• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD: Byredo - Mojave ghost
Oväntat bra får jag allt säga:)
(Lånad bild )
UK200017473_BYREDO.jpg
Luktade på den i helgen :). Luktar gott, helt klart, men är den inte lite klen ? Hade förväntat mig mer styrka?! Kanske har man blivit nosblind i detta parfymträsk haha. "Vanliga" människor kanske upplever denna som stark, medans vi parfymidioter klagar över performance och klena parfymer :D.

Luktade på den i helgen :). Luktar gott, helt klart, men är den inte lite klen ? Hade förväntat mig mer styrka?! Kanske har man blivit nosblind i detta parfymträsk haha. "Vanliga" människor kanske upplever denna som stark, medans vi parfymidioter klagar över performance och klena parfymer :D.

Jo jag upplever den lite "klen" med.. men det "lilla" jag känner doftar gott:)
Hade den haft bättre performance hade jag lätt köpt en flaska... nu nöjer jag mig med mitt sample:)

Bumpar en liten köp request på Xerjoff husets doftar här - hoppas jag inte blir bannad av Moderatorn ;)

Uden, Nio, Zefiro osv. Förslag är välkomna!

Av recensionerna att döma verkar alla påminna om redan befintliga dofter. Sedan att någon av hans dofter kostade $400 gör inte saken bättre.
(Jeremy-Daniel) har spårat totalt senaste tiden! Släpper videos hej vilt, och erkänner till och med att hans parfym är överprisad. Han skulle tjäna på att chilla lite med sina videos och sälja sin parfym till ett rimligt pris vilket skulle öka hans trovärdighet och kunskap.

Senast ändrad:
(Jeremy-Daniel) har spårat totalt senaste tiden! Släpper videos hej vilt, och erkänner till och med att hans parfym är överprisad. Han skulle tjäna på att chilla lite med sina videos och sälja sin parfym till ett rimligt pris vilket skulle öka hans trovärdighet och kunskap.
Ja, han svammlar om helt osammanhängande ting, märkliga paralleller och allmänt utspårad nu. Kollade hans första publicerade video! Vilken skillnad.

Checkar läget här ifall någon sitter på flaskor av följande dofter nedan och vill sälja 3-5ml av vardera 😊?

Roja - Enigma Pour Homme
Roja - Elysium Pour Homme Cologne
Xerjoff - Nio
Xerjoff - Uden

Layton är fantastisk, kör inte den så ofta men varje gång man sprayar den blir man glad :D

Vad är det för g-shock du har på armen? :D Mr-G haha gangsta
Ja den är helt underbar 👌😃. Första komplimangen fick jag redan 07:30 när jag lämna dottern hos dagmamman 😎.

Hehe det är denna skönhet. Mitt efternamn börjar på G så MR-G är som gjord för mig 😂🤣.
DE664FD4-6543-4A20-8CAB-CF9E78DF276B.jpeg

Tillbaka
Topp