Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Idag kör jag the one and only. F-n va mäktig den är!
Jag har svårt för Baccarat. Men sen är det intressant hur man ändrar preferenser med åldern. Vissa parfymer avskydde jag för några år sedan t.ex. Tobacco Vanilj från Tom Ford, när älskar jag den. Så jag ska ge Baccarat och rosdofter generellt en annan chans.Har haft absolute pour le matin från dem som jag gillade väldigt mycket. I övrigt är det väl Baccarat rouge man först tänker på när man hör MFK.
I övrigt har jag superdålig koll deras dofter.
Hahah. Trodde att du skämtade först. men det stämmerReviewerna på fragrantica för denna är fan magiska:
Nån jävel hävdar att den luktar som hans snopp efter en heldag på kontoret. Vilket tydligen är något positivt.
En annan hävdar att den fungerar bra som antingen självförsvars-spray eller för att mota bort lie-mannen.
En tredje hävdar att det är den ultimata Corona-parfymen. Ingen kommer närmare än 3 meter från dig.
Och en fjärde är övertygad om att 10 sprut gör dig immun mot Corona!
Haha, ja recensionerna är magiska. Det är en jäkligt potent doft. 1-2 sprayningar på bröstet där doften får sila sig igenom kläder = fräscht 80-tal.Reviewerna på fragrantica för denna är fan magiska:
Nån jävel hävdar att den luktar som hans snopp efter en heldag på kontoret. Vilket tydligen är något positivt.
En annan hävdar att den fungerar bra som antingen självförsvars-spray eller för att mota bort lie-mannen.
En tredje hävdar att det är den ultimata Corona-parfymen. Ingen kommer närmare än 3 meter från dig.
Och en fjärde är övertygad om att 10 sprut gör dig immun mot Corona!
Jag har svårt för Baccarat. Men sen är det intressant hur man ändrar preferenser med åldern. Vissa parfymer avskydde jag för några år sedan t.ex. Tobacco Vanilj från Tom Ford, när älskar jag den. Så jag ska ge Baccarat och rosdofter generellt en annan chans.
När vi ändå är inne på Maison Francis Kurkdjian, prova hans Lumière Noire pour Homme. En av de bättre manliga rosdofterna enligt mig.Jag har svårt för Baccarat. Men sen är det intressant hur man ändrar preferenser med åldern. Vissa parfymer avskydde jag för några år sedan t.ex. Tobacco Vanilj från Tom Ford, när älskar jag den. Så jag ska ge Baccarat och rosdofter generellt en annan chans.
Klickade hem lite nya sommardofter.
Av ren slump så blev det ett visst färgtema
Samma här, köpte light blue förra sommaren men luktade fan ingenting...provade intenseversionen i butik men märkte ingen större skillnad.Kul!
Har du testat de eller är det blind buy?
DG Light blue intense har hajpats hårt i år och jag var och doftade på den men förstår ej hajpen.
Acqua Di Parma levererar alltid
Kul!
Har du testat de eller är det blind buy?
DG Light blue intense har hajpats hårt i år och jag var och doftade på den men förstår ej hajpen.
Acqua Di Parma levererar alltid
@Alarik : Har en fråga, tänkte att nån annan kanske kan vara intresserad så jag ställer den öppet.
Du som har koll på TF.
Jag har Extreme EDT:n. Den är grym, en riktig favorit. Men jag noterar att EDP:n inte har samma komposition. Har du koll på de två?
Jag har Edp:n men har aldrig provat Edt:n så jag kan tyvärr inte jämföra.
Jag kan skriva en kort recension på den förstnämnda om det hjälper dig en liten bit på vägen.
edit: nä, det behövde jag tydligen inte. Det hade jag redan gjort på sidan 38
Nu har jag researchat!
Tom ford Extreme är inte en flanker till Extreme noir.
Tom Ford extreme heter egentligen Tom Ford for men extreme och är en flanker till Tom Ford for men.
Tom Ford for men:
Tom Ford for men extreme:
Tom Ford Noir extreme är en flanker till Tom Ford Noir. Så, du var det utrett. Det förklarar varför de inte påminner om varandra alls.
Det är lite halvt i blindo.
ACP har jag luktat på sticka (hade redan ett par andra dofter på mig som test). Jag gillade den väldigt mycket.
Väldigt mjuk och söt doft. Tänker mig ljumna sommarkvällar.
Versace Eros har jag provat på huden. Jag tyckte den var bra, men just där och då så köpte jag annat.
Så vi plockar upp den bollen igen helt enkelt.
DG Light Blue Intense är ett rent blindköp. Jag har aldrig doftat på den.
Men precis som du säger så hajpas den rejält så jag blev nyfiken
Vet att det särkert skiljer sig beroende på parfym, men hur många sprut kör ni vanligtvis?
I synnerhet när du bär något tungt kan du dessutom med fördel hålla visst avstånd till nosen.Vet att det särkert skiljer sig beroende på parfym, men hur många sprut kör ni vanligtvis?
Ett bra tips, är att om det luktar nässkrynklande starkt 3 meter i motvind...är det för mycket och (inte helt ovanlig känsla på stan faktiskt!)!Vet att det särkert skiljer sig beroende på parfym, men hur många sprut kör ni vanligtvis?
Du som har testat Tom Ford - Mandarino Di Amalfii tidigare i tråden, hur upplevde du hållbarheten?
Du ska nog kanske inte lyssna så mycket på Jeremy Fragrance...Haha jag snittar nog 3 sprut, men lyssnat en del på Jeremy Fragrance som säger att han i regel kör 5 sprut...tyckte det lät mkt men kanske inte är så farligt vid lättare fräshare dofter och edt versioner
Hädare! HahaDu ska nog kanske inte lyssna så mycket på Jeremy Fragrance...