Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ideale sa att de höjer priserna på 1861 samtidigt. Kan vara bra att veta om man suktar efter en naxos eller zefiro
Da fakk.
Jag som precis kärat ner mig i Zefiro och liksom tycker att det är helt orimligt hur ’billiga’ 1861 är i förhållande till resten av sortimentet. Synd att dom själva kom på det med...
Inte intresserad av denna själv, men bra med att vi tipsar varandra om bra priser på dofter!Fyndpris hos Notino om någon letar, kostar dubbelt upp och lite till hos tex. Gents.
![]()
Hittade denna i garderoben. Har inte använt perfym sedan sonen föddes 2010. Doftar gott fortfarande.
![]()
![]()
![]()
Läste om dessa tidigare. Om du känner att du kommer få någon skvätt över köper jag gärna när du känner dig färdig med dem.Det här ska bli väldigt spännande!
![]()
Läste om dessa tidigare. Om du känner att du kommer få någon skvätt över köper jag gärna när du känner dig färdig med dem.
Fler dundererbjudanden på Notino. Passa på att fynda innan de tar slut!![]()
![]()
En backupflaska är ett måsteUnna dig själv, ta två!
En backupflaska är ett måste
Köpte en NaxosSom att köpa Rolex ju! Lyxigt värre
![]()
![]()
Tack själv!Ska bli kul att testa dessa! Tack @S.L för en super trevlig affär!![]()
Låter intressantDå dök min ena vår/sommardoft upp. Tack till @Reverso för tipset och jag kan inte annat än hålla med @Mr.Carrera gällande att den är sjukt lik VIW om inte bättre
.
![]()
Imorgon får jag hem Simone Andreoli - Malibu Party in the Bay. Ska bli grymt spännande att prova den samt jämföra mot Gorse
.
Vilken av domLåter intressant
Vart beställde du ifrån?