• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Håller med. Olivier Polge är värmen favoritnäsa. Jävligt duktig på att skapa kreativa ”nya” dofter som fortfarande där massapealing. Spicebomb, Dior Homme, D&G the one, Valentino Uomo, Invictus... best seller efter best seller.

ska bli jävligt intressant att få se vad det är han släpper som sin första egna Chaneldoft i ”vanliga” serien för män.
Håller helt med!

545C6E45-992E-4114-A543-51D1C9C6D926.jpeg
545C6E45-992E-4114-A543-51D1C9C6D926.jpeg

Håller med. Olivier Polge är även en favoritnäsa. Jävligt duktig på att skapa kreativa ”nya” dofter som fortfarande är massapealing. Spicebomb, Dior Homme, D&G the one, Valentino Uomo, Invictus... best seller efter best seller.

ska bli jävligt intressant att få se vad det är han släpper som sin första egna Chaneldoft i ”vanliga” serien för män.
Förväntas det en ny Chanel för män snart? :)

Jag har en vintage. Galen performance för att vara så pass billig. För mycket krydda för min smak. Dock verkar den vara rätt uppskattad av andra könet då det är en av få som jag faktiskt fått uttalade komplimanger av.

Edit
Säljer en Chanel Allure Home om någon är intresserad.
Riktigt bra den där allure homme! Har själv en flarra :)

sista dagen för rabatten på Nishane idag.. Någon som har erfarenhet av Nishane Munegu?

Edit- fick svar att den inte producerades längre.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp