@Khoma Intresserad av att höra vad du tycker om NaxosHar en på ingång.
Är nog bland det bästa jag doftat på och helt klart en favorit samlingen! Lagom söt utan att bli för "mycket". Prestandan skulle jag säga är mer än godkänd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Khoma Intresserad av att höra vad du tycker om NaxosHar en på ingång.
Härligt, hörde någon från nätet säga att den ska vara som en bättre/mognare version av pure havanne. Högg en direkt! haha Väntar med spänning.Är nog bland det bästa jag doftat på och helt klart en favorit samlingen! Lagom söt utan att bli för "mycket". Prestandan skulle jag säga är mer än godkänd![]()
Härligt, hörde någon från nätet säga att den ska vara som en bättre/mognare version av pure havanne. Högg en direkt! haha Väntar med spänning.
Ah okejDe har båda tobak och sötma. Men jag vill påstå att Naxos är betydligt starkare och mindre fokus kring tobak än pure havane.
Heads-up innan det blir K&S under dagen.
Passa på nu när mitt spontana jag är igångoch innan jag hinner komma på bättre tankar
.
Byten mot G-Shock är alltid intressant. Kan byta flera/alla dofter beroende på vilken modell du har att erbjuda i byte.
Parfums de Marly - Layton 75ml.
Tagit max 5 sprays från flaskan. Fullset.
950kr inkl skicka lätt frakt.
Parfums de Marly - Godolphin 75ml.
Tagit max 3 sprays från flaskan. Fullset.
950kr inkl skicka lätt frakt.
Thameen - Carved Oud 50ml.
1600kr inkl skicka lätt frakt.
Nishane - Ani 50ml.
Tagit max 5 sprays från flaskan. Utan box.
1250kr inkl skicka lätt frakt.
Xerjoff - Uden 50ml.
Tagit max 8 sprays från flaskan. Fullset.
1999kr inkl skicka small frakt.
Xerjoff - Mefisto 30ml.
Aldrig använd. Fullset.
750kr inkl skicka lätt frakt.
SweDoft - Tre Kronor 50ml
900kr inkl skicka small frakt.
Versace - Eau Fraiche 50ml
350kr inkl skicka lätt frakt.
Laboratory Perfumes - Gorse 100ml.
50-55mk kvar i flaskan. Fullset.
400kr inkl skicka lätt frakt.
Skicka mig ett PM så tar vi det därifrån.
Plockar bortVi har fått varningar för annonsering i tråden tidigare. Fortsätter det finns det en stor risk att tråden kommer att stängas ner.
Vi har fått varningar för annonsering i tråden tidigare. Fortsätter det finns det en stor risk att tråden kommer att stängas ner.
Den köpte jag till frugan.De skulle bara våga! KS bästa tråd. Då begår jag myteri!
Ontopic:
Dagens: Casablanca lily av Byredo
![]()
Fin men inget jag köper helflaska av!
En relevant observation tycker jag.Den köpte jag till frugan.
Den är fantastisk på henne, gillar att den ligger nära huden på henne.
kanske lite märkligt när man själv slänger på sig Terroni, Interlude osv.
En relevant observation tycker jag.
Vissa dofter är bäst som hudnära, inte alla dofter måste fylla ett rum och slå folk på käften.
Hamngatan på vänster sida om man kommer från centralen, nästan i slutet på gatan vid stortorgetKänner hur det rycker i shoppingnerven redan! Var ligger den?
Blir denna goding idag....![]()
Håller med om etiketten. Påminner om ATHs tidigare design. Andas inte direkt premium.FMD:
![]()
Intensiv, lite bitter citrus/neroli. Ganska okomplex men faktiskt jäkligt fin. En av de bisarraste flaskorna (korkarna) nånsin? Ett minus i kanten för etiketterna på hela Portraits serien, ser ut som att man skrivit ut dem själv på en budgetskrivare och billigt kontorspapper, pengarna tog slut efter korken kanske...