• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Lite nytt in att prova 👌🥳.
DD får bli ATH - Oxytocin
33B399FC-C021-45CA-954B-F04A9763D99E.jpeg

DD: Chanel - Egoiste

Kanel, tobak ros och sandelträ - vad kan gå fel? Vanligtvis har jag svårt för prominent ros men här ligger den och sampelar på ett utmärkt sätt. På bla. fragrantica finns det mägder med recensioner om dålig performance pga. omreformuleringar men på mig sitter den starkt i +10h.

IMG_20201230_124352.jpg

Har följande att hämta ut:

Bortnikoff - Oud maximus ’20 (full flaska)
Bortnikoff - Vetiver nocturne absolu (9ml)

Amouroud- Oud du jour

Sen kommer:

Swedoft - Rasputin inom nån dag.

DD:

moving_times-1.png

Jag brukar inte vara så mycket för finstämda dofter men det här är förjävla bra! Tillhör @S.L men även denna kanske försvinner i posten (likt hans Naxos och Beach hut som jag också har). 😬😂

Har följande att hämta ut:

Bortnikoff - Oud maximus ’20 (full flaska)
Bortnikoff - Vetiver nocturne absolu (9ml)

Amouroud- Oud du jour

Sen kommer:

Swedoft - Rasputin inom nån dag.

DD:

moving_times-1.png

Jag brukar inte vara så mycket för finstämda dofter men det här är förjävla bra! Tillhör @S.L men även denna kanske försvinner i posten (likt hans Naxos och Beach hut som jag också har). 😬😂
Kul att höra! (ja, inte det om Postgången då alltså...)
Känns som att det varit väldigt lite prat om just Moving Times jmf med övriga dofter från GP släppet, ska bli trevligt att testa den (och Victorian Tobacco såklart) snart!

Här kommer ett första intryck på ATH - Oxytocin.
Den överträffade definitivt mina förväntningar och är absolut en riktigt trevlig doft för höst och vintern enligt mitt tycke.

Vid applicering känner man direkt tydlig doft av ros vilket egentligen inte är konstigt då det är parfymens toppnot 😊. Jag upplever att rosdoften är mild, välbalanserad och inte för söt. Jag tyckte det tog en bra stund innan jag började känna mellannoterna men sen kom den trevliga och lena vaniljdoften in med inslag i bakgrunden av tonka böna och lite kryddighet. Tråkigt nog kände jag ingen doft av choklad 😎.

När parfymen väl la sig kom även mysk och patchouli doftnoterna fram men inte så att dom tog över. Blev en oerhört trevlig balans/mix och dom gifte sig så fint med de övriga noterna.

E10EAAB5-1CA3-441C-9E22-269E4CA97BB6.jpeg

Tillbaka
Topp