• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Blaskar på mig sån här idag.
Nej, tyvärr inte ur den flaskan på bild. Riktigt så bra är den väl ändå inte. Men bra nära.

God Jul!

RA1.jpg

30% på Amouage hos Boozt.. Finns bla. Bracken, Beach Hut, Interlude, Reflection och Lyric.
Har du någon kod för att få 30%. Jag ser 25% på en del, tex Interlude och Reflection.
........ jag som hade lovat sluta köpa mer i år, fick precis hem Chanel Le Lion, (fantastisk) och är sååååå sugen på en flaska Amouage Interlude Black Iris som jag fick hem på decant nyligen. Även den är precis så bra som jag hade hoppats på. Igår Louis Vuitton Nuit de Feu som passade utmärkt med barrdoft och rök. Idag blir det Amouage Jubilation XXV. God Jul fragheads :)

......glömde säga att Amouage Interlude Black Iris är ett bra alternativ till den vanliga Interlude, om du vill kunna gå in i ett rum utan att riskera utlösa brandvarnaren. :cool: Även oregano noten är rejält nedtonad på ett angenämt sätt, om man som jag tyckte den var lite "over the top" i den vanliga Interluden.

Har du någon kod för att få 30%. Jag ser 25% på en del, tex Interlude och Reflection.
........ jag som hade lovat sluta köpa mer i år, fick precis hem Chanel Le Lion, (fantastisk) och är sååååå sugen på en flaska Amouage Interlude Black Iris som jag fick hem på decant nyligen. Även den är precis så bra som jag hade hoppats på. Igår Louis Vuitton Nuit de Feu som passade utmärkt med barrdoft och rök. Idag blir det Amouage Jubilation XXV. God Jul fragheads :)

Kul att du gillade Le Lion!

Läste lite för fort och missade att det inte var samma rabatt på alla. Kollade på Bracken och Beach Hut.

God Jul!

Då var mitt reseset med dekanter, paco rabanne prive och club de nuit sålda. Det berättigar inköp av 3 parfymer oavsett kostnad 😇

Påminner om den här diskussioner

Min fru: Men du har ju precis köpt tre nya parfymer!
Jag: Inte då, jag sålde ju tre också!
Min fru: Men du säljer dem ju skitbilligt och köper dyrare och dyrare hela tiden.
Jag: Elakt förtal!

👀😳

Senast ändrad:
Trodde jag var på väg att göra ett kap innan Brexit men så visar det sig att de inte kan skicka utomlands för tillfället pga kaoset vid gränserna🥴
39F7EF91-7BF1-46AC-8939-9A6BC2BCE268.jpeg

• Wow
Reactions: bvb
Trodde jag var på väg att göra ett kap innan Brexit men så visar det sig att de inte kan skicka utomlands för tillfället pga kaoset vid gränserna🥴
39F7EF91-7BF1-46AC-8939-9A6BC2BCE268.jpeg
Jag hann. Inte fått den ännu dock men den är på g.
Det konstiga var att priset i GBP på deras hemsida var £93 men när man bytte till SEK så blev det 282kr.

Tillbaka
Topp