• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Tulljäveln har min julklapp. Blir lite irriterad, det handlar om typ 100 sek. Fan skicka vidare den och fakturera efter som några av de större bolagen gör. Betydligt smidigare...

Vad kör ni för doft imorgon på självaste julafton?

Funderar på någon av dessa:
JPG ultra male
JPG le parfum
Dior homme intense
PDM Layton
Jazz club
La nuit de lhomme

Kan inte bara ni bestämma åt mig? 😂

Senast ändrad:
Väljer mellan oud for greatness och Victorian tobacco, den första ett kanske mer säkert kort med muskot och saffran. Den andra en ny trevlig bekantskap!

Sidenote: efter att ha testat hela galleria Parfums första release finns det flera guldkorn! Dusk to dawn, dream woods, Victorian tobacco och shades of seduction alla riktigt bra i min bok!

Står och väljer mellan Red Tobacco eller Victorian Tobacco.

Väljer mellan oud for greatness och Victorian tobacco, den första ett kanske mer säkert kort med muskot och saffran. Den andra en ny trevlig bekantskap!

Sidenote: efter att ha testat hela galleria Parfums första release finns det flera guldkorn! Dusk to dawn, dream woods, Victorian tobacco och shades of seduction alla riktigt bra i min bok!
Har också fastnat för Victorian Tobacco, riktigt bra är den!

Har också fastnat för Victorian Tobacco, riktigt bra är den!

Ja, öppningen är som sagt rejält annorlunda. Inte dålig, men i ganska stark kontrast till vad som komma skall. På det sättet är den lite av ett mästerverk. Dessutom blir den bättre för varje gång! Oerhört imponerad!

Till alla:

Jag tänkte förbeställa lite Slumberhouse. (Kolla reviews om ni inte gjort det). De går åt snabbare än kalla drinkar i solsken och är svåra att få tag i. Sj tänkte jag köpa Baque. Om vi är fler slipper vi iaf fraktkostnaden (eller den blir lägre iaf).

nån som vill ha, skicka pm!

Angels Share får äran att vara julaftonsdoft.

IMG_20201221_114349.jpg

God jul!

Står ni som ett gäng ångestfyllda alektopater framför parfymhyllan samtidigt som gröten bränns på spisen?

Idag blir det Dior homme intense, 2007 varianten...används ej till vardags. Fantastisk doft och power. Valet stod mellan den och TF Tobacco Vanille, men den körde jag förra julen.

Vad kör ni för doft(er?) idag?

Bilagor

• 20201224_101704.jpg
    20201224_101704.jpg
    798.4 KB · Visningar: 10
Tillbaka
Topp