Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den var inte alls så dum tycker jag. Gillar både Dior Homme och Dior Homme Intense och sitter på flaskor av både (vintage så klart ) men tycker ändå Dior Homme Parfum är tillräckligt egen för att funka med dessa. Den påminner något om Dior Homme med en nertonad iris och starkare lädernot.Nån som testat den sista i Dior Homme serien, Dior Homme Parfume. Ska tydligen vara en riktig hit med samma DNA som föregångarna men betydligt mörkare och manligare.
Ja den var inte alls så dum tycker jag. Gillar både Dior Homme och Dior Homme Intense och sitter på flaskor av både (vintage så klart ) men tycker ändå Dior Homme Parfum är tillräckligt egen för att funka med dessa. Den påminner något om Dior Homme med en nertonad iris och starkare lädernot.
DHI är grym, klart en av mina favoriter!Ah tack för info. Jag gillar irisen så det fick bli en beställning av Dior Homme intense. Underbar doft verkligen!
Har en flaska var av dem jag med, riktigt fina dofter. Äger fler dofter från dem som jag gillar som t ex Tom Ford's Tuscan Leather och Creed's Aventus.Kör tom Ford Tabacco vanilj samt creed irish tweed
Väldigt nöjd
Har en flaska var av dem jag med, riktigt fina dofter. Äger fler dofter från dem som jag gillar som t ex Tom Ford's Tuscan Leather och Creed's Aventus.
Har tyvärr aldrig fått möjlighet att lukta på Tom Ford tobacco vanille. Men läst mkt gott om den. Säljs den ff?
Japp finns på Åhlens city i sthlm
Ok. Någon säljare att rekommendera? Och hur bra är den? Kort recension?Har för mig den går på runt 1700-1800:- ja. Köpte min flaska för 1200:- på eBay så det går att hitta till rimligare pris. Det förekommer en del kopior på eBay dock så där får man vara lite försiktig.
Kikade runt lite på bukten och hittade en som sålde den till ett bra pris. Verkar vara en seriös säljare. Skulle de ange ett lägre värde på paketet så du slipper moms/tull (vilket jag naturligtvis inte uppmuntrar nån att fråga) skulle det kunna bli ett klipp.Ok. Någon säljare att rekommendera? Och hur bra är den? Kort recension?
Stort tack för info och hjälp. Låter som en parfym jag skulle älska! Ska kolla upp den. Känns bara sisådär att blindköpa något jag aldrig luktat på för dom pengarnaKikade runt lite på bukten och hittade en som sålde den till ett bra pris. Verkar vara en seriös säljare. Skulle de ange ett lägre värde på paketet så du slipper moms/tull (vilket jag naturligtvis inte uppmuntrar nån att fråga) skulle det kunna bli ett klipp.
Den är väldigt bra. Tänk dig en rik piptobaks-doft som backas upp av söt vanilj och lite kakao. Lyxig och jävligt sexig.
Grym prestanda har den med, håller lätt 10+ timmar på mig. A little goes a long way.
Nej det är dumt att blindköpa något för de summorna. Får du inte nån möjlighet att testa den så dra iväg ett PM till mig så ska jag försöka hjälpa dig.Stort tack för info och hjälp. Låter som en parfym jag skulle älska! Ska kolla upp den. Känns bara sisådär att blindköpa något jag aldrig luktat på för dom pengarna
Kan varmt rekommendera London!Använder Burberry London för det mesta nu under vinterhalvåret. Lite annorlunda doft jämfört med andra herrparfymer. Flickvännen gillade den så mycket att hon gick och köpte damvarianten.
@TomasBStockholm Aqua di Parma Bergamotto luktar riktigt bra!
Fräsch absolut men lite tråkig tycker jag, perfekt jobbparfym. Fick den av min kära mor och fall hon frågar så älskar jag denVansinnigt bra parfym
Skojar inte när jag säger att det haglar positiva kommentarer när jag har denna, sjukt fräsch
En favorit hos mig med, suverän doft. Det är ingenting som skiljer flaskorna förutom rent utseendemässigt. 30ml och 75ml kommer i genomskinlig flaska medans 120ml kommer i svart flaska.Till vardags:
Brutalt bra. Nån som vet om den svarta flaskan skiljer sig?