MisterStefan
Basic
dürt - kanske någon kändis som använt den?Någon som är sugen? (se priset)
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
dürt - kanske någon kändis som använt den?Någon som är sugen? (se priset)
![]()
Smidigt arbete har dom iaf. " Fin flaska, vad ska vi dra till med här då?dürt - kanske någon kändis som använt den?
Nice! Säg gärna till när du testar färdigt Jubilation 25 så byter jag gärna till mig den.Lite nytt att testa
![]()
Bara tala om att du gärna skickar tillbaka varan, och att du förutsätter att de beställer frakt på sitt kundnummer hos valfri speditör, samt att du ser fram emot upphämtning av sagda vara på plats hos dig.Man blir väl stämd vid brittisk domstol i ett förenklat tvistemål om man inte betalar/skickar tillbaka varan.
Jag har alltid velat vara med i Judge Rinder.
![]()
Vilken komediFantastiskt företag!
Mitt svar efter FragranceDirects önskan om att skicka tillbaka parfymen:
"Excellent business idea - send out packages to people who have not ordered goods and then demand that these be returned at a cost the involuntary "buyer" must bear."
Deras svar på detta:
"Thank you for your reply,
I can assure you this was not intentional, so please do accept my apologies for this,
We look forward to your return,
Kind Regards,
Elliott"
Fantastiskt företag!
"Excellent business idea - send out packages to people who have not ordered goods and then demand that these be returned at a cost the involuntary "buyer" must bear."
Deras svar på detta:
I can assure you this was not intentional, so please do accept my apologies for this,
Kind Regards,
Elliott"
Aldrig förstått mig på vad Sellpy sysslar med...Någon som är sugen? (se priset)
![]()
Vilket skämt.Fantastiskt företag!
Deras svar på detta:
Kind Regards,
Elliott"
Medvetet eller inte, felet är deras och därmed ansvaret.Fantastiskt företag!
Deras svar på detta:
Kind Regards,
Elliott"
Agree! Du kan ju även lägga till att driver ett parfyminriktat instagramkonto och att du kommer dela med dig av denna upplevelse till dina följare"Dear Sir/Madam,
I shall at no expense, or cost, or effort what so ever send back any goods to you. I base my attitude towards this matter on the very foundation that I have not made any mistake - at all. You, however, have made everything wrong from start to finish. Should you have any customer service and by that I mean ANY customer service - then you should realize this on you. But since you don't care about your customers, please read Swedish law "Konsumentköpslagen", in particular paragraph 30 that stipulates that since you made the error, the cost is on you. (https://lagen.nu/1990:932#P30S1)
I'm available weekdays from 18:00 to 20:00 - should you want to send a delivery. Should you not, then I will consider the package as a gift from you.
Kind regards
Mansory"
Det är inte säkert att Svenska konsumentköpslagen. Det är en gränsdragningsfråga kring huruvida bolaget kan anses "rikta sig mot Svenska konsumenter" eller inte.
Oud Wood är fantastisk, denna kan bara vara bättre med dess egenskaper.Första intrycket är helvete vad bra! Har bara hunnit testa snabbt på handleden men vilken öppning!
![]()
Snälla ni, säg mig ... att det inte bara är jag som, när jag fått hem en ny flaska, tar ett ordentligt spray på armen och sen sitter och sniffar tills jag blir näsblind och börjar nojja för dålig performance?![]()
![]()
Tror inte du behöver oroa dig för att du är unik...Snälla ni, säg mig ... att det inte bara är jag som, när jag fått hem en ny flaska, tar ett ordentligt spray på armen och sen sitter och sniffar tills jag blir näsblind och börjar nojja för dålig performance?![]()
![]()
Snälla ni, säg mig ... att det inte bara är jag som, när jag fått hem en ny flaska, tar ett ordentligt spray på armen och sen sitter och sniffar tills jag blir näsblind och börjar nojja för dålig performance?![]()
![]()
Kör den nya doften på ena armen och ngn annan på den andra armen så kan du byta om när du sniffar. Jag upplever att det motverkar doftblindheten och jag gör ofta så när jag vill utvärdera en ny doft och dess performance.Snälla ni, säg mig ... att det inte bara är jag som, när jag fått hem en ny flaska, tar ett ordentligt spray på armen och sen sitter och sniffar tills jag blir näsblind och börjar nojja för dålig performance?![]()
![]()
Oud Wood är fantastisk, denna kan bara vara bättre med dess egenskaper.
Jaha, ok - trodde Carven var slående lik OW, fast med bättre performance och allt.Har aldrig varit helt såld på Oud Wood men gillar dess dna. Riktigt fin doft!