JCE
Basic
Min sambo beställde för en vecka sedan men hon har inte fått något annat än orderbekräftelsen.Ni som beställt från tallink tidigare. Vet ni om det brukar vara långa ledningar eller hyfsat rimlig leveranstid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min sambo beställde för en vecka sedan men hon har inte fått något annat än orderbekräftelsen.Ni som beställt från tallink tidigare. Vet ni om det brukar vara långa ledningar eller hyfsat rimlig leveranstid?
Verkar vara lite lotteri men för min del har det handlat om 6-9 vardagar.Ni som beställt från tallink tidigare. Vet ni om det brukar vara långa ledningar eller hyfsat rimlig leveranstid?
4-5 dagar har det tagit för migNi som beställt från tallink tidigare. Vet ni om det brukar vara långa ledningar eller hyfsat rimlig leveranstid?
Jag skulle gärna ta tips på parfymer nu till våren/sommaren, Aventus är jag inte sugen på. I övrigt behöver dom inte kosta skjortan, då jag gärna köper två olika att rotera mellan ihop med min ADP Colonia. Men därefter har jag mer höst/vinter i doftväg tråkigt nog.
Du som läser kanske t.om har något du kan tänka dig att sälja?
Oh, stort tack! Har haft Guerlain Vetiver tidigare, så dessa måste jag testa!Guerlain homme edp
Guerlain l'homme ideal cologne
Terre d'hermes eau tres fraiche
Oh, stort tack! Har haft Guerlain Vetiver tidigare, så dessa måste jag testa!![]()
Jag kan splitta flera Guerlain, bla Cologne ifall du inte vill gå direkt på flaska.Oh, stort tack! Har haft Guerlain Vetiver tidigare, så dessa måste jag testa!![]()
Dagens kontordoft, en gammal favvis
Föregående DH-version
![]()
Håller med! Har lite svårt för öppningen men dry downen är amazingSignature scent värdig
Jahapp då var jag tvungen att beställa ett test på den medDD: Xerjoff - 40 Knots
40 Knots har blivit en allt vanligare och vanligare dumb reach. Den tickar av många saker på listan för en riktigt bra doft. Härligt salt från det marina, mycket grönt som bidrar med intressant karaktär, trä och en upplyftande dos av spritighet.
Presterar riktigt bra på huden under en hel arbetsdag utan att bli skinscent. Att den ligger på den nedre skalan av Xerjoffs prisskala gör inte saken sämre.
DD: Xerjoff - 40 Knots
40 Knots har blivit en allt vanligare och vanligare dumb reach. Den tickar av många saker på listan för en riktigt bra doft. Härligt salt från det marina, mycket grönt som bidrar med intressant karaktär, trä och en upplyftande dos av spritighet.
Presterar riktigt bra på huden under en hel arbetsdag utan att bli skinscent. Att den ligger på den nedre skalan av Xerjoffs prisskala gör inte saken sämre.
![]()
Varit sugen på att testa denna ett tag. Gillade Ambre Nuit väldigt mycket.
Jahapp då var jag tvungen att beställa ett test på den med
![]()
Förhoppningsvis faller den dig i smaken!
Var beställde du dessa?Storchen landade idag med lite samples från Xerjoff!
Vilken ska man börja med mån tro....
![]()
Var beställde du dessa?På deras egna site verkar man bara kunna köpa 4-pack.
Även 2016 är fantastiskDD: Dior - Homme Intense
Önskar att den nya formulan var lika bra som dom äldre men icke.
![]()
Sitter du på en Homme Intense 2011 - 2015 och ska/vill sälja. Skicka ett PM så kommer vi säkert överens om något bra.
Ah, I see. Verkar som att du knep deras sista Uden för den är slutsåld för tillfället, och det är nog den jag helst hade velat testa. Kollade på NK Sthlm häromdagen men dom verkade inte ha den där heller. Får sätta den på bevakning helt enkelt!Cedvard.se![]()
Ja givetvis är 2016 inräknad ocksåÄven 2016 är fantastiskGår inte att jämföra med 2019 och senaste...