Det enda med den där som är mindre bra är texten ”overdose” över flaskan. I övrigt är den grym!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Icon har jag tänkt köpa många ggr men av ngn anledning har det aldrig blivit av.Påfyllning på hyllorna. Hoppas på en mer långlivad ersättare till TF Neroli P. Den andra fick bara följa med för att den var billig och jag är ganska nyfiken av mig. Någon som känner igen det där kanske?
![]()
Påfyllning på hyllorna. Hoppas på en mer långlivad ersättare till TF Neroli P. Den andra fick bara följa med för att den var billig och jag är ganska nyfiken av mig. Någon som känner igen det där kanske?
![]()
Ja, det kan jag inte uttala mig om för den är okänd för mig än så länge, Kobe. Men Haramain Neroli Canvas var helt klart bra. Gav den ett sprut på ena armen vid 17:15 och den sitter mycket tydligt kvar ännu. Neroli brukar försvinna som en avlöning på mig annars. Den är jag helt klart initialt mycket nöjd med. Presentationen (lådan som den kom med) var lite väl överdriven men det är väl inget man kan gnälla över direkt. Priset? €81,33 på Perfumedeal24 för 75ml. Plus frakt €12.50 "flat rate".Hamarain är jag sugen på! Tror ingen doft spöar Kobe (Xerjoff) men priset kanske är bättre?
Vilken sida köpte du ifrån?Påfyllning på hyllorna. Hoppas på en mer långlivad ersättare till TF Neroli P. Den andra fick bara följa med för att den var billig och jag är ganska nyfiken av mig. Någon som känner igen det där kanske?
![]()
Ja, det kan jag inte uttala mig om för den är okänd för mig än så länge, Kobe. Men Haramain Neroli Canvas var helt klart bra. Gav den ett sprut på ena armen vid 17:15 och den sitter mycket tydligt kvar ännu. Neroli brukar försvinna som en avlöning på mig annars. Den är jag helt klart initialt mycket nöjd med. Presentationen (lådan som den kom med) var lite väl överdriven men det är väl inget man kan gnälla över direkt. Priset? €81,33 på Perfumedeal24 för 75ml. Plus frakt €12.50 "flat rate".
Ja, den var spännande. Har Icon på motsatt arm från Neroli Canvas. Icon har jag lite svårt att bestämma mig för. Den har en väldigt bra performance, gick inte bort med en våtservett (ja, jag fick lite nog av den just då) eller duschstänk från en barnatvättning. Den hade nåt kvalmigt i sig initialt. Det är nåt jag känner igen från BR540 och Oud for Greatness. Vettefan vad det är men jag tål inte skiten. Men det släppte till slut, och kvar sitter nu nåt intressant och väldigt maskulint. Vi får nog ge varandra lite mer tid tillsammans. Men än så länge, stannar jag hemma med mr Icon. Ändrar ingen relationsstatus på Facebook än, med andra ord.Icon har jag tänkt köpa många ggr men av ngn anledning har det aldrig blivit av.
Perfumedeal24.comVilken sida köpte du ifrån?![]()
Den här sidan har skadat mig grovt… varje gång jag hör ngt om Giroud (för er som skiter i fotboll så är det en spelare i Frankrike) på tv tänker jag på parfym.
Trevligt, inte hört talas om denna sida förut, men roligt att känna till nya sidor och att man vet att dom är legit.Perfumedeal24.com
Ja, jag kan erkänna att det var en chansning, men det verkade okej enligt trustpilot och det gick ju vägen utan problem. Inga "next-day-deliveries" direkt men det är skönt att gå och vänta på parfymleveranser. Då är man inte lika trigger-happy som annars.Trevligt, inte hört talas om denna sida förut, men roligt att känna till nya sidor och att man vet att dom är legit.
Den är legit men vet fler än mig som lagt beställning där bara För att drygt en vecka senare få besked om att man får en refund, utan vidare motivering. Verkar som att de har en del lockpriser som de inte kan leva upp till. Sen är deras hemsida kanske den hemskaste som sett dagens ljus efter 1998.Trevligt, inte hört talas om denna sida förut, men roligt att känna till nya sidor och att man vet att dom är legit.
Sjukt nyfiken på att höra dina tankar/intryck om Unutamam!Varit nyfiken på Nishane Hacivat ett tag nu och bestämde mig för att slå till i blindo häromdagen när Sprayparfums hade den nedsatt med 25%. Tänkte att om jag fullständigt hatade doften så skulle den vara möjlig att flippa med minimal förlust pga rabatten.Fick även med några Hacivat-samples och testade de första spruten från en av dessa pga feghet.
Jag har tidigare testat Aventus och varit nöjd, men inte "wowad" av den doften. Blev rädd att känna likadant för Hacivat då jag förstått att de två dofterna ska vara närbesläktade. Och den känslan bekräftades. I 30 sekunder.
Sen utvecklades den till något helt annat. Nu är jag absolut ingen konnässör, och visst finns likheterna med Aventus där, men enligt mig är Hacivat en helt annan skapelse.
Och mitt slutgiltiga betyg är skyhögt. Vilken doft! Den är helt otrolig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser själv fram emot att testa den, faktiskt! Uppdaterar så fort detta är gjort.Sjukt nyfiken på att höra dina tankar/intryck om Unutamam!
Instämmer. Mycket svårnavigerad. Lade i alla fall en beställning på en cheapie som jag inte lyckats finns på någon annan sida jag "litat" på. 8 dagars leveranstid(!)Den är legit men vet fler än mig som lagt beställning där bara För att drygt en vecka senare få besked om att man får en refund, utan vidare motivering. Verkar som att de har en del lockpriser som de inte kan leva upp till. Sen är deras hemsida kanske den hemskaste som sett dagens ljus efter 1998.
Fick en refund på min Aventus veckan efter beställning...Den är legit men vet fler än mig som lagt beställning där bara För att drygt en vecka senare få besked om att man får en refund, utan vidare motivering. Verkar som att de har en del lockpriser som de inte kan leva upp till. Sen är deras hemsida kanske den hemskaste som sett dagens ljus efter 1998.
Finns nog ingen näsa vars skapelser är så mycket "aquired" taste som Russian Adam för mig. Tror inte jag sniffat på en enda doft han har och sagt "mmm, den här var najs". Men närapå alla har jag börjat längta efter några dagar senare. Noterade att hans senaste kreation höll hela fyra minuter innan de var slutsålda. Herrejävlar va ALD har tagit över ultra-nichen.
Har du börjat gå lös på Slumberhouse än?
Prada - L’Homme och Amber Pour HommeSöker efter "dushdofter" använder Thierry Mugler Cologne en del idag, men vill bredda den repertoar något.
Har ni några tips?
Tycker Prada Amber Pour Homme psssar bra i det segmentet. Har den på splitt om du vill testa.Söker efter "dushdofter" använder Thierry Mugler Cologne en del idag, men vill bredda den repertoar något.
Har ni några tips?