Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan.. vilken hemsida?Låt korten gå varma
![]()
De har väl sett en extrem ökning av ordrar till Sverige sedan deras site började poppa upp härNär man anger Stockholm och postnummer så ges man nu fraktalternativet ”rest of the world”, kan ju f-n inte vara vettigt? Inom EU ju?
Har kontaktat dom ang frakten, uppdaterar er när jag får svar.
Satan.. vilken hemsida?
Tänkte precis skriva att man måste kontakta dem. Inte direkt rimligt att inom EU har samma kostnad som Sydney.
Bara en Ambra Calabria plus nån tveksam efterrättsfruktslukt som ska langas vidare till nån f.n hemlös doftpundare..,Vad beställde du totalt...?![]()
Bara en Ambra Calabria plus nån tveksam efterrättsfruktslukt som ska langas vidare till nån f.n hemlös doftpundare..,
Snyggt! Är det några Creed som inte faller dig i smaken sen kan du skicka ett PMLite nytt in.
![]()
Jag kan absolut höra av migSnyggt! Är det några Creed som inte faller dig i smaken sen kan du skicka ett PM![]()
Kung e du!Låt korten gå varma
![]()
Jaha, då fick det bli en beställning här ocksåLåt korten gå varma
![]()
På tal om Creed, vill gärna testa GIT och om nån har en dekant så byter jag gärna mot nåt relevant ur min lista, dra ett pm isf.![]()
Kom precis hem från gymmet å började prata med tjejen om min senaste beställning ja gjorde i bilen på g hem för att jag inte kunde hålla mig
Då har hon köpt denna till mig för att ytterligare spä på mitt skenande parfym-missbruk! Inte bra detta....![]()
![]()
Kom precis hem från gymmet å började prata med tjejen om min senaste beställning ja gjorde i bilen på g hem för att jag inte kunde hålla mig
Då har hon köpt denna till mig för att ytterligare spä på mitt skenande parfym-missbruk! Inte bra detta....![]()
![]()
Har i ett svagt ögonblick lovat fästmön att inte köpa en enda flaska innan vi gifter oss, typ 8 veckor kvar.. tydligen är fler flaskor utslaget på året än antal veckor ”helt sjukt” beteende![]()
Jenny Lantz var även med på TV4 för ett tag sedan...Kom precis hem från gymmet å började prata med tjejen om min senaste beställning ja gjorde i bilen på g hem för att jag inte kunde hålla mig
![]()