• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Tack, hojta också gärna om du ser nån Noir Ambre nånstans!
Håll koll på tigoo.com, där fick jag tag på Noir Ambre. Det var en stund sedan nu, men värt att kolla in den sidan.

Edit: skriv upp dig här med och hoppas på tur.

 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: S.L
Jag lade en beställning på Notino i mellandagarna som levererades idag, helt enligt leveransplan. Var har ni andra som väntar paket beställt ifrån?
Notino använder inte PostNord, så det är förmodligen därför det gått bra för dig. :)
Även jag har en väntande leverans som sedan den 30/12 står som inlämnad. Det verkar inte hända mycket hos dem just nu...
 
  • Like
Reactions: bvb
Kvällens freshie; Lacoste lhomme intense
20210105_225435.jpg
 
Blivit lite sugen på Encre Noir efter tips i tråden. Läst en hel del revirets, men blir inte riktigt klok på den. Får inte ihop noterna med elegansen. Men, är sugen på att testa iaf.
inte rekommenderad som blindköp, men funderar ändå på att slå till på både den vanliga och extreme. Är jag galen? Om jag ska välja en, vilken är rätt att börja med?
Vill kunna använda den även utanför huset, så viktigare med användbar än unik. :eek:
Tack på förhand
 
Blivit lite sugen på Encre Noir efter tips i tråden. Läst en hel del revirets, men blir inte riktigt klok på den. Får inte ihop noterna med elegansen. Men, är sugen på att testa iaf.
inte rekommenderad som blindköp, men funderar ändå på att slå till på både den vanliga och extreme. Är jag galen? Om jag ska välja en, vilken är rätt att börja med?
Vill kunna använda den även utanför huset, så viktigare med användbar än unik. :eek:
Tack på förhand

Den vanliga är kanon till vardags, extremen är kanon på kväll/natt eller om du vill känna dig lite sexigare.
 
Blivit lite sugen på Encre Noir efter tips i tråden. Läst en hel del revirets, men blir inte riktigt klok på den. Får inte ihop noterna med elegansen. Men, är sugen på att testa iaf.
inte rekommenderad som blindköp, men funderar ändå på att slå till på både den vanliga och extreme. Är jag galen? Om jag ska välja en, vilken är rätt att börja med?
Vill kunna använda den även utanför huset, så viktigare med användbar än unik. :eek:
Tack på förhand
Skicka över din adress i PM så kan jag skicka en dekant av Encre Noir, har 200ml av den så tror inte jag behöver den extra dekanten...
 
Jag har efter att plöjt igenom en drös dekanter landat i några helflaskor (Nasomatto, Penhaligons, Floris) som jag skulle vilja införskaffa. Jag lyckades tyvärr missa Black Friday på Sprayparfums. Var handlar jag bäst/billigast dessa märken? Är det någon sida som kör regelbundna kampanjer?
 
Någon som testat Rasasi La Yuqawan? Beställde ett sample och hoppas att den är en billigare Widian London :D


Perfume rating 4.52 out of 5 with 1,518 votes på Fragantica :O
Screenshot_20210107-090214_Chrome.jpg
Har några ml av den hemma som jag fick av @Spincini 🙌 och doften har verkligen växt och blivit bättre för varje gång jag använt den.
Definitivt en prisvärd doft och den är inte lika söt som London men jag gillar ändå London mer just för att den är lite sötare/mjukare 🙂.
 
Har några ml av den hemma som jag fick av @Spincini 🙌 och doften har verkligen växt och blivit bättre för varje gång jag använt den.
Definitivt en prisvärd doft och den är inte lika söt som London men jag gillar ändå London mer just för att den är lite sötare/mjukare 🙂.
Ah, men den ska dock vara lite mjukare än tuscan leather va? Jag har lite svårt för starka läderdofter men London föll jag pladask för (har bunkrat upp med en handfull samples haha)

Oavsett alltid kul att prova nytt :D
 
Ah, men den ska dock vara lite mjukare än tuscan leather va? Jag har lite svårt för starka läderdofter men London föll jag pladask för (har bunkrat upp med en handfull samples haha)

Oavsett alltid kul att prova nytt :D
Jag är fortfarande en färsking gällande läderdofter 😎 så jag har faktiskt inte doftat på Tuscan Leather 😊. Tycker att Rasasi La Yuqawan var väldigt lik PdM - Godolphin.

Haha helt rätt och gillade du London skulle jag vilja rekommendera Boadicea - Monarch. Lirar i samma liga som London om inte högre till och med, fyfan vad bra den är 👌😊
 
Jag är fortfarande en färsking gällande läderdofter 😎 så jag har faktiskt inte doftat på Tuscan Leather 😊. Tycker att Rasasi La Yuqawan var väldigt lik PdM - Godolphin.

Haha helt rätt och gillade du London skulle jag vilja rekommendera Boadicea - Monarch. Lirar i samma liga som London om inte högre till och med, fyfan vad bra den är 👌😊
Tyckte inte Godolphin var ok men inte wow, saknade sötman tyckte jag.

Får checka in Boadicea, tack för tips! :D
 
Tillbaka
Topp