har 20 % rabatt på ord pris 2500 kr idag.
Exakt! tycker båda är riktigt bra. Cypressen är väl en not som skiljer dem åt, men "grunden" i hallon/läder är ganska lika, så hade jag inte köpt black saffron, hade London legat närmare.. men ska fundera en vända till... Har du lyckats hålla fingrarna borta från köp knappen?Byredo black saffron?
Haha okej! Jag gick i samma tankar gällande initio rehab... ville inte lägga 2.5k eller köpa 90ml, sen sålde tjabo 50-60ml till ett mkt bra pris och då kunde jag inte låta bli....Lyckats hålla mig ifrån köpknappen hittills men så kommer @Hitsville med bra motivering
Alternativet är ju att sälja av en eller 2 flaskor för att motivera att köpa in den haha
Blivit typ 3 flarror senaste månaden men det är ju typ ingenting jämfört med vissa här
Har ingen bra parfymbutik i stan annars hade.man dragit o sniffat på black saffron
Testade Godolphin man av PDM som har liknande doft ackord men London spelar i annan liga
Var kvällens för mig med.Kvällens parfym, borde verkligen skaffa en flaska av denna!
DD: Encre Noir som jag fick av Santa.
Varför har jag inte köpt den förut?
Vilken prisvärd doft.
Den påminner om ngt som jag inte kan sätta fingret på än... men det kommer nog.
Efter alla reviews jag hört om den trodde jag den skulle vara mörkare och svårare men den var bara svinbra.Cypress? Vetiver?
Personlig favorit!
Amouage har jag blivit nyfiken på, vad säger ni experter om deras dofter/sortiment? Jag beställde precis hem ett sample kit med 12 av deras dofter, ska bli spännande att prova .
Reflection är riktigt bra! Gemytlig doft, crowdpleaser i min meningAmouage har jag blivit nyfiken på, vad säger ni experter om deras dofter/sortiment? Jag beställde precis hem ett sample kit med 12 av deras dofter, ska bli spännande att prova .
Jepp från deras hemsida . Har läst gott om just Reflection Man så den ser jag fram emot att prova också.Från deras hemsida? Har bara testat Reflection Man och funderar på en flaska, finns några andra som lockar också
Den blir att prova först när kittet kommer. Har du testat några fler dofter från Amouage?Reflection är riktigt bra! Gemytlig doft, crowdpleaser i min mening
Tack snälla för din åsikt . Lite synd att det inte står på hemsidan vilka 12 dofter som skickas men hoppas alla dom du skrev blir med .Jag har testat:
Reflection
Jubilation
Interlude
Interlude black iris
Beach hut
Jag föredrar Reflection över Jubilation. Den vanliga interlude över black iris. Beach hut är en grym vår-doft!
Har testat Interlude också, den fick jag huvudvärk av. Interlude och Black Afghano funkar tyvärr inte alls för mig, men många verkar gilla dem mkt så är nog en hit-or-miss!Den blir att prova först när kittet kommer. Har du testat några fler dofter från Amouage?
Såpass alltså. Gällande Black Afghano är helt benägen att hålla med. Det var ingen doft som passa mig heller.Har testat Interlude också, den fick jag huvudvärk av. Interlude och Black Afghano funkar tyvärr inte alls för mig, men många verkar gilla dem mkt så är nog en hit-or-miss!
Såpass alltså. Gällande Black Afghano är helt benägen att hålla med. Det var ingen doft som passa mig heller.