Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Ett helt annat tips till mina parfymvänner.... testar precis dark mode på KS. Riktigt bra. Går att sätta på längst ner till vänster på sidan.![]()
Sånt är alltid värt mer än att tjäna några kronor på produkten, jag betalar gladeligen mer för positiv och krångelfri hantering.Gents kundtjänst är verkligen kanon!
Jaha, då trillade jag också dit.Här försöker man låta bli att köpa så kommer sådant här. För billigt för att avstå!
![]()
Exakt detta fel har jag nu upptäckt att jag har på min Naxos-sampleLiknande grej hände mig när jag fick ett sample som inte gick att spraya medGents är kanon
En favorit... hade på mig den första gången igår på ett par veckor. Den är varm och ren på samma gång. Söt, ja, men balanserad med krydda. Njöt av den hela dagen!Hahaha tonårsdisco är nog det sista jag skulle associera den till
Ja det är verkligen kul att man kan ha så delade meningar om dofter!
Bara att maila Gents. Dem erbjöd sig att provspraya samplet innan dem skickade ut igenExakt detta fel har jag nu upptäckt att jag har på min Naxos-sample![]()
Den
samma här. Min to go to när man ska vara ”vuxen”. Tweedkavaj + Royal Oud =En personlig favorit såpass att det nyss blev en flaska. Är inte jättekinkig avseende performance men skulle också önska att den hade ”en växel till” s.a.s. Men den är iaf jättefin de gånger man vill lukta gott men inte för mycket, finns sådana stunder också!
Nu blev det helt fel här.. va ju en royal oud kommentar jag svara påDen
samma här. Min to go to när man ska vara ”vuxen”. Tweedkavaj + Royal Oud =![]()
Multicitat är en egen olympisk gren!Nu blev det helt fel här.. va ju en royal oud kommentar jag svara på![]()
Bara lugn, den känslan och det tillhörande lutherska sinnelaget är snart ett minne blott....men den prislappen känns lite väl tilltagen...
Först ananas och nu kokos? Törs nog inte fråga vilken som är din favoritpizza...Om nån vill bli av med sin ”fan your flames” från Nishane - messa.Tack @Machiavelli för dekant!
(Eller om ni har nån bra rabattkod!)
N’duja. Men jag vill inte lukta som en ....Först ananas och nu kokos? Törs nog inte fråga vilken som är din favoritpizza...
Finns det ens en sån? Ananas, Kokos och en stadig näve direkt från stallet. Mumma!Först ananas och nu kokos? Törs nog inte fråga vilken som är din favoritpizza...
Finns det ens en sån? Ananas, Kokos och en stadig näve direkt från stallet. Mumma!
Välkommen att också få skriva här i tråden
Jag vet att du drömmer om barnyard i smyg! Hehehe
Precis. Undrar vilken doft Greta använder? Antagligen gnider hon in sig i tallbarr och kåda. NATURLIGT!DD: Xerjoff - Naxos
-7° idag men det känns avsevärt kallare.. Vart är den globala uppvärmningen när man längtar efter den!?
![]()