• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Hirtius

Cartier
2-Faktor
Här försöker man låta bli att köpa så kommer sådant här. För billigt för att avstå!

Screenshot_20210210_085904_com.android.chrome~2.jpg
Jaha, då trillade jag också dit.

Screenshot_20210210-193231_Samsung Internet.jpg
 

eau.m.g

Omega
Hahaha tonårsdisco är nog det sista jag skulle associera den till 😂

Ja det är verkligen kul att man kan ha så delade meningar om dofter!
En favorit... hade på mig den första gången igår på ett par veckor. Den är varm och ren på samma gång. Söt, ja, men balanserad med krydda. Njöt av den hela dagen!

Slutade med att jag ifrågasatte hela hobbyn. Varför söka efter något nytt när man kan bestämma sig för 15-20 parfymer och rotera?
Den tanken höll dock inte länge... räckte med en god natts sömn och att nya dekanter trillade ner i lådan 😂
 

eau.m.g

Omega
Skyller allt på @S.L

45DBE27E-73AB-42EE-B363-7C9BCBB025E2.jpeg


Kul också att få med fyra samples från hus jag aldrig hört talas om.
Den
En personlig favorit såpass att det nyss blev en flaska. Är inte jättekinkig avseende performance men skulle också önska att den hade ”en växel till” s.a.s. Men den är iaf jättefin de gånger man vill lukta gott men inte för mycket, finns sådana stunder också!
samma här. Min to go to när man ska vara ”vuxen”. Tweedkavaj + Royal Oud = ❤️
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Kan detta möjligen bli första posten i tråden. However, jag fick för ett tag sedan hem ett blind buy i form av Le Couvent Tinhare och doften är super. Dock tycker jag den dör ganska snabbt och projicerar för lite, har ni tips på något motsvarande där det är lite mer umf i grejerna? Vissa nämner Baccarat Rouge 540 men den prislappen känns lite väl tilltagen...

le-couvent-tinhare.jpg
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Är det någon som har något roligt att byta mot 100ml vercace eros (minst 95ml kvar, lågt räknat) så hojta vad ni har i PM. 😀
 

JCE

Cartier
Min kollega överraskade mig igen och kom till jobbet med en doft han fått som gåva men ogillar doften. Han har övergått till att enbart använda Clinic Happy och hade tänkt slänga denna men så kom han ihåg mitt intresse för dofter😀
Jag måste säga att jag blev väldigt positivt överraskad hur fin den är.........för att vara en modern Gucci så har den en bra kick och prestanda💪👌
9A47D02C-3331-4A20-90F6-EEADC58053F5.jpeg

 
Topp