MisterStefan
Basic
Testa också:Ska kolla upp den, tack
Ja visst är det så, händer oss här hemma med ibland. Men det ska bli spännande och se vart detta leder. Jakten har börjat.
Tom Ford - Noir Extreme
Armani - Code Absolu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testa också:Ska kolla upp den, tack
Ja visst är det så, händer oss här hemma med ibland. Men det ska bli spännande och se vart detta leder. Jakten har börjat.
Exakt den jag tänkte på när jag läste hans inlägg.Tom Ford - Tobacco Vanille
Tobacco Vanille känns som en riktigt bra kandidat, hoppas du hittar rättTom Ford - Tabacco vanille Wow ska jag prova, tror vi närmar oss, tror nog att det kanske t.o.m kan vara denna (snabb koll på fragrantica och youtube).
Tom Ford - Noir extrem är väldigt fin, är inte den men ligger i inköpslistan till nästa vinter.
By the fireplace har jag, används flitigt av både mig och min fru.
Många bra tips, uppskattar det. Nu är det bara att checka av dem en och en.
Ja, jag tror på den alltsåTobacco Vanille känns som en riktigt bra kandidat, hoppas du hittar rätt![]()
Jag kör samma idag, fick min flaska igår. Jag tycker den påminner väldigt mycket om Layton
Du kan även kolla vilken den billigaste produkten är som levereras utan fraktkostnader. Brukar alltid finnas typ en tandkräm (fraktfritt) som är billigare än frakten.Finns det någon vedertagen kod för fri frakt från Notino15?
Tack för tipset! Blev en encre noir och en halvliter munsköljDu kan även kolla vilken den billigaste produkten är som levereras utan fraktkostnader. Brukar alltid finnas typ en tandkräm (fraktfritt) som är billigare än frakten.
Jag har också nästan en helt full 5 ml dekant om någon vill byta till sig den och prova.Montale - Intense Cafe hade lite hype på sig för några år sedan. Bra pris på Notino nu, för den intresserade.
![]()
Montale Intense Cafe Eau de Parfum Unisex | notino.se
Montale Intense Cafe Eau de Parfum unisex ❤️ Köp Montale Intense Cafe ✓ Bra pris ✓ I lager ✓ 90 dagars öppet köp ✓ Parfym online på notino.sewww.notino.se
Du får väl kontra med att de kan skicka en kurir att hämta upp den om de vill ha tillbaka den. Varför ska du jobba gratis och bekosta frakt?Hahahaha! FragranceDirect verkar vara ett riktigt skitföretag. Fick ett mail, där dom säger att jag behöver returnera den felaktiva parfymen som dom skickade mig. Deras misstag och jag ska stå för returkostnaden.
Aldrig mer detta företag.![]()
Jag fattar inte detta heller. Har svarat med detta.Du får väl kontra med att de kan skicka en kurir att hämta upp den om de vill ha tillbaka den. Varför ska du jobba gratis och bekosta frakt?
Wow..Hahahaha! FragranceDirect verkar vara ett riktigt skitföretag. Fick ett mail, där dom säger att jag behöver returnera den felaktiva parfymen som dom skickade mig. Deras misstag och jag ska stå för returkostnaden.
Wow........!!!!!!!Hahahaha! FragranceDirect verkar vara ett riktigt skitföretag. Fick ett mail, där dom säger att jag behöver returnera den felaktiva parfymen som dom skickade mig. Deras misstag och jag ska stå för returkostnaden.
Ska anamma denna affärsidé - sjukt lukrativ!Wow..
Bra affärsidé att skicka ut random parfym till folk i utlandet. Tvinga dem att betala för returfrakten eller om de inte vill det, tvinga dem köpa random parfym som de skickat ut.
Hahahaha! FragranceDirect verkar vara ett riktigt skitföretag. Fick ett mail, där dom säger att jag behöver returnera den felaktiva parfymen som dom skickade mig. Deras misstag och jag ska stå för returkostnaden.
Vilka jävla idioter. Kommer aldrig handla ifrån dom. Hade jag varit i din position hade jag ignorerat dom och behållt parfymen (tills dom ev. säger att dom bekostar returen).Thank you for your email and I am so sorry you have received somebody else's order,
We do need this returning to us, unfortunately, so please have a look at our returns policy for orders outside the UK (please be aware we cannot cover the cost of return outside of the UK):
https://www.fragrancedirect.co.uk/se/returns.html
Alternatively, if you wish to keep the incorrect item, we can issue a PayPal invoice to be paid to you, and you can pay for the item and keep this for the inconvenience,
Normally this would cost 375 SEK, but we could discount this to 300 SEK for you,
Please let us know how you would like to proceed,
Kind Regards,
Elliott
-------------------
Bra erbjudande om 300:- för en doft jag inte vill ha eller har beställt. 75:- "rabatt"......![]()
Om du tänker fortsätta kontakterna med dessa idioter kan du ju trycka på detta. Du la en order på en AdP, fick besked om att den inte kommer, och sedan valde dom att helt random skicka något till dig. Dvs det är inte en order."Orders outside the UK". Visst, men grejen är ju att du inte lagt en order på den.