• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Låt korten gå varma 💸

DE21549A-B458-4D69-A589-904E2A5B823E.png
Satan.. vilken hemsida?

Spray tyckte det var märkligt och frågade om det inte var så att jag hade råkat välja Schweiz istället😂
Sa att både jag + vänner har samma problem så dom ska försöka kolla upp det och lösa problemet nu.

Edit: Nu skrev dom "There is a bug in the system, thanks for letting us know. We are about to fix this".

Kom precis hem från gymmet å började prata med tjejen om min senaste beställning ja gjorde i bilen på g hem för att jag inte kunde hålla mig 😂
Då har hon köpt denna till mig för att ytterligare spä på mitt skenande parfym-missbruk! Inte bra detta.... 😅
2E1243B3-721D-4731-A4F5-BD7D842B3658.jpeg

Kom precis hem från gymmet å började prata med tjejen om min senaste beställning ja gjorde i bilen på g hem för att jag inte kunde hålla mig 😂
Då har hon köpt denna till mig för att ytterligare spä på mitt skenande parfym-missbruk! Inte bra detta.... 😅

Den är grym. Författaren är medlem i Facebook-gruppen också. Tyvärr inte så aktiv.
Fan va jag blev sugen på en resa till Paris när jag läste den boken.

edit: freudiansk slip. Stod ”fan va sugen jag blev på en parfym” 😁

Har i ett svagt ögonblick lovat fästmön att inte köpa en enda flaska innan vi gifter oss, typ 8 veckor kvar.. tydligen är fler flaskor utslaget på året än antal veckor ”helt sjukt” beteende 😆

Så sa min fru också. Men hon har gett upp. Häromdagen såg hon riktigt glad ut när jag hade en doft hon gillade! :)

Senast ändrad:
Jenny Lantz var även med på TV4 för ett tag sedan...

KD: SweDoft - Tre Kronor (dekant från @S.L)
Det var ett tag sedan jag kände wow på en ny doft jag provat och nu under kvällen fick jag uppleva det igen 👏😃. En doft helt i min smak. Tycker den öppnar upp otroligt fräscht (citrus) och rent för att sedan låta lavendeldoften träda fram. Välbalanserad med att vara fräsch och blommig på ett positivt sätt. Blir att beställa en flaska ikväll frågan är 30 eller 50ml 🤔?
(Lånad bild från nätet.)
66C17444-EA57-4E5C-A15A-A82FAB93F592.jpeg

Tillbaka
Topp