Lite mer utförlig review, tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är en nyinkommen bekantskap men de första intrycken är:Lite mer utförlig review, tack!
Så jäkla bra Layton är
OhjaSå jäkla bra Layton är![]()
En klockren sådanOhjaDefinitivt min nya signatur doft
![]()
![]()
![]()
Nu får du fylla på med lite egna intryck!Lite mer utförlig review, tack!
Ja faktiskt! Jag har åkt på att ändra åsikt om den, när jag hade den som sample tyckte jag den var lite meeh.. Men sen köpta jag en flaska iaf när Boozt hade rea senast och nu tycker jag den är riktigt jävla bra.Så jäkla bra Layton är![]()
Har den bara från hans sample tin, men performance på mig var riktigt kass tyvärr, typ 2-3h, Aaron själv säger ju att det ska vara skitbra perf, men inte på mig. Doftmässigt är den bra, över medel, fräsch sommardoft men inte fantastisk (enligt mig).Hur bra e blood orange - ni som har den?
Jag får hyfsad performance av den för att vara en citrusbetonad parfym. Härlig apelsinaktig ton som är något bitter. En sommarfräsch doft som sticker ut lite lagom bland andra citrusparfymer tycker jag.Hur bra e blood orange - ni som har den?
Hur ser det ut för er?
Förvånansvärt nog finns det bara 2 flaskor på önskelistan, Renaissance och Cruz del Sur 2. Lär inte köpa någon om inte jag kan byta något som redan finns..
Kommer rotera
TFK - Cosmos
Nishane- Ambra Calabria/Hacivat
Bois 1920 - Oltremare
Amouage - Reflection Man
Xerjoff - Nio/Erba Pura/40 Knots/Dolce Amalfi
AdP - Fico di Amalfi
Chanel - Allure Homme
Kommer rotera:Hur ser det ut för er?
Jag sitter och uppdaterar min önskelista inför sommaren:
1. Nishane - Hacivat. Känns given.
2. Tom Ford - Sole di Positano
3. Tom Ford - Soleil Brûlant (blindköp)
4. Xerjoff - Kobe
5. Profumum Roma - Aqua di sale (blindköp)
Edit: 6. Nishane - Ambra Calabria (blindköp)
Bland de dofterna jag redan har lär följande gå varmt:
Tom Ford - Neroli forte
TFK - Cosmos
PdM - Percival
Versace - Eros (edp)
Amouage - Reflection Man
Orto Parisi - Megamare
Hur ser det ut för er?
Kommer köra dessa en del iaf:Jag sitter och uppdaterar min önskelista inför sommaren:
4. Xerjoff - Kobe
Tom Ford - Neroli forte
TFK - Cosmos
PdM - Percival
Versace - Eros (edp)
Amouage - Reflection Man
Orto Parisi - Megamare
Hur ser det ut för er?
Jag sitter och uppdaterar min önskelista inför sommaren:
4. Xerjoff - Kobe
Tom Ford - Neroli forte
TFK - Cosmos
PdM - Percival
Versace - Eros (edp)
Amouage - Reflection Man
Orto Parisi - Megamare
Hur ser det ut för er?
Kommer köra dessa en del iaf:
Swedoft Tre Kronor
ELDO You Or Someone Like You
AdP Arancia Di Capri
AdP Bergamotto Di Calabria
TdH Eau Tres Fraiche
TF Neroli Portofino Forte
TF Costa Azzurra
Penhaligon’s The Impudent Cousin Matthew
Diptyque Vetyverio
Amouage Beach Hut
Guerlain LHI Cologne
JPG Le Male Summer 2012
Och så fort det blir lite gråmulet kommer nog någon barbershop in i rotationen.
Det var ett tag sedan jag provade den och doftminnet av den är väl i stort sett borta, men den går för mig bort just för kass performance. Blood orange , som jag tror är liknande, har varit ett bra substitut för mig.Fick hem en 30ml flaska av AdP Arancia Di Capri för ngn vecka sen från ngn rea, tycker den är riiiktigt bra doftmässigt!! Fantastiskt trevlig söt/fräsch apelsindoft (apelsinjuice, apelsinblomma och ingen skalbitterhet). Tyvärr har den lite dålig longevity och jag skulle önska mig en clone av den met ytterligare en 3-4h med skaplig performance.
Någon som känner till den sådan clone?
Instämmer. Men den duger gott till att jäsa med hemmavid då man ju enkelt kan dra på lite mer efterhand eller för att dravpå efter kvällsduschen..Fick hem en 30ml flaska av AdP Arancia Di Capri för ngn vecka sen från ngn rea, tycker den är riiiktigt bra doftmässigt!! Fantastiskt trevlig söt/fräsch apelsindoft (apelsinjuice, apelsinblomma och ingen skalbitterhet). Tyvärr har den lite dålig longevity och jag skulle önska mig en clone av den met ytterligare en 3-4h med skaplig performance.
Någon som känner till den sådan clone?