Hemma efter träning och kände för att växla till något helt annat,
Mörk, mystisk, kanon.
Mörk, mystisk, kanon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra. Man kan hitta den för någon hundralapp bara också!Versace - Pour Homme
Kan utan tvekan vara det bästa blindköpet jag än så länge gjort. En doft helt i min smak
. Fullpott!
![]()
Det är den definitivtRiktigt bra. Man kan hitta den för någon hundralapp bara också!
Köpte ett helt gäng Marvis för några veckor sedan och har också svårt att se att jag kommer gå tillbaka till colgate. Tycker dom är helt otroligaNu blir det lite OT här.
Jag har tidigare tagit upp det här med dusch gel och nu är det dags för en liten utvikning till, för som om det inte var illa nog med dofterna så vill jg ta upp ett annat område där det burit iväg lite grann för mig, nämligen tandkräm. Sexigt va?
Men helt allvarligt så kan jag svårligen numer tänka mig de vanliga alternativen från den lokala affären/apoteket utan sedan nåt drygt år tillbaka (det kom lite före doftintresset faktiskt) så är jag såld på tandkräm från Marvis. Här är lite som kom med i leveransen från Notino idag,
![]()
Så mycket godare än allt annat jag använt förut.
Är det nån mer här som har nördat ned sig i tandkräm och vill/törs komma ut ur garderoben? Någon som har tips på andra ”niche”-tandkrämer?
Kul!Köpte ett helt gäng Marvis för några veckor sedan och har också svårt att se att jag kommer gå tillbaka till colgate. Tycker dom är helt otroliga![]()
Lock kan jag ändå förstå lite... man saknar ett lock och vill kunna "stänga" parfymen! Men kartonger.....
Har provat de flesta. Föredrar de "vanliga".Nu blir det lite OT här.
Jag har tidigare tagit upp det här med dusch gel och nu är det dags för en liten utvikning till, för som om det inte var illa nog med dofterna så vill jg ta upp ett annat område där det burit iväg lite grann för mig, nämligen tandkräm. Sexigt va?
Men helt allvarligt så kan jag svårligen numer tänka mig de vanliga alternativen från den lokala affären/apoteket utan sedan nåt drygt år tillbaka (det kom lite före doftintresset faktiskt) så är jag såld på tandkräm från Marvis. Här är lite som kom med i leveransen från Notino idag,
![]()
Är det nån mer här som har nördat ned sig i tandkräm och vill/törs komma ut ur garderoben? Någon som har tips på andra ”niche”-tandkrämer?
Nu blir det lite OT här.
![]()
Acquatic tycker jag smakar vattenmelon så om jag mot förmodan skulle köra någon med smak (annat än mint) hade jag kört på den.Vilka ’smaker’ är bäst? Har fastnat i Ginger och bara kört den.
Anise Mint är nog min favorit om jag måste välja bara en men jag vill ha många för att kunna variera mig!Vilka ’smaker’ är bäst? Har fastnat i Ginger och bara kört den.
Tror det är samma juice och det verkar finnas stöd för den teorin.Någon som vet om det är någon skillnad på Colonia Oud och Oud från Acqua di Parma?
Tycker om deras Oud och har tänkt köpa en flaska, men Colonia Ouden ligger ute med bra pris.
Tack S.L!Tror det är samma juice och det verkar finnas stöd för den teorin.
![]()
Någon som vet om det är någon skillnad på Colonia Oud och Oud från Acqua di Parma?
Tycker om deras Oud och har tänkt köpa en flaska, men Colonia Ouden ligger ute med bra pris.
Säg något den karln inte harSorry ... klippte den
Men kontakta Pierre Nilsson på FB, han har till salu
![]()
Pierre Nilsson
Pierre Nilsson ist bei Facebook. Tritt Facebook bei, um dich mit Pierre Nilsson und anderen Nutzern, die du kennst, zu vernetzen. Facebook gibt Menschen die Möglichkeit, Inhalte zu teilen und die...www.facebook.com
Haha really? Du som köpt en jävla massa parfymer senaste månaderna, så faller du för denna?Versace - Pour Homme
Kan utan tvekan vara det bästa blindköpet jag än så länge gjort. En doft helt i min smak
. Fullpott!
![]()
Väldigt lik Chanel Allure Homme Sport. Performance är inte så mycket att hurra för, som med dom allra flesta freshies. Lösningen är som vanligt att återapplicera och kanske inte vara så timid med antal spray.Haha really? Du som köpt en jävla massa parfymer senaste månaderna, så faller du för denna?Kul! Allt behöver inte kosta skjortan...
Kan du beskriva doften lite? Och hur är performance? Har bara provat något sprut på handleden när jag var på Åhlens för några månader sedan...men har för mig att den inte var något man höjde ögonbrynen åt![]()
Haha really? Du som köpt en jävla massa parfymer senaste månaderna, så faller du för denna?Kul! Allt behöver inte kosta skjortan...
Kan du beskriva doften lite? Och hur är performance? Har bara provat något sprut på handleden när jag var på Åhlens för några månader sedan...men har för mig att den inte var något man höjde ögonbrynen åt![]()
Väldigt nyfiken på denna!DD:
Chanel Egoïste - sandelträ,kanel,rosewood
Underbar doft som håller minst 10 timmar på mig, batch från 2018
Väldigt nyfiken på denna!
Tycker den är kanon, riktigt bra!@S.L Hur är Carved Oud? Kan eventuellt ha blindköpt en flaska..
Tycker den är kanon, riktigt bra!![]()
Jag testade den igår från en dekant jag fått av @S.L. Gillar man Oud Wood så kommer man älska Carved Oud, mer eller mindre samma doft fast med markant bättre prestanda.