• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

FMD: xerjoff casamorati Fiero
9849018D-6C01-4A2A-BCBB-5B49AA134333.jpeg

Jahapp, då var man och kikade på lite dofter igen... dumt.

Creed VIW, Tabarome hamnade på listan över framtida köp.
Xerjoff MTW ligger på höstlistan.
Dior Tobacolor va inte heller dum för kallare väder.
Tabarome finns i 50 ml på parfumedreams för hyfsat pris relativt de andra Creed.

KD:

Ska hälsa på min fullvaccinerade mormor och äta köttbullar med gräddsås och potatismos.

Såg att det ligger en Egoïste på köp&sälj och kan verkligen inte begripa varför ingen köpt den än. Underbar doft

Bilagor

• 20210424_163803.jpg
    20210424_163803.jpg
    205.2 KB · Visningar: 3
Frugan hade beställt smink från Kicks...med i paketet fanns ett sample av prada luna rossa carbon 😀 slet åt mig den direkt haha velat testa den ett tag! Att man kan bli glad över något så litet är ganska fantastiskt 😂

Första intryck: blandning mellan Aventus och Sauvage? Nice...riktigt nice. Den här måste nog in i samlingen! 😀 fräsch, citrus, lavendel, pepprig, djup...inte så aquatic
20210424_223437.jpg
20210424_223525.jpg

Senast ändrad:
Fördomsprofilering och sommardofthjälp sökes. :)
Jag har försökt hålla ett hälsosamt avstånd till den här tråden, men det är svårt.
Så nu eftersökes lite hjälp och här finns också ett gyllene tillfälle för gemene man att roasta mina doftpreferenser. Det här är vad som används, användningsfrekvens ordnad från vänster till höger. Med i ”samlingen” men ej på bild är en Moustashe från Rojas som ja verkligen uppskattar!! Baserat på vad jag använder och vilken prisklass jag befinner mig i; Vad skulle ni rekommendera för sommardoft 2021? All hjälp uppskattas!
90515E2B-A6EA-4031-94F0-E25CB79E1077.jpeg

ps: avser övre hyllan!
ds: jag vet inte varför Marc jacobs flaskan fick delta vid fotograferingen, men de händer ibland att ja vill lukta sågverk tydligen 🤷‍♂️

Fördomsprofilering och sommardofthjälp sökes. :)
Jag har försökt hålla ett hälsosamt avstånd till den här tråden, men det är svårt.
Så nu eftersökes lite hjälp och här finns också ett gyllene tillfälle för gemene man att roasta mina doftpreferenser. Det här är vad som används, användningsfrekvens ordnad från vänster till höger. Med i ”samlingen” men ej på bild är en Moustashe från Rojas som ja verkligen uppskattar!! Baserat på vad jag använder och vilken prisklass jag befinner mig i; Vad skulle ni rekommendera för sommardoft 2021? All hjälp uppskattas!
90515E2B-A6EA-4031-94F0-E25CB79E1077.jpeg

ps: avser övre hyllan!
ds: jag vet inte varför Marc jacobs flaskan fick delta vid fotograferingen, men de händer ibland att ja vill lukta sågverk tydligen 🤷‍♂️
Tycker dessa ger mkt för pengarna. Heritage kanske inte är en ren sommardoft, men en perfekt allaround. Guerlain Homme kan du hitta billigare på annat håll dock, men den är mer sommar (luktar Mojito typ). Lägg till Tom Ford - Costa Azzura och Carner Barcelona - Costarella på listan så har du massvis med bra dofter att välja mellan 😊

Bilagor

• 757A0D10-DA41-49E1-9FE2-813DE615094C.png
    757A0D10-DA41-49E1-9FE2-813DE615094C.png
    77.9 KB · Visningar: 39
Senast ändrad:
Tycker dessa ger mkt för pengarna. Heritage kanske inte är en ren sommardoft, men en perfekt allaround. Guerlain Homme kan du hitta billigare på annat håll dock, men den är mer sommar (luktar Mojito typ). Lägg till Tom Ford - Costa Azzura och Carner Barcelona - Costarella på listan så har du massvis med bra dofter att välja mellan 😊
Tusen tack! Precis ett så utförligt och proffsigt svar jag hade hoppats på! Nu börjar det roliga!
Återigen tack! 😊

Tillbaka
Topp