Dronten
Silver
Om någon är sugen på att testa: https://klocksnack.se/threads/le-labo-discovery-set.65047/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FOM TORDTom Ford Oud Wood höst
Har använt Tom Ford Vanilla Tobacco under två- tre år, helt fantastisk! Varvas med Maison Margiela Jazz Club, Acqua di Parma Mandorlo Di Sicilia och Fico di Amalfi.
Någon som har testat Tom Fords blåa flaskor och har någon att rekommendera för sommaren? PING @MJ24
Rekommendationen är väl att alltid försöka förvara sina dofter i så mörka och svala förhållanden som möjligt. Tror inte känsligheten skiljer så mycket från ett märkte till ett annat.Någon som vet hur ljuskänsliga kvalitetsparfymer som Creed är i sina glasflaskor ?
Gillar Armani.
Acqua di gio profumo är den som används överlägset mest. Mycket bra är den.
Två nya inköpta:
Antar att du menar 'sport code', nej den flippas inte tyvärrFlippar du Aqua DI gio sport? Så är jag intresserad.
Jag har inte hört talas om Stora Skuggan. Hur doftar den du köpt? Unisex, eller?
Köpte Acqua di parma förra säsongen men blev så besviken, inte på doften men hur länge den höll på mig. För i år fick det bli Creed, Silver Mountain och är riktigt nöjd med både doft samt att den håller sig 5-6 timmar på mig, men det kan ju som sagt variera
Vet inte riktigt vad det beror på, är ingen expert på dofter men den fastnar hela enkelt inte på mig. Hur länge skulle du säga att den sitter kvar?Sjukt, hörde den kommentaren tidigare idag oxå just om Fico.
Har själv inte upplevt den tendensen efter nån dags användning.
Kör även Arancia, vilken även den doftar som den ska.
Vet inte riktigt vad det beror på, är ingen expert på dofter men den fastnar hela enkelt inte på mig. Hur länge skulle du säga att den sitter kvar?
Köpte Acqua di parma förra säsongen men blev så besviken, inte på doften men hur länge den höll på mig. För i år fick det bli Creed, Silver Mountain och är riktigt nöjd med både doft samt att den håller sig 5-6 timmar på mig, men det kan ju som sagt variera
Underligt fenomen det där, hur huden beter sig mot olika dofter. Sen absolut, starkare och med framträdande dofter har i alla fall en tendens på mig att sitta kvar längre. Creed Santal satt fan kvar dagen efter :OTycker inte Creed sitter så länge på mig heller. Har både Green irish tweed och Himalaya. Den parfym som sitter längst är Le Labo Santal 33. Enormt speciell doft - men den sitter 10 timmar, lätt. Särskilt i början. Även Byredos Oud Immortel sitter rätt bra på mig.
Tycker inte Creed sitter så länge på mig heller. Har både Green irish tweed och Himalaya. Den parfym som sitter längst är Le Labo Santal 33. Enormt speciell doft - men den sitter 10 timmar, lätt. Särskilt i början. Även Byredos Oud Immortel sitter rätt bra på mig.
Jag luktar jazzklubb till morgonen efter med Margielas doft
En av mina favoriter!
Jag älskar den. Riktigt bra!
Har du testat hans andra?
Jag har Fireplace också, liiite för tung för mig. Får huvudvärk om jag har den på mig men den funkar bra som doftspray - seriöst. Provat Barbershop men tyckte att den doftade för mycket tvål. Jazz Club passar mig bäst!
Mycket bra, så himla fräsch!Kör denna. Brudarna kan inte slita sig