-SC-
Basic
Även med paypal checkout? Tror det kan funka annars.När beställde du den?
Edit: Man får ett felmeddelande om man försöker beställa, testade att gå igenom med beställningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Även med paypal checkout? Tror det kan funka annars.När beställde du den?
Edit: Man får ett felmeddelande om man försöker beställa, testade att gå igenom med beställningen.
Får lite dåligt samvete nu men trodde länge att de skulle backa ordern (även efter bekräftels) alt kräva mig på mer pengar (priset i GBP var som sagt tre gånger högre). Sen blev det julstök och jag tänkte inte så mycket mer på det. Och än törs jag nog inte helt ropa hej även fast det ser bra ut.Snyggt!
Men sånt där måste ni tipsa om innan Haha!
Om jag minns rätt så strulade Paypal för mig? Körde iaf med Klarna, värt att testa ifall ni inte gjort det!Även med paypal checkout? Tror det kan funka annars.
Får lite dåligt samvete nu men trodde länge att de skulle backa ordern (även efter bekräftels) alt kräva mig på mer pengar (priset i GBP var som sagt tre gånger högre). Sen blev det julstök och jag tänkte inte så mycket mer på det. Och än törs jag nog inte helt ropa hej även fast det ser bra ut.
Nån som testat TF For Men?
Älskar Gucci Envy men de flaskorna man ser till salu kostar ju några tusenlappar för mycket...
Ser att vissa på Fragrantica liknar TF For Men med Envy dock, inte 1:1 men hyfsat lika så jag blir lite nyfiken på den.
Helt olika noter i dessa så den verkar vara en egen doft snarare än en flanker?Bara testat ”For men extreme” som jag verkligen gillar.
Den är riktigt bra, vilket fynd!Trodde jag var på väg att göra ett kap innan Brexit men så visar det sig att de inte kan skicka utomlands för tillfället pga kaoset vid gränserna
![]()
Gillar också Grand Soir riktigt mkt, hade den haft lite bättre performance hade den fått 10/10. Har bara testat den och Aqua Unversalis från MFK men hört mkt gott om Oud Satin Mood och Baccarat Rouge, Någon som testat?Själv beställde jag en flaska Grand Soir igår. Blivit helt förälskad i den. Så varm och mjuk. Amber, vanilj, tonka bean, benzion, labdanum. Alla dessa noter som brukar vara basen i många parfymer och ligga i bakgrunden tar man här istället fram dem och lägger dem längst fram. Så fin.
Helt olika noter i dessa så den verkar vara en egen doft snarare än en flanker?
Nåväl, båda måste provas nu iaf så att själen kan få ro...
This is a 2007 limited edition fragrance. According to Tom Ford, this edition is more intensive and powerful than the original one. It is available in Tom Ford boutiques and exclusive stores
Gillar också Grand Soir riktigt mkt, hade den haft lite bättre performance hade den fått 10/10. Har bara testat den och Aqua Unversalis från MFK men hört mkt gott om Oud Satin Mood och Baccarat Rouge, Någon som testat?![]()
Se där.Jo det ska vara en flanker enligt Tom själv ...
Jag har haft den, fick noll performance.Nån som testat TF For Men?
Älskar Gucci Envy men de flaskorna man ser till salu kostar ju några tusenlappar för mycket...
Ser att vissa på Fragrantica liknar TF For Men med Envy dock, inte 1:1 men hyfsat lika så jag blir lite nyfiken på den.
Trist, Envy har ganska ok performance.Jag har haft den, fick noll performance.
Du kanske har bättre tur med den, men baserat på min erfarenhet skulle jag inte ens råda att testa en dekant av den. Det är tveklöst den TF jag haft sämst performance med.Trist, Envy har ganska ok performance.
inga dofter verkar hålla längre på mig än på andra så fokuserar nog på att hitta några droppar av Extreme flankern då, @Tjabo tyckte ju den var ok och vi brukar ha hyfsat liknande smak.Du kanske har bättre tur med den, men baserat på min erfarenhet skulle jag inte ens råda att testa en dekant av den. Det är tveklöst den TF jag haft sämst performance med.
Fantastiskt trevlig doft men håller definitivt med dig. Har provat Aventus från tre olika batchs men samma kassa performance på alla tre på mig.Kör Aventus idag..alltså fan vad dålig performance den har haha skin scent direkt typ
Tar gärna emot en rea på Orto ParisiTips på nån skön mellandagsrea?
Den är fin men väldigt sötVaknade också med lite köpsug på en ny doft, köpte förra veckan en flaska Guerlain L’homme Ideal men lite småsugen på en Ultra Male, värt ett blindköp?![]()