Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jobbigt när man ”villhöver” vissa dofter, råkade visst klicka hem Hacivat, Oud for Greatness och Naxos. Ser fram emot nästa vecka
.
Jävlar vad du ligger i! Fortsätt så, känns bättre för mig dåJobbigt när man ”villhöver” vissa dofter, råkade visst klicka hem Hacivat, Oud for Greatness och Naxos. Ser fram emot nästa vecka
.
Hahaha svårt att låta blir när det finns alldeles för mycket god doftJävlar vad du ligger i! Fortsätt så, känns bättre för mig då![]()
Haha har lyckats hålla mig ifrån 2k+ flarrorna hittills iafHahaha svårt att låta blir när det finns alldeles för mycket god doft. Du ligger ju också bra i tycker jag
.
Lucky youHaha har lyckats hålla mig ifrån 2k+ flarrorna hittills iafköpte precis parfymerna Derix sålde och har cedrat boise på väg just nu
![]()
Min cedrat har åkt från Tjeckien till Tyskland, därefter ingen ny statusuppdateringLucky you, önskar det vore samma här
. Då har du också lite trevlig påväg
. Jag hoppas min Cedrat Boise kommer imorgon. Blindköpte också Montblanc Explorer och Individuel men vette fan med dom två
.
Alla mina är redan i Malmö så tror de dyker upp imorgonMin cedrat har åkt från Tjeckien till Tyskland, därefter ingen ny statusuppdateringMen vad jag förstår får man räkna med lång leveranstid.
Jag har haft både explorer och individual. Gillade explorer men fick urusel performance på den så sålde den igen. Individual köpte jag på Jeremy Fragrance hype...tyckte den luktade tant haha Individual jämförs ju med Creed Original Santal men tycker det är väldigt stor skillnad på dem....gillade santal men inte wow
När beställde du din Cedrat?Alla mina är redan i Malmö så tror de dyker upp imorgon. Jag har alltid haft snabba leveranser från Notino dom gånger jag beställt därifrån. Håller tummarna att det inte dröjer allt för länge för dig.
Okej då kanske det är värt att testa Explorer för min del. Haha köpte Individual av just dom två anledningarna att Jeremy hypa doften samt att jag läst den ska va ”lik” Creed OG som jag har en 5a av men tråkigt om den luktar tant![]()
I lördags 9/1När beställde du din Cedrat?
Var ett tag sedan jag testade just individual så näsan var inte så erfaren då haha du kanske gillar den, var bara inte riktigt min cup of tea. Sen luktade den absolut inte äckligt på något vis...jag kanske hade för höga förväntningarSamtidigt kostade den typ 300 spänn eller nåt
![]()
Beställde min i lördags med, men med min tur får jag den lagom till midsommarI lördags 9/1.
Dofter är ju fruktansvärt individuellt men jag ska ge den en chans annars åker den snabbt ut på K&S. 394,76kr dyr
.
Hahaha tror turen är på din sida då det inte är PostNord som levererar iallafall inte till migBeställde min i lördags med, men med min tur får jag den lagom till midsommar![]()
Spännande! Jag har bara testat Galleria Parfum - Victorian Tobacco som jag tycker är riktigt bra. Har inte fått något grepp riktigt om huset, såg dock att Victorian Tobacco var samma skapare som Nishane - Hacivat... inte undra på att man gillar båda!
Spännande! Jag har bara testat Galleria Parfum - Victorian Tobacco som jag tycker är riktigt bra. Har inte fått något grepp riktigt om huset, såg dock att Victorian Tobacco var samma skapare som Nishane - Hacivat... inte undra på att man gillar båda!
Du kan hojta till om du inte gillar IndividuelLucky you, önskar det vore samma här
. Då har du också lite trevlig påväg
. Jag hoppas min Cedrat Boise kommer imorgon. Blindköpte också Montblanc Explorer och Individuel men vette fan med dom två
.
Jag har Victorian tobacco också. Gillade den inte i början, tyckte det var något off med g&t noten. Efter några användningar tycker jag nu att den är okej, men inte wow för mig.Spännande! Jag har bara testat Galleria Parfum - Victorian Tobacco som jag tycker är riktigt bra. Har inte fått något grepp riktigt om huset, såg dock att Victorian Tobacco var samma skapare som Nishane - Hacivat... inte undra på att man gillar båda!
Fick ett mycket trevligt och snällt brev idag från @livinl0ud med följande innehåll:
![]()
Den 5-åriga dottern snabbrecenserade:
Roja Enigma PC luktar som slush på Leos Lekland.
Monarch luktar vattenmelon och socker.
![]()
Jobbigt när man ”villhöver” vissa dofter, råkade visst klicka hem Hacivat, Oud for Greatness och Naxos. Ser fram emot nästa vecka
.
Colonia leather är grym! Och performance behöver man sannerligen inte vara orolig för. Jag applicerade den vid 08:00 och kände den när jag skulle gå och lägga mig kl 23.
Lädret upplever jag som lyxigt, men inte för påtagligt. Det är inte "in your face" men ändå där. Den är ömsom floral, ömsom mer animalisk. Men alltid balanserad och (tycker jag) varm. Öppningen är mer fräsch men inte för mycket.
Ärligt talat en av de, om inte den bästa läderdoften i min bok.
Perfekt och det lovar jag att göraDu kan hojta till om du inte gillar Individuel![]()
Hahaha slant på musknappenÄlskar Enigma PC. Cola-öppningen och kryddigheten med amber i drydownen är riktigt fin. Står högt upp på inköpslistan.
''Råkade'', hahaha
Älskar Naxos, en av mina 5 bästa lätt. Perfekt blandad för att sticka ut men samtidigt vara len och fin. En av dem bästa från Xerjoff.
Det här med Brexit kom ju uppenbarligen som en chock, tänk om det inte hade processats så snabbt, nu blev ju alla tagna på sängen och oförmögna att hantera de nya förutsättningarna...Svar från Fragrancedirect ang paketet som aldrig kom:
![]()
Har sagt att jag vill ha det jag beställt trots att jag nu kommer åka på moms men bett att de talar om när de planerar att börja skicka utanför UK igen.
Inte imponerad.
Fantastiskt! Misstänker ngt liknande hos dhl, har ett paket som stannade på Heathrow idag på morgonen med kommentaren "please contact dhl".Det här med Brexit kom ju uppenbarligen som en chock, tänk om det inte hade processats så snabbt, nu blev ju alla tagna på sängen och oförmögna att hantera de nya förutsättningarna...
We're pausing our European Road Service
www.dpd.co.uk