Mäktig doft, kan vara den jag letat efter![]()
Har du testat Roja Enigma Parfum Cologne? Den är lite mindre träig men påminner mycket ändå om A2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mäktig doft, kan vara den jag letat efter![]()
Nope, det låter som det kommer bli några ml av den i framtidenHar du testat Roja Enigma Parfum Cologne? Den är lite mindre träig men påminner mycket ändå om A2.
Du får skicka Homme, Daddy och Blood Orange åt mitt håll när du har ledsnat på dem ;-)Farligt när lönen dimper ner, fick feeling och beställde några 10ml splittar från K&S och ATH
Ozone
Oxytocin
Neon
Homme
Slut
Boss Bastard
Daddy
Blood Orange
Jag kör TF Noir ExtremeVad kör ni för doft imorgon på självaste julafton?
Funderar på någon av dessa:
JPG ultra male
JPG le parfum
Dior homme intense
PDM Layton
Jazz club
Kan inte bara ni bestämma åt mig?![]()
Lovar att ha dig i åtanke ifall jag inte klickar med någon av domDu får skicka Homme, Daddy och Blood Orange åt mitt håll när du har ledsnat på dem ;-)
Här blir det Creed AventusVad kör ni för doft imorgon på självaste julafton?
JPG ultra male
JPG le parfum
Dior homme intense
PDM Layton
Jazz club
Sålde nyss min dekant, annars hade den också varit ett alternativ!Jag kör TF Noir Extreme![]()
Det tänkte jag också göraJag kör TF Noir Extreme![]()
Jag med eller TF Tobacco Vanille, kan inte bestämma mig riktigt. Nån av dessa två blir det.Jag kör TF Noir Extreme![]()
Finns bara en för dessa högtider... Tobacco Vanille.Vad kör ni för doft imorgon på självaste julafton?
JPG ultra male
JPG le parfum
Dior homme intense
PDM Layton
Jazz club
Står och väljer mellan Red Tobacco eller Victorian Tobacco.
Har också fastnat för Victorian Tobacco, riktigt bra är den!Väljer mellan oud for greatness och Victorian tobacco, den första ett kanske mer säkert kort med muskot och saffran. Den andra en ny trevlig bekantskap!
Sidenote: efter att ha testat hela galleria Parfums första release finns det flera guldkorn! Dusk to dawn, dream woods, Victorian tobacco och shades of seduction alla riktigt bra i min bok!
Julafton blir det Angels’ ShareVad kör ni för doft imorgon på självaste julafton?
JPG ultra male
JPG le parfum
Dior homme intense
PDM Layton
Jazz club
La nuit de lhomme
Har också fastnat för Victorian Tobacco, riktigt bra är den!
Vad kör ni för doft imorgon på självaste julafton?
JPG ultra male
JPG le parfum
Dior homme intense
PDM Layton
Jazz club
La nuit de lhomme
Den är fin!GOD JUL, PARFYMKAMRATER!
Med hopp om en fridfull och väldoftande jul.
Dagens doft blir: Issey Miyake - Noir Ambre
![]()