Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gents har alla sina luckor i adventskalendern öppna idag![]()
Samma härLalalalalalalala!!! (Håller demonstrativt för öronen)![]()
Säkert blir det av......Ombre Leather blir det ifall de kör -30 %Samma här
Undrar när Tallink kör igång sin mellandagsrea... såg att deras lager var påfyllt med massa TF igen![]()
Har du någon kod för att få 30%. Jag ser 25% på en del, tex Interlude och Reflection.30% på Amouage hos Boozt.. Finns bla. Bracken, Beach Hut, Interlude, Reflection och Lyric.
Har du någon kod för att få 30%. Jag ser 25% på en del, tex Interlude och Reflection.
........ jag som hade lovat sluta köpa mer i år, fick precis hem Chanel Le Lion, (fantastisk) och är sååååå sugen på en flaska Amouage Interlude Black Iris som jag fick hem på decant nyligen. Även den är precis så bra som jag hade hoppats på. Igår Louis Vuitton Nuit de Feu som passade utmärkt med barrdoft och rök. Idag blir det Amouage Jubilation XXV. God Jul fragheads![]()
Då var mitt reseset med dekanter, paco rabanne prive och club de nuit sålda. Det berättigar inköp av 3 parfymer oavsett kostnad![]()
Vilket kap!Trodde jag var på väg att göra ett kap innan Brexit men så visar det sig att de inte kan skicka utomlands för tillfället pga kaoset vid gränserna
![]()
Jag hann. Inte fått den ännu dock men den är på g.Trodde jag var på väg att göra ett kap innan Brexit men så visar det sig att de inte kan skicka utomlands för tillfället pga kaoset vid gränserna
![]()
Gick betalningen igenom på 282? måste nästan varit ett systemfel?Jag hann. Inte fått den ännu dock men den är på g.
Det konstiga var att priset i GBP på deras hemsida var £93 men när man bytte till SEK så blev det 282kr.
När beställde du den?Jag hann. Inte fått den ännu dock men den är på g.
Det konstiga var att priset i GBP på deras hemsida var £93 men när man bytte till SEK så blev det 282kr.
Trodde hela tiden att beställningen skulle hävas men den gick igenom, här är orderbekräftelsen som kom samma dag som beställningen (21/12):Gick betalningen igenom på 282? måste nästan varit ett systemfel?![]()
21/12, ska levereras på tisdag om man ska tro deras tracking:När beställde du den?
Edit: Man får ett felmeddelande om man försöker beställa, testade att gå igenom med beställningen.
GrattisJag hann. Inte fått den ännu dock men den är på g.