Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan, då måste man lösa ett sample på den med![]()
Håller helt med dig! Hade givetvis önskat bättre performance men Aventus är alltid AventusKände precis samma sak om armaf, tyckte dock att Explorerns performance var så kass att inte heller den var värd att behålla. Samtidigt suger Aventus performance också...
Varför är den så billig?Andra gången gillt S.L?
Billigt även med lite moms på priset......FLASHTEN ger ännu -10 %
![]()
Har testat men kass performance. Percival hade jag föreslagit inom pdmJag är på jakt efter någon fräsch parfym.
I skåpet står enbart flaskor med söta/kraftiga dofter. Har en splitt med Hacivat men den förstår jag inte storheten med, den har sambon tagit över
Har någon testat Pdm-sedley ?
Åh va tråkigt med performance. Man har ju blivit bortskämd med bra performance. Percival vill jag testa, nägon här som har ett sample eller splitt dom vill bli av med?Har testat men kass performance. Percival hade jag föreslagit inom pdm![]()
Har dom fått ordning på logistiken nu iom Brexit?Varför är den så billig?
Edit: Beställde två flaskor![]()
Kanske Galloway? En PDM doft som är lite i skymundan.Jag är på jakt efter någon fräsch parfym.
I skåpet står enbart flaskor med söta/kraftiga dofter. Har en splitt med Hacivat men den förstår jag inte storheten med, den har sambon tagit över
Har någon testat Pdm-sedley ?
Man kunde välja Sverige åtminstone. Får se vad som händer.Har dom fått ordning på logistiken nu iom Brexit?
Edit: Hoppas på det bästa. Beställning lagd. Ska du sälja din andra dyrt och göra profit?![]()
Ja.Man kunde välja Sverige åtminstone. Får se vad som händer.
Passade på jag med att lägga en beställning. Tog klarna så får vi se om det kommer något.Man kunde välja Sverige åtminstone. Får se vad som händer.
Lägg en bevakning här:Åh va tråkigt med performance. Man har ju blivit bortskämd med bra performance. Percival vill jag testa, nägon här som har ett sample eller splitt dom vill bli av med?
"Oh no, it is the swedes again!"Passade på jag med att lägga en beställning. Tog klarna så får vi se om det kommer något.
250kr för den flaskan är ju ingenting![]()
"Oh no, it is the swedes again!"
Kör den också, jäklar va kaffenoten är påtaglig.Kör Private Accord idagjäklar vad trevlig den är
Choclad, kaffe, varm men ändå fräsch.
![]()
Ja, som en sportversion av Aventus. Kanske inte säger så mycket, men den känns mer sportig i framtoning och citrus istället för ananas. Ingen rök som i originalet, åtminstone inte speciellt framträdande.På tal om Aventus, har någon testat Cologne varianten?
Lite nytt in TF Noir Extreme och Noir de Noir.
Den sistnämnda var inte riktigt min typ av doft.
![]()
Är inte armaf-flaskan värd 66 kr i frakt ens?Det blir helt enkelt att leta andra dofter. Jag lägger ner jakten på Aventuskloner. Jag har originalet, det räcker. Kommer använda Explorer, den är mycket bra. Armaf edp kommer att slängas i glasåtervinningen. Får nog slänga den efter mörkrets inbrott, så ingen vet vem som slängt en stinkbomb. Första och sista gången jag försöker med kloner. Det är ingen idé. Lägg på några hundringar så får man riktiga kvalitetsparfymer.
Vad tycker du om Noir Extreme då?Lite nytt in TF Noir Extreme och Noir de Noir.
Den sistnämnda var inte riktigt min typ av doft.
![]()
Visst är Explorer okej för att vara en ”klon” men Aventus kommer alltid vara Aventus och kostar därefter också på gott och ontDet blir helt enkelt att leta andra dofter. Jag lägger ner jakten på Aventuskloner. Jag har originalet, det räcker. Kommer använda Explorer, den är mycket bra. Armaf edp kommer att slängas i glasåtervinningen. Får nog slänga den efter mörkrets inbrott, så ingen vet vem som slängt en stinkbomb. Första och sista gången jag försöker med kloner. Det är ingen idé. Lägg på några hundringar så får man riktiga kvalitetsparfymer.
Haft en flaska av den tidigare som jag ångra att jag bytte bort så fick bli en igenVad tycker du om Noir Extreme då?Det är min favorit just nu - fick komplimanger för den på kontoret förra veckan vilket inte inträffar särskilt ofta.
Mycket besynnerligt att du anser att CDNI inte är lik Aventus. Jag äger en flaska också, jag finner den väldigt lik Aventus, även om Aventus är mer finslipad, såklart. Fragrantica och mängder med reviewers kan inte ha fel.Det blir helt enkelt att leta andra dofter. Jag lägger ner jakten på Aventuskloner. Jag har originalet, det räcker. Kommer använda Explorer, den är mycket bra. Armaf edp kommer att slängas i glasåtervinningen. Får nog slänga den efter mörkrets inbrott, så ingen vet vem som slängt en stinkbomb. Första och sista gången jag försöker med kloner. Det är ingen idé. Lägg på några hundringar så får man riktiga kvalitetsparfymer.
Jag har själv ägt en flaska CDNI och tycker personligen att den inte alls var så lik Aventus som alla på Fragrantica samt Jeremy Fragrances påstår att den ska vara.Mycket besynnerligt att du anser att CDNI inte är lik Aventus. Jag äger en flaska också, jag finner den väldigt lik Aventus, även om Aventus är mer finslipad, såklart. Fragrantica och mängder med reviewers kan inte ha fel.![]()