Där förstörde du den för mig ocksåTänker alltid på det här när jag ser Manceras flaskor
![]()
![Rolling on the floor laughing :rofl: 🤣](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f923.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där förstörde du den för mig ocksåTänker alltid på det här när jag ser Manceras flaskor
![]()
Hur beskriver du doften samt ev betyg? Vinterdoft? Jag är på jakt efter nästa helflaska men inte hittat någon 10 poängare på sista tiden (veckan)DD: Killian Paris - Angels Share
2020 års mest hypade doft behöver ingen närmare presentation. Parfymvärldens Rolex, kölista hos Cow, osäker tilldelning och svårt att veta när leveranser skulle dyka upp.
![]()
Hur beskriver du doften samt ev betyg? Vinterdoft? Jag är på jakt efter nästa helflaska men inte hittat någon 10 poängare på sista tiden (veckan)![]()
Hur beskriver du doften samt ev betyg? Vinterdoft? Jag är på jakt efter nästa helflaska men inte hittat någon 10 poängare på sista tiden (veckan)![]()
Haha! Jag är ganska glad att jag lyckats hålla mig från köp knappen men de är väl bara en tidsfrågaÄlskar tidsramen.
Jag har lyckats få ihop 4 på den tiden iofs. Fan också ...
bra review! Har testat Initio - Side effect som verkar ha liknande noter enligt fragrantica. Side effect projicerar riktigt bra, har dock inte bestämt mig om den passar min näsa. Har du möjligtvis testat?Öppningen är cognac och en lätt tränot i bakgrunden. Sedan torkar den mot sötare med tydliga drag av tonkabönor, vanilj draperad av ek och tydlig kanel. Drydownnen är full on gourmand. Praliner, kanel och vanilj draperad av ek.
Bärs lätt och är väldigt trevlig. Projicerar inte enormt men tillräckligt och lever på min hud i 10-12h. För mig är det en tydlig vinterdoft.
4/5. Hade velat ha spritiheten hängandes längre. Rent estetiskt förtjänar flaskan bättre än plastlocket..
bra review! Har testat Initio - Side effect som verkar ha liknande noter enligt fragrantica. Side effect projicerar riktigt bra, har dock inte bestämt mig om den passar min näsa. Har du möjligtvis testat?
Kör Hacivat idag, förbannat bra är den!
Helt underbar doftDD: Killian Paris - Angels Share
2020 års mest hypade doft behöver ingen närmare presentation. Parfymvärldens Rolex, kölista hos Cow, osäker tilldelning och svårt att veta när leveranser skulle dyka upp.
![]()
Tyckte den var riktigt bra, tyvärr liiite dålig prestanda, hade gärna vilja haft 2h till av den. Men får väl kompenseras med att spraya på kläder oxå.Dagens doft: Dussinparfymen på KS just nu. Mancera Cedrat Boise.
Citrus missar jag helt och hållet. Läder och trä däremot. Underbart. Känns gott att köra på 120 ml så kan man slösa
![]()
Då kanske det är som det skrivs, att Cedrat har blivit omformulerad och därmed fått sämre hållbarhet etc.Tyckte den var riktigt bra, tyvärr liiite dålig prestanda, hade gärna vilja haft 2h till av den. Men får väl kompenseras med att spraya på kläder oxå.
Ja, inte omöjligt, sen är det inte så illa som fragrantica kommentarerna säger. Får iaf typ 7h på hud innan det blir skin scent i ca 3-4h till och sen försvinner.Då kanske det är som det skriv, att Cedrat har blivit omformulerad och därmed fått sämre hållbarhet etc.
Är det så? Tänkt besöka de imorgon för att lukta lite på kanske få med mig en sample...DD: Killian Paris - Angels Share
![]()
Måste man subscribe'a för 20%?Helt underbar doft
Passa på nu när Sprayparfumes kör -20%
Är det så? Tänkt besöka de imorgon för att lukta lite på kanske få med mig en sample...
Måste man subscribe'a för 20%?
Håller med, den höll inte alls länge på migTyckte den var riktigt bra, tyvärr liiite dålig prestanda, hade gärna vilja haft 2h till av den. Men får väl kompenseras med att spraya på kläder oxå.
TackNej. VALENTINEDAY20
Funderar på Sultan vetiver nu när den går att få på 20% på sprayparfums. Hur är den?FMD:
![]()
Lite bitter citrus, rabarber, mint, koriander, vanilj och trä. Fräsch och fin!
EMD efter träningspasset:
![]()
Grym.
Funderar på Sultan vetiver nu när den går att få på 20% på sprayparfums. Hur är den?
Nu sålde du in denna parfymen jävligt bra.... men med tanke på att man är en köptorsk av rang och att man lätt får en släng av Tourettes syndrom när man har fingret på köpknappen, så vill jag verkligen försäkra mig om att den är värd pengarna? Kommer nämligen lita blint på ditt svar!DD: Killian Paris - Angels Share
![]()
Kan intyga att den doftar ljuvligt. Förra årets bästa parfymköpNu sålde du in denna parfymen jävligt bra.... men med tanke på att man är en köptorsk av rang och att man lätt får en släng av Tourettes syndrom när man har fingret på köpknappen, så vill jag verkligen försäkra mig om att den är värd pengarna? Kommer nämligen lita blint på ditt svar!
Dessutom så lade jag även märke till att @JCE lagt upp notis om 20% rabatt vilket skulle få vilken torsk som helst att skvalpa till lite extra....
Är ju väldigt svårt att svara påNu sålde du in denna parfymen jävligt bra.... men med tanke på att man är en köptorsk av rang och att man lätt får en släng av Tourettes syndrom när man har fingret på köpknappen, så vill jag verkligen försäkra mig om att den är värd pengarna? Kommer nämligen lita blint på ditt svar!
Dessutom så lade jag även märke till att @JCE lagt upp notis om 20% rabatt vilket skulle få vilken torsk som helst att skvalpa till lite extra....
Jag ger Angels´Share 10+ som betyg men alla tycker ju inte lika. Svårt att tro att någon avskyr doften om man gillar noterna den har.Nu sålde du in denna parfymen jävligt bra.... men med tanke på att man är en köptorsk av rang och att man lätt får en släng av Tourettes syndrom när man har fingret på köpknappen, så vill jag verkligen försäkra mig om att den är värd pengarna? Kommer nämligen lita blint på ditt svar!
Jag är torsk på den. Trodde jag hade ett hum iaf om vetiver dofter tills jag provade denna (startade med dekant så inget blindköp av flaska för en gångs skull) men den öppnade en ny dimension! Tycker namnet är passande, har svårt att tro att det finns en mer kunglig och ”rik” vetiverdoft därute. Den är omfamnande, rotig, lite fuktig i karaktären ffa initialt men balanserar upp det tunga med neroli/citrus och harmonin blir kanon. Levererar i toppklass och hustrun gillar den starkt också (det händer inte ofta!).Funderar på Sultan vetiver nu när den går att få på 20% på sprayparfums. Hur är den?
Nu sålde du in denna parfymen jävligt bra.... men med tanke på att man är en köptorsk av rang och att man lätt får en släng av Tourettes syndrom när man har fingret på köpknappen, så vill jag verkligen försäkra mig om att den är värd pengarna? Kommer nämligen lita blint på ditt svar!
Fick du försändelsen i brevlådan eller behövde du hämta ut paketet hos ombud?MFK levererar med stil!
![]()
Fick du försändelsen i brevlådan eller behövde du hämta ut paketet hos ombud?