Haha segerJo jag såg det men ”tänkte” köpa 2-3 dofter till utöver den men nu blir det ingen istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha segerJo jag såg det men ”tänkte” köpa 2-3 dofter till utöver den men nu blir det ingen istället.
På gott och ontHaha seger![]()
Är det en personlig kod, eller någon du kan dela med dig av?25% med kod på all parfym inklusive det som redan är på rea, "tyvärr".
Endast idag: 25% rabatt på nästan allt från beauty och home. Shoppa för 799 kr och använd koden: NOW25. Gäller varor märkta med NOW25. Rabattkoden kan inte kombineras med andra koder.Är det en personlig kod, eller någon du kan dela med dig av?
Aldrig varit med om detHej alla,
Jag har köpt ett par dekanter från flertal medlemmar här. Nu har mina dekanter vid munstycket/locket börjat lukta rutten fisk.
Är det normalt?
Hej alla,
Jag har köpt ett par dekanter från flertal medlemmar här. Nu har mina dekanter vid munstycket/locket börjat lukta rutten fisk.
Är det normalt?
Jag gjorde slut på mitt lilla test av den igår. För mig dominerar en salt ton med lite trä i bakgrunden.DD: Xerjoff - 40 Knots. Oj! Den här är skum… jag får inte någonstans ihop den med beskrivningen:![]()
![]()
![]()
. Trä? Lite kanske. Marina toner? Nä. Salt? Lite kanske. Grönt? Nope. Den här är söt, pudrig, amber och riktigt, riktigt tung! Är den dålig? Lååångt ifrån! En riktigt trevlig doft, potent som attan, men väldigt annorlunda mot vad jag förväntade mig.
![]()
Hej alla,
Är det normalt?
Har du kollat på Fragrantica så att inte rutten fisk är en av doftnoterna?Hej alla,
Är det normalt?
Jag är själv sugen på ett blindköp av den där. Finns 100ml på computersalg.se för 675:- inkl. frakt ser jag. Blir lite lockad.DD: Prada - Amber Pour Homme
Ruggigt fräsch och ren (tvålig) i doften.
Helt i min smak. Kommer definitivt bli en flarra.
![]()
![]()
Paketleverans idag. Även om performance är sådär så är den fasiken riktigt bra!
Den är förjäkla bra om man är ute efter en fräsch och tvålig doftJag är själv sugen på ett blindköp av den där. Finns 100ml på computersalg.se för 675:- inkl. frakt ser jag. Blir lite lockad.
Ja, men jag tog den snabbt som tusan innan jag ens hann fundera på om jag "behövde" nåt mer.Den är förjäkla bra om man är ute efter en fräsch och tvålig doft. Klicka med den direkt. Riktigt bra pris. Har själv en 100ml i varukorgen hos https://www.my-origines.com/se/ för 60€.

Hahaha skönt att man inte är ensam om detJa, men jag tog den snabbt som tusan innan jag ens hann fundera på om jag "behövde" nåt mer.
"Ibland" så är det ju så med de där sidorna där man får betala runt hundringen i frakt. Då måste man helt plötsligt rättfärdiga frakten på alla möjliga vis, och vips är där 5 grejer i varukorgen... Men priset är bra!
Men jag dömer absolut inte någon!![]()
Fan vad kul! Funderade häromdagen på om du klickade med den eller inte. Köpte min flaska rätt tidigt i mitt intresse och måste erkänna att jag hade glömt bort den helt ganska länge men när du beställde dekanten började jag köra den igen, ffa som kvällsdoft efter dusch och tycker den är grym.DD: Prada - Amber Pour Homme
Ruggigt fräsch och ren (tvålig) i doften.
Helt i min smak. Kommer definitivt bli en flarra.
![]()
Ja, den har verkligen imponerande performance för att vara en fräsch doft.Doften var verkligen så som de beskrev den. Glad att jag nöp en dekant av dig
. Verkligen en doft som kommer användas flitigt efter dusch. Upplever att den har god performance och projicerar fin fint
.
VerkligenJa, den har verkligen imponerande performance för att vara en fräsch doft.
Bonus att både hustru och dotter gillar den också.![]()
Ja, den har verkligen imponerande performance för att vara en fräsch doft.
Bonus att både hustru och dotter gillar den också.![]()
Erba Pura är den parfym jag blivit mest sågad av från sambon. Ska inte uttrycka mig i ord vad hon sa men var inte positivtJag ser min fru’s avsky för vissa av mina dofter som en ren kvalitetsstämpel…
Ska nog prova Erba Pura imorgon, återkommer med första intryckErba Pura är den parfym jag blivit mest sågad av från sambon. Ska inte uttrycka mig i ord vad hon sa men var inte positivt. Visserligen tyckte jag inte heller att den var något vidare men var inte så illa
.
Det ser jag fram emotSka nog prova Erba Pura imorgon, återkommer med första intryck![]()