JCE
Basic
Funkar för mig....Hmm får inte rabattkoden att fungera?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar för mig....Hmm får inte rabattkoden att fungera?
Är också ruggigt nära ett köp av Uden... tycker den är riktigt bra.Jag slog till på en Uden och en Mefisto. Blir två trevliga dofter till sommaren.Får kanske bli Uden Overdose i framtiden.
Båda är riktigt vassa så blir inte fel oavsett vilken man väljer. Upplever ändå Uden som välkomponerad och kvalitativ doft
.
Jag slog till på en Uden och en Mefisto. Blir två trevliga dofter till sommaren.Får kanske bli Uden Overdose i framtiden.
Båda är riktigt vassa så blir inte fel oavsett vilken man väljer. Upplever ändå Uden som välkomponerad och kvalitativ doft
.
Testa Renaissance eller Nio om du inte gjort det. Båda två är i mitt tycke ruskigt bra. Har tidigare hållit Nio högst men senaste dagarna har jag börjat omvärdera det.
Skumt, fungerar för mig nuSkumt.
![]()
Ödet, någon vill inte att jag ska beställa fler parfymerSkumt, fungerar för mig nu
Tycker jag också så kunde inte låta bliÄr också ruggigt nära ett köp av Uden... tycker den är riktigt bra.
Gillar både Mefisto och Mefisto Gentiluomo men ville inte ha en 100ml flarra så valet blev enkelt med MefistoMycket bra - Mefisto G blir min go-to, gillar skarpt! Ska köra Uden x 2 en sväng till för utvärdering!
Renaissance har jag en dekant av, pendlar mellan ’mmm...fantastiskt’ och ’uoäh’ mellan användningarna. Oklart varför.
Nio har jag inte testat - får försöka hitta ett prov!
Fan känner att intresset för parfymer börjar svalna lite haha länge sedan jag testade något som verkligen gav mig ha begär...efter ett par ggrs användande har jag senaste tiden bara känt "njae, average"
Någon som kan tipsa om någon kul sommarparfym som kan återuppliva mig? Något fräscht med bra performance och lite djup?
Har dessa sommarparfymer just nu:
Versace eros
2 st Dior homme sport 2008 års formula
PDM percival
Lacoste Blanc
Lacoste lhomme intense
Guerlain ideal cologne
Prada Lhomme
Hugo Boss united
Renaissance har jag en dekant av, pendlar mellan ’mmm...fantastiskt’ och ’uoäh’ mellan användningarna. Oklart varför.
Nio har jag inte testat - får försöka hitta ett prov!
Tack!Några som jag tycker är grymma:
TFK - Cosmos
TF - Costa Azzurra
TF - Sole di Positano
Xerjoff - Kobe
Xerjoff Casamorati - Gentiluomo
Amouage - Reflection Man
Nishane - Hacivat
Och som jag verkligen är sugen på att testa:
Nishane - Ambra Calabria
Jag måste säga att Creed - Jardin d’Amalfi verkligen gav mig den där wow-känslan men kan ändå inte rättfärdiga ett flaskköp för den pengen!Fan känner att intresset för parfymer börjar svalna lite haha länge sedan jag testade något som verkligen gav mig ha begär...efter ett par ggrs användande har jag senaste tiden bara känt "njae, average"
Någon som kan tipsa om någon kul sommarparfym som kan återuppliva mig? Något fräscht med bra performance och lite djup?
Har dessa sommarparfymer just nu:
Versace eros
2 st Dior homme sport 2008 års formula
PDM percival
Lacoste Blanc
Lacoste lhomme intense
Guerlain ideal cologne
Prada Lhomme
Hugo Boss united
Jag måste säga att Creed - Jardin d’Amalfi verkligen gav mig den där wow-känslan men kan ändå inte rättfärdiga ett flaskköp för den pengen!
Får samma utav Spice and Wood, stört bra. Riktigt synd på prislappen som du säger, hade det varit ”lagom dyrt” hade man bara kunnat bita i det sura äpplet och unna sig.
YOLOSå har jag känt kring en lång rad Roja. De har varit riktigt bra. Några till och med galet bra. Men jag kan inte kasta upp 7-8-9k för en parfym.
Den är riktigt fin! Så fort min dekant är slut ska jag klippa en 100ml.DD: Nishane- Hacivat
Vårkänslor ute även om vi inte riktigt är där ännu. Är det trådens mest hypade/rekommenderade doft? Förutom att lukta gott ska jag äntligen träffa min mormor som har fått vaccin och nu är så säker man kan bli emot covidskiten.
![]()
Så har jag känt kring en lång rad Roja. De har varit riktigt bra. Några till och med galet bra. Men jag kan inte kasta upp 7-8-9k för en parfym.
Men vafan?Låt korten gå varma
![]()
När man anger Stockholm och postnummer så ges man nu fraktalternativet ”rest of the world”, kan ju f-n inte vara vettigt? Inom EU ju?Men vafan?
De vill lägga på €35 för frakt till Stockholm? Har inte betalat en spänn i frakt förut?
Men vafan?
De vill lägga på €35 för frakt till Stockholm? Har inte betalat en spänn i frakt förut?