• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Oj oj oj....vilket mästerverk till doft. Tyvärr inne på absolut sista sprayen nu. Fueguia 1833 - Ett Hem.

Ceder, sandelträ och svartpeppar ✌️

Frederic Malle.png

Senast ändrad:
DD: Xerjoff - 40 Knots. Oj! Den här är skum… jag får inte någonstans ihop den med beskrivningen: 🪵 💦 🧂 🌱. Trä? Lite kanske. Marina toner? Nä. Salt? Lite kanske. Grönt? Nope. Den här är söt, pudrig, amber och riktigt, riktigt tung! Är den dålig? Lååångt ifrån! En riktigt trevlig doft, potent som attan, men väldigt annorlunda mot vad jag förväntade mig.
7B7D6A84-F3AE-4913-B902-C9B10327DA0E.jpeg
Jag gjorde slut på mitt lilla test av den igår. För mig dominerar en salt ton med lite trä i bakgrunden.

Senast ändrad:
Den är förjäkla bra om man är ute efter en fräsch och tvålig doft👌. Klicka med den direkt. Riktigt bra pris. Har själv en 100ml i varukorgen hos https://www.my-origines.com/se/ för 60€.
Ja, men jag tog den snabbt som tusan innan jag ens hann fundera på om jag "behövde" nåt mer.
"Ibland" så är det ju så med de där sidorna där man får betala runt hundringen i frakt. Då måste man helt plötsligt rättfärdiga frakten på alla möjliga vis, och vips är där 5 grejer i varukorgen... Men priset är bra!
Men jag dömer absolut inte någon! :angel:

Ja, men jag tog den snabbt som tusan innan jag ens hann fundera på om jag "behövde" nåt mer.
"Ibland" så är det ju så med de där sidorna där man får betala runt hundringen i frakt. Då måste man helt plötsligt rättfärdiga frakten på alla möjliga vis, och vips är där 5 grejer i varukorgen... Men priset är bra!
Men jag dömer absolut inte någon! :angel:
Hahaha skönt att man inte är ensam om det 🙏🙄😉. Blir nog beställning från https://www.my-origines.com/se/ för min del då jag har några fler i varukorgen.

DD: Prada - Amber Pour Homme
Ruggigt fräsch och ren (tvålig) i doften 🚿🧼🛀.
Helt i min smak 👌. Kommer definitivt bli en flarra.
A36BF072-D383-48A2-A8CC-10728F77AA5C.jpeg
Fan vad kul! Funderade häromdagen på om du klickade med den eller inte. Köpte min flaska rätt tidigt i mitt intresse och måste erkänna att jag hade glömt bort den helt ganska länge men när du beställde dekanten började jag köra den igen, ffa som kvällsdoft efter dusch och tycker den är grym. 🙂

Doften var verkligen så som de beskrev den 👌. Glad att jag nöp en dekant av dig 😉. Verkligen en doft som kommer användas flitigt efter dusch. Upplever att den har god performance och projicerar fin fint 🧼.

När man ger saker en andra chans kan det bli bra ibland, från att ha dömt ut grapejuicen så testade jag den mer ordentligt och ja… den är kanon! Nästan så att man vill ha den i glas med några isbitar.

kan nog bli en backup-flaska för gymväskan eller bara för att ha för jag tror denna kommer ryka i sommar

39DB5093-CB1B-47F9-B9C8-FBADC142EFC6.jpeg

Tillbaka
Topp