• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Testat Montale Auod Leather i dagarna. Frisk blommig öppning som snabbt övergår i lite rökigt läder, lätt tjära, nästan lite animaliskt, som klassiskt rökt korv på julbordet. Några timmar senare övergår den till slutstadiet som andas söt anis, påminner här väldigt mycket om en Diesel jag hade i ungdomen - Fuel for life homme.
Stundtals gillar jag den, men speciellt avslutningen gör att jag har svårt för den i sin helhet.

Efter mycket om och men så fick jag idag hem en Prada l’homme. Fick en notis från postnord att paketet hämtades ut fast att jag inte gjort det, gick sedan till ombudet och de förstod ingenting. Gick tillbaka dagen efter och som tur var så hade den som av misstag fått mitt paket lämnat tillbaka det🥳 Tur det finns fina medmänniskor!
Så nu är den här och jag tycker om den riktigt mycket! Förstår dock de som sa att den kan vara lite väl mycket, för nog lever den upp till att vara en ”intense”-version, räcker med en spray☺️ Får tacka @bleppo för ett bra tips tidigare
546E74BF-3178-436E-912F-A1374A5620C6.jpeg

Efter mycket om och men så fick jag idag hem en Prada l’homme. Fick en notis från postnord att paketet hämtades ut fast att jag inte gjort det, gick sedan till ombudet och de förstod ingenting. Gick tillbaka dagen efter och som tur var så hade den som av misstag fått mitt paket lämnat tillbaka det🥳 Tur det finns fina medmänniskor!
Så nu är den här och jag tycker om den riktigt mycket! Förstår dock de som sa att den kan vara lite väl mycket, för nog lever den upp till att vara en ”intense”-version, räcker med en spray☺️ Får tacka @bleppo för ett bra tips tidigare
546E74BF-3178-436E-912F-A1374A5620C6.jpeg
Skulle du säga att det är samma doft som vanliga L'homme men starkare, eller är doften annorlunda här?

Skulle du säga att det är samma doft som vanliga L'homme men starkare, eller är doften annorlunda här?

För mig var Intense-versionen lite kraftigare, sötare och med inslag av läder som orginalet kanske inte har.
Men irisen är supertydlig i båda :)
Har faktiskt inte ens testat den vanliga, så får lita på Bleppos svar😃 Men kraftig är den nog allt, efter någon timme doftar det fortfarande som att jag precis sprayat den

Hej, Klocksnacks parfym entusiaster. Har en Tom ford Fucking Fabulous 100ml (99,99% kvar), som vill gärna bytas mot Aventus, XERJOFF Naxos. Tack

Testar Beach Hut. Första känslan efter ett provsprut på handleden är vad är det här? Otroligt stark mint och en riktig in your face öppning. Brutal, här gäller det att vara försiktig med antalet spray, 100ml räcker både en och två livstider. Nu har det gått en timme och den har lagt sig och blivit behagligare. Inte helt såld ännu, imorgon ska jag ge den en full dags bärande och inte döma ut den för fort. Måste nog vänja mig lite..
Pinga mig ifall du säljer en splitt

Tillbaka
Topp