Lite nytt in att prova .
DD får bli ATH - Oxytocin
DD får bli ATH - Oxytocin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det den här?Dagens doft innan nyårsafton får bli årets mest prisvärda köp.
Svårt att se särskilt många dofter som kan mäta sig med denna i form av valuta för pengarna.
JappÄr det den här?
Rekommenderar även att ge L’Extreme flankern en chans vid tillfälle, mycket bra!Dagens doft innan nyårsafton får bli årets mest prisvärda köp.
Svårt att se särskilt många dofter som kan mäta sig med denna i form av valuta för pengarna.
Den står på 2021-listanRekommenderar även att ge L’Extreme flankern en chans vid tillfälle, mycket bra!
Den kom aldrig igår och lär inte komma detta år,21/12, ska levereras på tisdag om man ska tro deras tracking:
Kul att höra! (ja, inte det om Postgången då alltså...)Har följande att hämta ut:
Bortnikoff - Oud maximus ’20 (full flaska)
Bortnikoff - Vetiver nocturne absolu (9ml)
Amouroud- Oud du jour
Sen kommer:
Swedoft - Rasputin inom nån dag.
DD:
Jag brukar inte vara så mycket för finstämda dofter men det här är förjävla bra! Tillhör @S.L men även denna kanske försvinner i posten (likt hans Naxos och Beach hut som jag också har).
Självklart. Vi är strax därMin samling består nog av fler vinterparfymer än vad jag kommer att kunna använda upp de närmaste 20 åren. Betyder det att det är dags att börja spana efter fräscha sommardofter?
Kör Guerlain lhomme ideal cologne idag. Grym!Min samling består nog av fler vinterparfymer än vad jag kommer att kunna använda upp de närmaste 20 åren. Betyder det att det är dags att börja spana efter fräscha sommardofter?
Min samling består nog av fler vinterparfymer än vad jag kommer att kunna använda upp de närmaste 20 åren. Betyder det att det är dags att börja spana efter fräscha sommardofter?
Men betänk uppsidan, börjar man nu så kan man börja scouta kryddig stallbajsoud på fragrantica redan när regnet börjar falla på midsommaraftons morgon!Nej, alldeles för tidigt.
Men betänk uppsidan, börjar man nu så kan man börja scouta kryddig stallbajsoud på fragrantica redan när regnet börjar falla på midsommaraftons morgon!
Men betänk uppsidan, börjar man nu så kan man börja scouta kryddig stallbajsoud på fragrantica redan när regnet börjar falla på midsommaraftons morgon!
Åh har du också fallit i hindu-träsket?
Snyggt! Fan behöver skaffa mig en Dior homme...Inventering inför det nya året......
Ja den är riktigt bra! Jag gillar den skarpt, men sambon är inte lika övertygad.Snyggt! Fan behöver skaffa mig en Dior homme...
Ingen dålig samling därNuvarande samling, och en PDM Percival på väg in ifrån @livinl0ud
Äntligen fått bort de flesta blind buys som inte passade
Ändå skäms man nästan för att posta den härIngen dålig samling där
Haha du får hojta om du tröttnar på den Frugan här hemma gillar inte Sauvage...men sen å andra sidan gillar hon typ ingen parfymJa den är riktigt bra! Jag gillar den skarpt, men sambon är inte lika övertygad.
Hon är tokig i dior sauvage, vilket i princip varenda tjej verkar vara.