• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Fyndpris hos Notino om någon letar, kostar dubbelt upp och lite till hos tex. Gents.

7986D4F1-D453-4E23-8F19-529A4B7A3587.png

Ideale sa att de höjer priserna på 1861 samtidigt. Kan vara bra att veta om man suktar efter en naxos eller zefiro

Da fakk.

Jag som precis kärat ner mig i Zefiro och liksom tycker att det är helt orimligt hur ’billiga’ 1861 är i förhållande till resten av sortimentet. Synd att dom själva kom på det med...

Da fakk.

Jag som precis kärat ner mig i Zefiro och liksom tycker att det är helt orimligt hur ’billiga’ 1861 är i förhållande till resten av sortimentet. Synd att dom själva kom på det med...

Jag är helt med dig. Köpte faktiskt en vintage Zefiro i hopp om att den ska va ännu vassare. Det låter jag vara osagt (har en dekant av den nya och skulle kunna testa iofs). Men sämre är den inte!

Notino är bra skit.

Ambra Calabria

Cirka 350 SEK billigare än Gents.

Även denna har ett bättre pris:

Wulong Cha

Även en del Memo när de finns i lager ligger på bra pris på Notino. I synnerhet när de har tillfälliga rabatter kommer man ner på runt tusen spänn billigare än gents.

Dagens doft blir Chanel allure homme. Grym doft på kontoret...tänker att det är en året-runt parfym. Fräsch men ändå lite varm, lite söt, lite pudrig, elegant.

En icke offensiv parfym. Spelar typ i samma liga som prada lhomme utifrån det eleganta och kontorsvänliga utan att att vara en klassisk citrus freshie.

Me like!
20210316_095952.jpg

Läste om dessa tidigare. Om du känner att du kommer få någon skvätt över köper jag gärna när du känner dig färdig med dem.

Läst om dem alldeles för länge men inte kommit till skott tidigare.

Skall bli kul att prova sig igenom! Trevlig upplevelse så här långt!

Skriver upp det på den mentala minneslistan...

• Like
Reactions: bvb
Kanske sen på bollen, men beställde en flaska Rochas Moustache EdP precis. Hoppas den är så bra som alla säger! Verkar ju helt klart prisvärd iallafall!

Tillbaka
Topp