Tack för tipset! Kikade igenom lite och visst verkar de båda varianterna vara trevliga på sina inga sätt. Men har troligtvis lyckats lösa dekant via @eau.m.g och ser fram emot att testa bägge dofterna.Ifall av intresse:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset! Kikade igenom lite och visst verkar de båda varianterna vara trevliga på sina inga sätt. Men har troligtvis lyckats lösa dekant via @eau.m.g och ser fram emot att testa bägge dofterna.Ifall av intresse:
Sådär om jag ska vara ärlig. Har inte kört den mer. Sträcker mig efter annat helt enkelt. Speciellt när jag har dekanten på Chanel... Måste köpa den!Ruskigt fin
Hur går det med Decas?
Håller helt med! Jag har aldrig förstått jämförelserna med att den skulle lukta som liemannen osv... Tycker den är fräsch.Vi kör Encre Noir idag igen. Jag tycker ändå att den håller långt inpå sommaren, oavsett vad många på Fragrantica tycker.
![]()
Minst 25 spray och ut i sommarvärmen!Dagens: Overspraying Tuscan Leather
![]()
Jag hade en kollega som påstod att han själv började lukta illa efter 43Var inne på kontoret igår när en diskussionen uppstod kring hur män tydligen börjar lukta på ett speciellt sett när dem kommer upp i en viss ålder
Samtalsämnet gled därefter in på hur jag alltid luktar "såå himla gott", att man känner i byggnaden när jag är på kontoret och att doften sitter kvar på mitt kontor när någon gått in för att ex låna en laddarehaha
Ändå är jag en sissysprayer som kör max 3-5 sprays. Brukar även främst köra fräscha dofter såsom ex BDC, prada lhomme, percival etc
Kul att parfym uppskattas av kollegorna, och att dem inte håller på som @livinl0uds KOL-tanter haha
Brukar ni få komplimanger för era parfymer?
Hahaha om 9 år är man körd alltså, good to knowJag hade en kollega som påstod att han själv började lukta illa efter 43![]()
Shit. Man typ klänner lukten av att titta på bilden. Krispigt fräsch
Det är sådana arbetskollegor jag letar efterVar inne på kontoret igår när en diskussionen uppstod kring hur män tydligen börjar lukta på ett speciellt sett när dem kommer upp i en viss ålder
Samtalsämnet gled därefter in på hur jag alltid luktar "såå himla gott", att man känner i byggnaden när jag är på kontoret och att doften sitter kvar på mitt kontor när någon gått in för att ex låna en laddarehaha
Ändå är jag en sissysprayer som kör max 3-5 sprays. Brukar även främst köra fräscha dofter såsom ex BDC, prada lhomme, percival etc
Kul att parfym uppskattas av kollegorna, och att dem inte håller på som @livinl0uds KOL-tanter haha
Härlig bild!Kör Hermes i Roslagen
![]()
Mm är ju väldigt sällan man får komplimanger av folk man inte har någon relation till, har nog bara hänt en gång...för typ 10 år sedan haha ändå minns man tillfället, hade vanliga Dior homme som signature scent på den tiden.Av kollegor får jag bara av dem som vet att jag är intresserad. Hur mycket räknas dem? Bland vänner och bekanta får jag hyfsat mycket komplimanger.
Ligger mellan 2-5 spray beroende på doft och tillfälle.
Mm är ju väldigt sällan man får komplimanger av folk man inte har någon relation till, har nog bara hänt en gång...för typ 10 år sedan haha ändå minns man tillfället, hade vanliga Dior homme som signature scent på den tiden.
Haha jag har nog aldrig fått någon uttalad negativ kommentar men man har ju själv märkt att det blir lite för mycket ibland...Fått motsatt reaktion också, 3 spray av Frederic Malle - Promise är enormt starkt, projektion till månen ungefär, i synnerhet när man står i en hiss med någon som inte uppskattar cypriol och patchouli![]()