• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Härligt! Jag mailade när vi skrev om det sist, fick svar att dom har strul med leveranser... sen dess ingenting
Jag tror de är en handlare som inte har allt i eget lager utan börjar fiska efter produkterna då de får beställningar och därför tar det så lång tid. Trist då det tar så länge……om jag kommer ihåg rätt så tog det en dryg vecka för min att dyka upp.

Hej alla glada😃
Nu är det fredag och då är det giganten som gäller!
IMG_20210430_085654.jpg

En värdig fredagsparfym 😍 A59D4B4B-7669-408F-BF20-D7B5B9B1A0E5.jpeg

Jag tror de är en handlare som inte har allt i eget lager utan börjar fiska efter produkterna då de får beställningar och därför tar det så lång tid. Trist då det tar så länge……om jag kommer ihåg rätt så tog det en dryg vecka för min att dyka upp.
riktigt lång tid, 22 dagar totalt. 🤯
Uppdatering: fick sms från schenker nu; redo att hämta 👍🏻

Va det en bra deal som man missade?

Beställde dessa från Falinas två veckor sedan och hämtade precis ut dem. Lång leverans men perfekt timing inför helgen 😊

Den högra är ju grym - varit sjukt sugen på att prova den vänstra (eller ännu hellre Rouge Dress Code) - förväntar mig intryck senare! :)

Den högra är ju grym - varit sjukt sugen på att prova den vänstra (eller ännu hellre Rouge Dress Code) - förväntar mig intryck senare! :)
Homme är jävligt grym. En Mojito-Vetiver.. perfekt till kommande årstid.

Jag gillar Habit Rouge, kanske kan vara gubbig i någon annans näsa men jag uppskattar den verkligen. Gillar man TF Noir så kommer man gilla Habit Rouge oxå, Noir EDT påminner väldigt mkt om den.

Dresscode är jag oxå på jakt efter, men den fins bara för löjliga priser på eBay. Har förstått att den är helt annorlunda än originalet, mer tonka/vanilj.

Första intrycket av Colonia Intensa; vart är doften? 😂

Är det min Corona som spökar eller är den sjukt svag? Känner knappt doften alls trots 4 sprays runt nacken och två på armen 🤔

Hahahaha! Kan du rekommendera en psykolog? 😂

Nej men jag känner parfymen lite grann, namnet (intensa) var bara lite missvisande. Tycker vanliga colonia doftade betydligt mer 🤔

Ska prova Bentley for men lite senare ikväll! Är den också klen får det nog bli den där psykologen eller kuratorn 😂

Min bror är psykolog. Tyvärr fanns ingen räddning för mig 😜🤣.

Colonia intensa har jag inte upplevet problem med men då har jag bara vintage flaskor som referens. Kanske har de blivit sämre?

Min bror är psykolog. Tyvärr fanns ingen räddning för mig 😜🤣.

Colonia intensa har jag inte upplevet problem med men då har jag bara vintage flaskor som referens. Kanske har de blivit sämre?
Inte en susning om dem omformulerats faktiskt...inte hört något om det iaf :)

Provade Bentley for men intense nu...not my cup of tea tyvärr.

Jäkla tur att man börjar med dekanter alltså...

• Like
Reactions: S.L
Tillbaka
Topp