Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tabarome finns i 50 ml på parfumedreams för hyfsat pris relativt de andra Creed.Jahapp, då var man och kikade på lite dofter igen... dumt.
Creed VIW, Tabarome hamnade på listan över framtida köp.
Xerjoff MTW ligger på höstlistan.
Dior Tobacolor va inte heller dum för kallare väder.
Och bra kurs på 100ml hos Origines som @JCE tipsade om häromdagen: https://www.my-origines.com/en/tabarome-eau-de-parfum.htmTabarome finns i 50 ml på parfumedreams för hyfsat pris relativt de andra Creed.
Mmm kikade på den... känner visst obehag över leveranser från UK just nu men såg att den såldes på Cumputer Salg för 1991kr också. Får se om jag gör en liten rensning i parfymsamlingen förstOch bra kurs på 100ml hos Origines som @JCE tipsade om häromdagen: https://www.my-origines.com/en/tabarome-eau-de-parfum.htm
Origines är franskt, inte UK, så det är lugnt!Mmm kikade på den... känner visst obehag över leveranser från UK just nu men såg att den såldes på Cumputer Salg för 1991kr också. Får se om jag gör en liten rensning i parfymsamlingen först![]()
Hur skulle du beskriva doften?KD:
Ska hälsa på min fullvaccinerade mormor och äta köttbullar med gräddsås och potatismos.
Såg att det ligger en Egoïste på köp&sälj och kan verkligen inte begripa varför ingen köpt den än. Underbar doft
Jep.......franska är de och det är lite vilseledande då de skriver om Brexit på förstasidan. Har beställt därifrån och funkade utmärkt.Origines är franskt, inte UK, så det är lugnt!
Precis, la en beställning efter ditt tips (tack!) och det har gått hur smidigt som helst hittills (ska anlända på måndag).Jep.......franska är de och det är lite vilseledande då de skriver om Brexit på förstasidan. Har beställt därifrån och funkade utmärkt.
Brexit fungerar ju åt bägge håll, så säkert för deras UK-konsumenterJep.......franska är de och det är lite vilseledande då de skriver om Brexit på förstasidan. Har beställt därifrån och funkade utmärkt.
Hur skulle du beskriva doften?Likheter med någon annan parfym?
Haha ja det jag åkte dit på och att priserna visades i £Jep.......franska är de och det är lite vilseledande då de skriver om Brexit på förstasidan. Har beställt därifrån och funkade utmärkt.
Mitt luktsinne försvann efter två dagar och var borta i 1 1/2 månadJahapp, då har man gått och fått corona...
Får njuta av luktsinnet sålänge det finns kvar!
Dagens doft i hemmakarantänen blir TF Noir Extreme
![]()
Hmm låter nästan som TF Noir Extreme?Högkvalitativ och naturlig
Läste på Fraggan något om att Egoïste är Spicebombs pappa...på ett positivt sätt då, men SB är några snäpp sämre och de är inte speciellt lika. Antar att han menade DNAt på doften
Upplever noll likheter mellan Egoïste och Noir Extreme men det kanske bara är jagHmm låter nästan som TF Noir Extreme?![]()
Hmm låter nästan som TF Noir Extreme?![]()
Upplever noll likheter mellan Egoïste och Noir Extreme men det kanske bara är jag.
Alright!Inte alls likt. Egoiste är ruskigt ruskigt bra! Mycket kanel och sandelträ, känner knappt alls av rosen som finns i.
Krya på dig!Jahapp, då har man gått och fått corona...
Får njuta av luktsinnet sålänge det finns kvar!
Dagens doft i hemmakarantänen blir TF Noir Extreme
![]()
Tack! Inga större besvär, blev förvånad över provsvaretKrya på dig!
Tycker dessa ger mkt för pengarna. Heritage kanske inte är en ren sommardoft, men en perfekt allaround. Guerlain Homme kan du hitta billigare på annat håll dock, men den är mer sommar (luktar Mojito typ). Lägg till Tom Ford - Costa Azzura och Carner Barcelona - Costarella på listan så har du massvis med bra dofter att välja mellanFördomsprofilering och sommardofthjälp sökes.
Jag har försökt hålla ett hälsosamt avstånd till den här tråden, men det är svårt.
Så nu eftersökes lite hjälp och här finns också ett gyllene tillfälle för gemene man att roasta mina doftpreferenser. Det här är vad som används, användningsfrekvens ordnad från vänster till höger. Med i ”samlingen” men ej på bild är en Moustashe från Rojas som ja verkligen uppskattar!! Baserat på vad jag använder och vilken prisklass jag befinner mig i; Vad skulle ni rekommendera för sommardoft 2021? All hjälp uppskattas!![]()
ps: avser övre hyllan!
ds: jag vet inte varför Marc jacobs flaskan fick delta vid fotograferingen, men de händer ibland att ja vill lukta sågverk tydligen![]()
Tusen tack! Precis ett så utförligt och proffsigt svar jag hade hoppats på! Nu börjar det roliga!Tycker dessa ger mkt för pengarna. Heritage kanske inte är en ren sommardoft, men en perfekt allaround. Guerlain Homme kan du hitta billigare på annat håll dock, men den är mer sommar (luktar Mojito typ). Lägg till Tom Ford - Costa Azzura och Carner Barcelona - Costarella på listan så har du massvis med bra dofter att välja mellan![]()
Du är välkommen. Costarela håller inte superlänge men när det är riktigt riktigt varmt så kanske man inte vill ha ett beast. Unik doft aquatisk med en prominent sandnotTusen tack! Precis ett så utförligt och proffsigt svar jag hade hoppats på! Nu börjar det roliga!
Återigen tack!![]()