Fullpott från sambon på Prada - Amber Pour Homme
. För att citera ”Doftar rent och fräscht samt påminner mig om en tvål som fanns i badhuset när jag tävlingssimmade i yngre dagar så jag fick lite flashbacks” 
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu blir det åka av, räknar med ett julkort från dig i år!Fullpott från sambon på Prada - Amber Pour Homme. För att citera ”Doftar rent och fräscht samt påminner mig om en tvål som fanns i badhuset när jag tävlingssimmade i yngre dagar så jag fick lite flashbacks”
.

HahaNu blir det åka av, räknar med ett julkort från dig i år!![]()
Har upplevt samma på någraHej alla,
Jag har köpt ett par dekanter från flertal medlemmar här. Nu har mina dekanter vid munstycket/locket börjat lukta rutten fisk.
Är det normalt?
Fick hem mitt discovery set från Xerjoff idag, samtliga dofter väldigt fina! Framförallt Golden Dallah. Trodde den skulle vara mörkare och mer vintrig, men den är grym i värmen. Får nästan en känsla av rabarberkräm
Har ett rör av den, har typ 15 olika jag fick från boutique ideale men inte haft chans att testa än. Ska köra Golden Green imorgon!Golden Dallah är ruskigt bra. Gillar också Golden Green i samma serie som är en annorlunda kaffedoft, orostade gröna bönor istället. Testa gärna den om du snubblar över en dekant.
Haha jag får en sur fruktsallad av Erba PuraDet ser jag fram emot. Sambon tyckte delvis den luktade rutten frukt
.
Hade hellre luktar sur fruktsalladHaha jag får en sur fruktsallad av Erba Pura![]()
HahaHade hellre luktar sur fruktsalladän rutten frukt och det var en av dom ”snällare” uttalen sambon gjorde om doften
. Förstår inte hur hon kan tycka den var så illa. Visst jag skulle aldrig köpa en flarra av den men har luktat på äckligare dofter än den
.
Har ett rör av den, har typ 15 olika jag fick från boutique ideale men inte haft chans att testa än. Ska köra Golden Green imorgon!
Hade hellre luktar sur fruktsalladän rutten frukt och det var en av dom ”snällare” uttalen sambon gjorde om doften
. Förstår inte hur hon kan tycka den var så illa. Visst jag skulle aldrig köpa en flarra av den men har luktat på äckligare dofter än den
.
Låt sambon lukta på denna, sen kommer hon tycka att allt annat i jämförelse luktar gottHade hellre luktar sur fruktsalladän rutten frukt och det var en av dom ”snällare” uttalen sambon gjorde om doften
.
Hon är en svårövertalad dam, fick inget annat val än ge bort min 5ml dekant av Erba PuraKul! Öppningen är inte wow för mig men ge den tid, magin kommer!
Hahahaha. Den är ju jättefin![]()
Luktar ”bajs”
Toppnoten påminner om blod.. Jag kände lite illamående när jag testade den. kolla recensionerna på fragranticaLuktar ”bajs”?
Sambon har fått doftat på några från Areej som rent ut sagt luktat fruktansvärt men Erba Pura var den värsta hittills.
Har ni några YouTube kanaler som ni följer när det kommer till parfym-reviews? Tänkte att det kanske kan vara kul att dela med sig av.
Min favorit är Persolaise Perfumes, en otroligt professionell kritiker, bloggare, författare.
![]()
Lite olika, Max Forti, Gents Scents, the fragrance apprentice. Men oftast söker jag bara på doften jag är intresserad av och tittar på vad jag kan hitta så länge det inte är Jeremy Fragrance eller Demi Rawling.Har ni några YouTube kanaler som ni följer när det kommer till parfym-reviews? Tänkte att det kanske kan vara kul att dela med sig av.
Min favorit är Persolaise Perfumes, en otroligt professionell kritiker, bloggare, författare.
![]()
Den hade sambon säkert tyckt omToppnoten påminner om blod.. Jag kände lite illamående när jag testade den. kolla recensionerna på fragrantica![]()
Lite olika, Max Forti, Gents Scents, the fragrance apprentice. Men oftast söker jag bara på doften jag är intresserad av och tittar på vad jag kan hitta så länge det inte är Jeremy Fragrance eller Demi Rawling.
Demi kan jag ändå tolerera. Jeremy har tappat det helt. Hans instagram är som en LSD-trip.Lite olika, Max Forti, Gents Scents, the fragrance apprentice. Men oftast söker jag bara på doften jag är intresserad av och tittar på vad jag kan hitta så länge det inte är Jeremy Fragrance eller Demi Rawling.
Luktar ”bajs”?
Sambon har fått doftat på några från Areej som rent ut sagt luktat fruktansvärt men Erba Pura var den värsta hittills.
"Persolaise Perfumes" säger du? Inget jag sett innan men man får ju ge det en titt och se vad det är.Har ni några YouTube kanaler som ni följer när det kommer till parfym-reviews? Tänkte att det kanske kan vara kul att dela med sig av.
![]()
Fick hem flaska nr 20, 21 och 22 i ordningen från Areej förra veckan. Tur att smaken är olika.![]()