• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

EMD: Dior - Homme Cologne
Var det någon som sa sommar 👏🥳😍☀️.
4895EE15-376B-49C1-8873-88A421077FD9.jpeg

Haha ja, det var därifrån den första kom, kan ev bli en andra därifrån 😂
Du har 2 dagar på dig innan rean är över för den här gången... ⏱

edit: 20% extra på vissa rea-grejer på boozt med koden 20now (eller now20?).

Fyndade precis Initio - Side Effect för typ 1300kr, 40% rabatt!

Du har 2 dagar på dig innan rean är över för den här gången... ⏱

edit: 20% extra på vissa rea-grejer på boozt med koden 20now (eller now20?).

Fyndade precis Initio - Side Effect för typ 1300kr, 40% rabatt!
Fick en leverans av Tallink häromdagen, frugan undrar om jag åker på kryssningar utan att hon vet om det... tallink-boxar lite överallt här hemma :)

Intressant! Hur är den jämfört med Tuscan Leather?
Har faktiskt inte provat tuscan leather men det ska tydligen finnas likheter. Har jag uppfattat det rätt är denna mildare och mer versitile.

Jag är inget superfan av läder men den är väldigt len i London, ligger mysigt i bakgrunden och luktar inte skobutik. Hallonen är fin, väldigt fizzy.

Verkar vara lite av en vattendelare men jag tycker den är fantastisk! Skulle nästan våga säga att det är en av de bästa parfymer jag testat...

Sample finns för 0 kr på gents, du betalar bara frakten för 29 kr :)

Väldigt beroendeframkallande doft 😀

Om du vill ha hallon och läder i en otroligt fin tappning har @S.L Daniel Josier - Green Leather. Otroligt bra och inte uppåt väggarna dyr heller!
DJ GL är fantastiskt fin och personligen föredrar jag den över London. Jag upplever att flera av Widians dofter (inkl. London) har ett ambroxan genomslag i drydown som jag inte alls tycker om. Gissar att det är det som ger riktigt bra prestanda men det är en trade-off som inte funkar för mig. Men öppningen av London och dess första fas är riktigt bra.

Hur lång leveranstid är det från Tallink egentligen?
Jag har väntat hela veckan nu och får info varje dag om leverans från Instabox, men när jag klickar på Instabox-länken så har de inte ens fått paketet från Tallink.

Hur lång leveranstid är det från Tallink egentligen?
Jag har väntat hela veckan nu och får info varje dag om leverans från Instabox, men när jag klickar på Instabox-länken så har de inte ens fått paketet från Tallink.
För mig har det oftast varit 4-5 arbetsdagar.
Någon enstaka gång har det varit några dagar till.

Har span på en doft från Creed men blir lite osäker på vilken jag bör köpa. Avser att köpa Royal Water, men stött på olika flaskor, en är märkt med ”Millesime”. Vad innebär det på juicen?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp