Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ber om ursäkt om den postats förut i tråden men den är värd att ta i repris, en liten film som illustrerar @Tjabo som provkör senaste dunderouden på jobbet:
Allt med den filmen är värd att köra igen!Ber om ursäkt om den postats förut i tråden men den är värd att ta i repris, en liten film som illustrerar @Tjabo som provkör senaste dunderouden på jobbet:
Ärligt talat är jag ingen superfan av extrema hindu-ouds. Men lite stall är ju mumma!
30 ml på den hade varit fint, vad jag vet är minsta 50 ml på den. Jag tycker den är riktigt bra. Förstår inte varför jag aldrig köpt en flaska. Egentligen.Vad tycker ni om TF Tobacco Oud? Fick hem en dekant idag. Väldigt animalisk första minuten, men någon minut in så lugnar den ned sig och en sötma (boozy/tobak) framträder. Mer anpassad för uppklädda (kyliga) kvällar, skulle jag säga. Blir nästan lite sugen att köpa en liten flaska, innan den helt försvinner från hyllorna (är discontinued). Hur skulle ni jämföra den med Intense-varianten (ej provat den)?![]()
Vad tycker ni om TF Tobacco Oud? Fick hem en dekant idag. Väldigt animalisk första minuten, men någon minut in så lugnar den ned sig och en sötma (boozy/tobak) framträder. Mer anpassad för uppklädda (kyliga) kvällar, skulle jag säga. Blir nästan lite sugen att köpa en liten flaska, innan den helt försvinner från hyllorna (är discontinued). Hur skulle ni jämföra den med Intense-varianten (ej provat den)?![]()
Åhléns verkar ha den.Finns den ens att köpa någonstans? Jag älskar ju tobaksdofter, alltså älskar jag denna. 8/10 på tobaksdoftsskalan![]()
Nej, alldeles för tidigt.
”60% of the time, it works every time”Övrig herrparfym & doft | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övrig herrparfym & doft enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Nu har ni chansen![]()
Övrig herrparfym & doft | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övrig herrparfym & doft enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Nu har ni chansen![]()
Första minuterna doftar den helt fantastiskt. Påminner mig om hjortron. Liknar faktiskt öppningen i Amber absolute. Tobaksdoften är helt frånvarande (på mitt skinn i alla fall). I stället gör sig en doft av askfat/rökelse sig gällande. Gjorde misstaget att köpa en full flaska enbart på öppningen. Intensevarianten har jag inte provat.Vad tycker ni om TF Tobacco Oud? Fick hem en dekant idag. Väldigt animalisk första minuten, men någon minut in så lugnar den ned sig och en sötma (boozy/tobak) framträder. Mer anpassad för uppklädda (kyliga) kvällar, skulle jag säga. Blir nästan lite sugen att köpa en liten flaska, innan den helt försvinner från hyllorna (är discontinued). Hur skulle ni jämföra den med Intense-varianten (ej provat den)?
Blir väl tull på det också? :/
Blir väl tull på det också? :/
Japp.Blir väl tull på det också? :/
Okej, då går UK bort.Detta hittade jag på Postnord:
Import för brev- och logistiktjänster
- Eftersom Storbritannien lämnat EU:s tullunion kan du inte längre ta emot varor tull- och/eller momsfritt från Storbritannien.
- Detta medför att mottagaren kommer att behöva betala en avgift för införtullningen precis som från andra länder utanför EU.