• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Jag skulle gärna ta tips på parfymer nu till våren/sommaren, Aventus är jag inte sugen på. I övrigt behöver dom inte kosta skjortan, då jag gärna köper två olika att rotera mellan ihop med min ADP Colonia. Men därefter har jag mer höst/vinter i doftväg tråkigt nog.

Du som läser kanske t.om har något du kan tänka dig att sälja?

Jag skulle gärna ta tips på parfymer nu till våren/sommaren, Aventus är jag inte sugen på. I övrigt behöver dom inte kosta skjortan, då jag gärna köper två olika att rotera mellan ihop med min ADP Colonia. Men därefter har jag mer höst/vinter i doftväg tråkigt nog.

Du som läser kanske t.om har något du kan tänka dig att sälja?

Guerlain homme edp

Guerlain l'homme ideal cologne

Terre d'hermes eau tres fraiche

Är klar med följande dofter nedan och kollar om någon vill byta mot några andra trevliga 😎. Dra iväg ett PM med vilka splittar/dekantera du har att byta med 👍.
0D98F026-351A-4F02-9527-4D5F6FC34845.jpeg

DD: Xerjoff - 40 Knots

40 Knots har blivit en allt vanligare och vanligare dumb reach. Den tickar av många saker på listan för en riktigt bra doft. Härligt salt från det marina, mycket grönt som bidrar med intressant karaktär, trä och en upplyftande dos av spritighet.

Presterar riktigt bra på huden under en hel arbetsdag utan att bli skinscent. Att den ligger på den nedre skalan av Xerjoffs prisskala gör inte saken sämre.

620CF5C3-38D8-4CD6-8723-062615BA6DED.jpeg

40 Knots har blivit en allt vanligare och vanligare dumb reach. Den tickar av många saker på listan för en riktigt bra doft. Härligt salt från det marina, mycket grönt som bidrar med intressant karaktär, trä och en upplyftande dos av spritighet.

Presterar riktigt bra på huden under en hel arbetsdag utan att bli skinscent. Att den ligger på den nedre skalan av Xerjoffs prisskala gör inte saken sämre.

Jahapp då var jag tvungen att beställa ett test på den med 😎
5EF1E8DA-C406-4422-AE7C-60D1A1B69E56.jpeg

620CF5C3-38D8-4CD6-8723-062615BA6DED.jpeg

Varit sugen på att testa denna ett tag. Gillade Ambre Nuit väldigt mycket.

Förhoppningsvis faller den dig i smaken!
3C4A0083-BC07-4C90-B0CA-8A28F3745E85.jpeg

Gillade denna så när jag läste om 40 Knots var det en självklarhet att testa den. Och som du säger, rätt bra pris på stor flaska (för att vara Xerjoff) om jag känner att jag behöver det.
Storchen landade idag med lite samples från Xerjoff!
Vilken ska man börja med mån tro....

55647C40-D41D-4B23-B754-CFD1ADE10201.jpeg
Var beställde du dessa? 😍 På deras egna site verkar man bara kunna köpa 4-pack.

Är jag den enda i tråden som inte älskar Dior Homme?

Överallt verkar den hur älskad som helst men min näsa är inte överförtjust i iris..vet inte ens vilken årgång jag testat.

Tillbaka
Topp