Jaha, ok - trodde Carven var slående lik OW, fast med bättre performance och allt.![]()
Den är väldigt lik iallafall. Har inte testat OW på väldigt länge men Carved Oud är lite krämigare och sötare än vad jag minns OW.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, ok - trodde Carven var slående lik OW, fast med bättre performance och allt.![]()
DD: MFK Grand Soir.
Alltså... denna börjar segla upp till att bli min absoluta favorit. Underbar!
Kan ibland ta över en vecka innan du har paketet.Har ni fått era paket tulldeklarerade? Hur lång tid brukar det ta? Sett likdant ut en vecka även om jag betalat avgiften
![]()
Hahaha dessa är från 2013 som jag köpte under mitt besök i huvudstaden. Första gick åt snabbt, nu går det långsammare. Vart tusan köper du så gamla flaskor?Kunde inte låta bli att köpa en backup flaska av Dior homme sport 2008 igen...efter att ha sålt tidigare backupflaskor :s
Typ mint conditon och från lanseringsåret. Man är alltid nojjig när man köper vintage men allt verkar 100 %!Doftar fiiiint, genomskinlig kork, graverad runt sprayer, graverat lock,även tuben på insidan graverad med Dior
Gravyr ovanpå sprayer verkar bero på årtal av samma batch
Måste säga att Dior har marknadens bästa sprayer...redan dessa tidiga flaskor håller helt annan kvalité jämfört med andra märkenÄlskar också flaskdesignen, minimalistiskt och stilrent.
Nu får det räcka med Dior...tror jag
![]()
De dyker upp ibland på i dessa grupper på Facebook för ca 1000-1100.Ni som köpt Grand Soir ny, var köpte ni ifrån? €150 på MFKs hemsida. Finns den billigare någonstans? Är väl fri frakt från MFK också.
Nice ju!
Just det! Jag köpte ett sample pack förut, men misstänker att jag inte vet var den koden är nu. Ska bara utvärdera hållbarheten på GS. Den verkar liiiite svag, faktiskt.De dyker upp ibland på i dessa grupper på Facebook för ca 1000-1100.
Men jag körde via deras hemsida. Det går att köpa fyra samples för €14 och sedan får man en voucher på samma summa som man kan använda vid ett parfymköp. Så jag körde på det, blir ju €136 då. Och vid parfymköp får du välja ytterligare två samples. Så det känns ganska schysst.
Hahah I see, just av den anledningen håller jag hårt i dom. Man kommer bara ångra sig framöver, får jag damma av dom ibland helt enkeltNice ju!Fan behöver en backup bottle av Dior homme intense med ju. Har bara ca 50 ml från 2016
Har köpt 2 st Dior homme sport här via KS när Nic rensade skåpen...dessa såldes vidare. Därefter fått tag i 2 st genom att agera hök på tradera
Hojta om du vill släppa en av dina DHI![]()
Haha mm samma här med klockor, typ alla man haft har stigit i värde t.o.m.Hahah I see, just av den anledningen håller jag hårt i dom. Man kommer bara ångra sig framöver, får jag damma av dom ibland helt enkelt. Samma sak gäller klockor, korkad man varit som sålt sina favoriter. Jag hör av mig om jag får nåt infall, har ju hänt förut
.
Det där vill man inte ens tänka påHaha mm samma här med klockor, typ alla man haft har stigit i värde t.o.m.typ DJ 1601 som man gav 17k för m.m.
Klockintresset har svalnat senaste åren...
Haha gör såKanske har något du söker i bytesväg annars
Man får byta discontinued mot discontinued så man inte ångrar sig lika hårt haha
Nice. Denna verkar underbar.DD: Amouage- Beach Hut Man
![]()
Nice. Denna verkar underbar.![]()
Någon vill ha bra betyg och varit och rotat i någon av föräldrarnas badrumsskåp här troHahaha vilken stjärna en av eleverna jag arbetar med på skolan är!
Han vet att jag gillar parfymer då jag alltid har några splittar i min väska och givetvis har han fått provat på lite väldoft.
Idag kommer han med en TF - Black Orchid till skolan i sin väska. Frågar honom vart han fått tag på den flaskan men det ville han inte säga
. Killen är 10år så börjar definitivt i tid
.
![]()
Hahah det är min teori ocksåNågon vill ha bra betyg och varit och rotat i någon av föräldrarnas badrumsskåp här tro![]()
Vilken stjärna. Bra val av introdoftHahaha vilken stjärna en av eleverna jag arbetar med på skolan är! Han vet att jag gillar parfymer då jag alltid har några splittar i min väska och givetvis har han fått provat på lite väldoft
.
Idag kommer han med en TF - Black Orchid till skolan i sin väska. Frågar honom vart han fått tag på den flaskan men det ville han inte säga
. Killen är 10år så börjar definitivt i tid
.
![]()
Hahaha kan inte annat än hålla medVilken stjärna. Bra val av introdoft![]()
Vilken stjärna. Bra val av introdoft![]()
Han har tidigare kommit med billiga parfymer från DollarStore så blev sjukt förvånad när han drog upp en Tom FordEn annan började med Axe eller typ Adidas. Lite skillnad![]()