Den verkar spännande!Välkommen hem till samlingen!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den verkar spännande!Välkommen hem till samlingen!
![]()
Frisbee golf är grymt kul! Tävlade på 80-90 talet. Nu blir det någon runda på sommaren med dom gamla discarna.Riktig kanondag, först discgolf med grabbendusch och favorit vår/sommardoften
nu blir det omplantering av alla chili 🌶 plantor![]()
trevlig helg till alla i KS bästa tråd
Hur lång tid har du gett Tom Ford innan du utvärderat?Har idag för första gången på länge besökt en parfymbutik, har följande att säga:
Tuscan leather: läder, jordig. Imo låångt ifrån lika trevlig som Widian London.
Byredo Black saffron; mkt mindre läder än befarat. För blommig och feminin. Inte lik Widian London.
Ombre leather: söt läder, njaeee
Oumo intense(?): Typ allt jag inte gillar hos Dior Homme intense (dagens version)
Armani stronger with you; söt och fin doft. Kanske lite klen. Köpvärd
Tobacco Vanille: njaeee alldeles för mörk och kvävande
Några minuter på papperHur lång tid har du gett Tom Ford innan du utvärderat?![]()
Haha fantastiskt!Skönt att detta med dofter inte spårat ut som med klockorna..![]()
![]()
Skönt att detta med dofter inte spårat ut som med klockorna..![]()
![]()
Kikade på Tobacco Oud på teststrip först, inte alls min grej, på hud WOW!Några minuter på pappersnabbtest..avfärdade fort
![]()
Några minuter på pappersnabbtest..avfärdade fort
![]()
Haha, misstänkte det!Kikade på Tobacco Oud på teststrip först, inte alls min grej, på hud WOW!
Kan tänka mig att t.ex. TV bör testas på hud så man får den härliga utvecklingen av doften.
Den är jäkligt bra, fyndade oxå den på Boozt sist det var liknande rea.Mitt boozt-fynd från igår dök upp idag
![]()
Har inte stripsen kvar tyvärr...jo men så kan det absolut vara. Att dofterna behöver utvecklas och gör det bäst på hud. Red tobacco av mancera är ett annat tydligt exempel på det.Haha, misstänkte det!
Inte bara på hud, TV t.ex. stinkar bara stark tobak första 15 min innan någon annan doft öht träder fram, en timme eller två senare är den fullkomligt magisk!
Har du stripsen kvar, testa dofta på dem nu![]()
Den verkar spännande!
Intressant! Bra pris också. Beställde en flarra.H24 håller inte från tidig em och genom hela kvällen så idag blir det en KD:
![]()
Fahrenheit vibbar, viol, mindre bensin och mer trä/tobak. Riktigt mysig och fantastiskt vad Lalique är duktiga på att leverera bra dofter för lite pengar. Den enda andra violdoft jag har är YSL La Nuit de L’Homme L’Intense och denna Lalique är mycket mer i min smak.
Intressant! Hur är den jämfört med Tuscan Leather?
Snyggt!Dagens:
Tom Ford - Beau De Jour
![]()
"Hmm får nog ge den en andra chans..." köper 10 liters dunkKD: D&G - The One
Trevlig och mysig doft som fick en andra chans av mig. Har inte performance i världsklass men men.
![]()
Haha den är hyfsat stor"Hmm får nog ge den en andra chans..." köper 10 liters dunk
(Kanske är bilden som luras men flarran ser enorm ut)
Haha, vilken klassiker! Köpte en sån rackare 2009! Älskade den dåKD: D&G - The One
Trevlig och mysig doft som fick en andra chans av mig. Har inte performance i världsklass men men.
![]()
Eller hurHaha, vilken klassiker! Köpte en sån rackare 2009! Älskade den då![]()
Det är ju verkligen sommarkänslor idag så vi kör på denna! Lite väl enkel och endimensionell men trevlig ändå. Fräsch och somrig med massa citrus!
TF - Mandarino Di Amalfi
![]()