• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Ska in en sväng till kontoret idag så det får bli Percival :)
20210205_084209.jpg

Tillbaka "in stock" nu igen, fast för 1200 SEK.

Jag verkade få den sista för 282 kr... och den är skickad till mig med. Får se hur den är och om den kommer säkert fram. :)
Nån mer än jag som fått sin order cancelled? Motiveringen var fan värst "out of stock" jo tjena. Inte enligt hemsidan iaf om dom åtminstone varit ärliga så hade jag skitit i vilket. Det var ju ändå en tydlig felmärkning som jag medvetet utnyttjade. Men att ljuga för kunden är inget annat än bedrövligt.
Jaja blindköp som ej kommer öppnar för annat 😃
Edit Medan jag skrev fick jag samma meddelande som visas ovan. Är ju rimligt att det kommer först kanske.

Nån mer än jag som fått sin order cancelled? Motiveringen var fan värst "out of stock" jo tjena. Inte enligt hemsidan iaf om dom åtminstone varit ärliga så hade jag skitit i vilket. Det var ju ändå en tydlig felmärkning som jag medvetet utnyttjade. Men att ljuga för kunden är inget annat än bedrövligt.
Jaja blindköp som ej kommer öppnar för annat 😃
Edit Medan jag skrev fick jag samma meddelande som visas ovan. Är ju rimligt att det kommer först kanske.
Samma här, första och sista gången jag beställer från dom

Samma här med........trist då tidigare leveranser från FD funkat fint. De kunde ju ha kompenserat deras tabbe med en rabattkod eller något liknande. Dålig kundservice helt enkelt........tur att det finns andra handlare🤨

Testar Tobacco Oud idag. Fin öppningen men dör fort? Blir väldigt mycket skinscent på min vanligtvis toleranta hy.
Mycket trevlig doft iallafall. Har någon här jämfört med intense-varianten?

Är det någon som har ett sample eller splitt på Amouage - Interlude?
Har inte provat något alls från Amouage, någon kanske sitter på fler sampels/splittar från dom och vill sälja fler.
skicka ett pm så tar vi det vidare därifrån

Testar Sultan Vetiver och Ambra Calabria. Öppningen på Sultan Vetiver påminner jättemycket om en buske/växt men kan inte komma på vilken. Någon som vet?

Ambra Calabria är 5/5! Otroligt trevlig och lättburen sommardoft.

Testar återigen Cedrat Boise aka säcken med potatis som frugan säger 🙈 så fort jag har på mig vetiver eller träiga dofter luktar jag tydligen som en säck potatis från Perù (som hon är ifrån)😂

Själv får jag citrus, vanilj, trä och sötma :D

Så...vem vill byta? Klart ni ska lukta potatis!
20210205_191848.jpg

Senast ändrad:
Testar återigen Cedrat Boise aka säcken med potatis som frugan säger 🙈 så fort jag har på mig vetiver eller träiga dofter luktar jag tydligen som en säck potatis från Perù (som hon är ifrån)😂

Så...vem vill byta? Klart ni ska lukta potatis!
20210205_191848.jpg
Hehe, ungefär som här hemma med en fru från Spanien så luktar alla patchouli dofter gitano enligt henne.

KD: Creed Aventus
Behöver varken visas på bild eller beskrivas.

Visst, det kan vara kul med dofter som fyller en tågvagn bara man tittat på flaskan. Men denna är ett mästerverk för precis vad den är. En hyfsat hudnära balanserad och oemotståndligt komponerad doft.

Finns en anledning att det gjorts klon efter klon och att dusstintals dofter hämtat inspiration. Jag har svårt att hitta en enda annan doft som är så otroligt väl lämpad för alla typer av sammanhang.

Tillbaka
Topp