• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Tom Ford - Tabacco vanille Wow ska jag prova, tror vi närmar oss, tror nog att det kanske t.o.m kan vara denna (snabb koll på fragrantica och youtube).
Tom Ford - Noir extrem är väldigt fin, är inte den men ligger i inköpslistan till nästa vinter.
By the fireplace har jag, används flitigt av både mig och min fru :).

Många bra tips, uppskattar det :). Nu är det bara att checka av dem en och en.

Tom Ford - Tabacco vanille Wow ska jag prova, tror vi närmar oss, tror nog att det kanske t.o.m kan vara denna (snabb koll på fragrantica och youtube).
Tom Ford - Noir extrem är väldigt fin, är inte den men ligger i inköpslistan till nästa vinter.
By the fireplace har jag, används flitigt av både mig och min fru :).

Många bra tips, uppskattar det :). Nu är det bara att checka av dem en och en.
Tobacco Vanille känns som en riktigt bra kandidat, hoppas du hittar rätt :)

Någon som provat att blanda/layer Tobacco Vanille och Noir Extreme? Kanske ska testa det imorn. :) Kan inte bli så dåligt, tycker man...

thumbnail_IMG_2895.jpg

Senast ändrad:
Montale - Intense Cafe hade lite hype på sig för några år sedan. Bra pris på Notino nu, för den intresserade.

Jag har också nästan en helt full 5 ml dekant om någon vill byta till sig den och prova. :)

Senast ändrad:
  • Like
Reactions: S.L
Hahahaha! FragranceDirect verkar vara ett riktigt skitföretag. Fick ett mail, där dom säger att jag behöver returnera den felaktiva parfymen som dom skickade mig. Deras misstag och jag ska stå för returkostnaden.

Aldrig mer detta företag. :)

Hahahaha! FragranceDirect verkar vara ett riktigt skitföretag. Fick ett mail, där dom säger att jag behöver returnera den felaktiva parfymen som dom skickade mig. Deras misstag och jag ska stå för returkostnaden.

Du får väl kontra med att de kan skicka en kurir att hämta upp den om de vill ha tillbaka den. Varför ska du jobba gratis och bekosta frakt?

Thank you for your email and I am so sorry you have received somebody else's order,

We do need this returning to us, unfortunately, so please have a look at our returns policy for orders outside the UK (please be aware we cannot cover the cost of return outside of the UK):
https://www.fragrancedirect.co.uk/se/returns.html

Alternatively, if you wish to keep the incorrect item, we can issue a PayPal invoice to be paid to you, and you can pay for the item and keep this for the inconvenience,

Normally this would cost 375 SEK, but we could discount this to 300 SEK for you,

Please let us know how you would like to proceed,

Kind Regards,
Elliott
-------------------

Bra erbjudande om 300:- för en doft jag inte vill ha eller har beställt. 75:- "rabatt"......😐

Jag hade frågat om dem tror att jag är dum i huvudet. Hade inte betalat ett öre för en returkostnad på en produkt jag inte beställt. Clownföretag.

Thank you for your email and I am so sorry you have received somebody else's order,

We do need this returning to us, unfortunately, so please have a look at our returns policy for orders outside the UK (please be aware we cannot cover the cost of return outside of the UK):
https://www.fragrancedirect.co.uk/se/returns.html

Alternatively, if you wish to keep the incorrect item, we can issue a PayPal invoice to be paid to you, and you can pay for the item and keep this for the inconvenience,

Normally this would cost 375 SEK, but we could discount this to 300 SEK for you,

Please let us know how you would like to proceed,

Kind Regards,
Elliott
-------------------

Bra erbjudande om 300:- för en doft jag inte vill ha eller har beställt. 75:- "rabatt"......😐
Vilka jävla idioter. Kommer aldrig handla ifrån dom. Hade jag varit i din position hade jag ignorerat dom och behållt parfymen (tills dom ev. säger att dom bekostar returen).

Jag fattar att man får betala returen själv om man har beställt något och sedan vill returnera, men nu är det ju bara deras fel.

Hej alla i denna tråd,

sitter på ett stort gäng high end dofter ifall nån önskar köpa loss eller göra ett byte eller bara snacka lite..

Galimard - napoleon lmt edt
Xerjeoff - Dhofar
Nasomato - duro
Ren oud olja från Indien
Amouage - epic man (gröna)
Amouage Journey man (den röda)
Juliette has a gun - another oud
Bottega veneta - parco palladiano 2
Atelier rebul - verbena ginger
Roja Oud
The different company - Lemon Cordozia
John Varvatos - Artisan Pure
Histories de perfume
Playing with the Devil
ADP Colonia
ADP Colonia Esseza
Maison M - At the Barber

• olika samples i olika storlekar
  • en exklusiv doftbox med 18 x 10ml av kända näsor som satt ihop unika dofter som inte går att köpa. såldes tidigare på COW Sthlm.
  • ca 10st 10ml doftlojlor från Italienska Ortigia

Tillbaka
Topp