• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Andra gången gillt S.L?
Billigt även med lite moms på priset......FLASHTEN ger ännu -10 %😉
DD59F8D1-9CA1-4E9B-B6EF-028B217015F9.jpg

Jag är på jakt efter någon fräsch parfym.
I skåpet står enbart flaskor med söta/kraftiga dofter. Har en splitt med Hacivat men den förstår jag inte storheten med, den har sambon tagit över :)

Har någon testat Pdm-sedley ?

Åh va tråkigt med performance. Man har ju blivit bortskämd med bra performance. Percival vill jag testa, nägon här som har ett sample eller splitt dom vill bli av med?
Lägg en bevakning här:

Fraktkostnad 29 kr men sample e gratis...när dem väl har den åter i lager :)

Det blir helt enkelt att leta andra dofter. Jag lägger ner jakten på Aventuskloner. Jag har originalet, det räcker. Kommer använda Explorer, den är mycket bra. Armaf edp kommer att slängas i glasåtervinningen. Får nog slänga den efter mörkrets inbrott, så ingen vet vem som slängt en stinkbomb. Första och sista gången jag försöker med kloner. Det är ingen idé. Lägg på några hundringar så får man riktiga kvalitetsparfymer.

Det blir helt enkelt att leta andra dofter. Jag lägger ner jakten på Aventuskloner. Jag har originalet, det räcker. Kommer använda Explorer, den är mycket bra. Armaf edp kommer att slängas i glasåtervinningen. Får nog slänga den efter mörkrets inbrott, så ingen vet vem som slängt en stinkbomb. Första och sista gången jag försöker med kloner. Det är ingen idé. Lägg på några hundringar så får man riktiga kvalitetsparfymer.
Är inte armaf-flaskan värd 66 kr i frakt ens? 😅

Visst är Explorer okej för att vara en ”klon” men Aventus kommer alltid vara Aventus och kostar därefter också på gott och ont 😉.

Vad tycker du om Noir Extreme då? :) Det är min favorit just nu - fick komplimanger för den på kontoret förra veckan vilket inte inträffar särskilt ofta.
Haft en flaska av den tidigare som jag ångra att jag bytte bort så fick bli en igen 🥳. Tycker den är riktigt bra 😍. Alltid kul när man får komplimanger vilket som du säger inte inträffar allt för ofta tråkigt nog 😎.
Jag blev sågad igår av två familjemedlemmar när jag hade Widian - London på mig 😳.

Mycket besynnerligt att du anser att CDNI inte är lik Aventus. Jag äger en flaska också, jag finner den väldigt lik Aventus, även om Aventus är mer finslipad, såklart. Fragrantica och mängder med reviewers kan inte ha fel. :)

KD: Amouage Epic Man
spännande doft som säkert kommer ta några användningar innan man klurat ut helt... men spontant lättanvänd och trevlig.
hade kanske förväntat mig mer baserat på ”Persian God” reviewn... men dålig är den inte :)
Däremot jäkligt irriterande att få en box från Notino där de skurit bort batchkoden.

1D95B43D-EF73-41D6-9B45-9F4C8935BDA3.jpeg

Edit: Kan inte sluta dofta på armen.
Kanske är man lite övermäktig just nu ändå.

Senast ändrad:
Mycket besynnerligt att du anser att CDNI inte är lik Aventus. Jag äger en flaska också, jag finner den väldigt lik Aventus, även om Aventus är mer finslipad, såklart. Fragrantica och mängder med reviewers kan inte ha fel. :)
Jag har själv ägt en flaska CDNI och tycker personligen att den inte alls var så lik Aventus som alla på Fragrantica samt Jeremy Fragrances påstår att den ska vara.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp