Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som ovan, Bleu de Chanel Parfum och Allure Homme Sport Eau Extreme kan användas året runt. Du kan även kika på Prada L’Homme, Le Male. Men du kan även köpa en doft för sommaren och en för vinterhalvåret. Kolla i såfall på typ Montblanc Legend spirit, rasasi hawas(ej testad själv än, men den är påväg), Prada Luna Rosa för sommaren och Bentley For Men Intense, Mugler Pure Havane, By The Fireplace för vintern.Tips på bästa all-round parfym för 500-1000kr mottages![]()
Den här var spännande! Helt i min smak. Tack @HirtiusJag har en femma liggande. Den föll mig inte i smaken. Pm:a din adress så skickar jag över den.
Håller med om Bentley For Men Intense, riktigt bra. Runt 250 kr på Notino nu dessutom.Som ovan, Bleu de Chanel Parfum och Allure Homme Sport Eau Extreme kan användas året runt. Du kan även kika på Prada L’Homme, Le Male. Men du kan även köpa en doft för sommaren och en för vinterhalvåret. Kolla i såfall på typ Montblanc Legend spirit, rasasi hawas(ej testad själv än, men den är påväg), Prada Luna Rosa för sommaren och Bentley For Men Intense, Mugler Pure Havane, By The Fireplace för vintern.
Tips på bästa all-round parfym för 500-1000kr mottages![]()
Hur många sprut tar du? Jag tycker att den är svårbalanserad. Har kört med tre stycken; ett bakom varje öra och ett fram på halsen.
Körde samma dosering idag. Hustrun sa att jag luktade popcorn?Hur många sprut tar du? Jag tycker att den är svårbalanserad. Har kört med tre stycken; ett bakom varje öra och ett fram på halsen.
Idag doftar jag lite som min far brukade göra.
Han körde alltid gamla "Classic Van Gils" haha!
Jag kör nästan samma, Xerjoff Richwood!
![]()
Ah den är grym! Topp 5 för mig.Måste bara säga att Widian London verkar ha en sjuk performance på mig. Kan ha varit att jag överdoserade lite men tror inte det. Tog 3 sprut bakom varje öra igår, dock med en 2ml sample så det kommer ju inte så mycket per sprut. Det är ju absolut inte samma som 3 sprut ur en fullsize flaska.
Jag kunde känna av den ungefär lika "starkt" från ca 12:00 på dagen till 03:00 på natten.
Detta var även första gången jag testade den på ett annat ställe än i armvecket. Den här doften har verkligen växt i mina ögon, från början tyckte jag den drog åt det feminina hållet men inte nu längre. Fan man kanske skulle slagit till när Gents hade 20%...![]()
Ja verkligen!Den är ta mig tusan riktigt fin!
Jag har lite hatkärlek till denBra eller anus?
Kan man endast köpa deras parfymer på officiella hemsidan? hittar nämligen inte någon svensk återförsäljare iaf....Nu har jag gjort det igen (blindköpt dyr parfym):
Jag fastnar ju på olika hus. Nu senast är det Bortnikoff. Och denna är från just det huset.
![]()
Denna köpte jag dock begagnat lyckligtvis så lite billigare. Nu är det ”bara” Musk khabib jag tycker mig sakna från Bort.
Nästa hus att balla ur på är Slumberhouse!
Det är endast spanska Ecuación Natural som säljer Bortnikoff inom Europa.Kan man endast köpa deras parfymer på officiella hemsidan? hittar nämligen inte någon svensk återförsäljare iaf....
Tack för tipset! Har aldrig hört om märket utan uppmärksammade det nu när @Tjabo nämnde det. Finns det något annat märke som är någorlunda jämförbart?Det är endast spanska Ecuación Natural som säljer Bortnikoff inom Europa.
De har en väldigt generös policy för samples, så titta om du hittar något annat intressant och beställ ett gäng samples gratis av Bortnikoff samtidigt.
Via sidan kan man även köpa prisvärda dekanter på 5ml som också är ett alternativ.
Bortnikoffs lämpar sig inget vidare för blindköp, med tanke på priset. Jag tror inte deras dofter faller alla i smaken heller ärligt talat.
Om jag ska nämna några av de "vanligare" husen som du möjligen kan ha hört namnet på kan vi ta House of Matriarch, Tiziana Terenzi och Hiram Green som exempel.Tack för tipset! Har aldrig hört om märket utan uppmärksammade det nu när @Tjabo nämnde det. Finns det något annat märke som är någorlunda jämförbart?
bara för att få en hint....
Har hovrat på köpknappen på den, ser fram emot dina intryck!Har inte blindköpt med framgång sedan oktober så det var dags igen. Har en flaska Bois 1920 - Oltremare på väg, någon som äger en flaska/har testat den?
Har inte blindköpt med framgång sedan oktober så det var dags igen. Har en flaska Bois 1920 - Oltremare på väg, någon som äger en flaska/har testat den?
Hahahaha! Älskar att vi är så många som blindköper hejvilt. Sitter själv och pendlar mellan att köpa typ Luxor och Oud tabac samt Amyris som jag verkligen gillar till att chansa på två andra.
Men som @S.L så klokt upplyste mig om så handlar det ju bara om prioriteringsordning. Jag kommer ju köpa alla.![]()
Har hovrat på köpknappen på den, ser fram emot dina intryck!